pikku kalle kysyi isältä, saankoo mennä suihkuun kanssasi? no tämän kerran isä sanoi. pikkukalle kysyi isältä, mikä toi on? käärme isä vastasi.'
pikku kalle sanoi äidiltä että pääsenko sen kanssa suihkuun. äiti sanoi no tämän kerran. pikkukalle kysyi suihkussa, mikä toi on? viidakko, äiti vastasi. entä mikä toi on? pikkukalle kysyi.
se on tykit äiti vastasi. pikku kalle kysyi isältä saanko mennä teidän viereen nukkumaan?
no tämän kerran. yöllä pikkukalle sanoi, varo äiti käärme hyökkää viidakkoon, ammu tykeillä!
viidakko ja tykit ja käärme
2
4150
Vastaukset
- jou man
moi mä rakastan suo nähää joskus :Rakas
- TarzanjaViidakko
Mä tiiän vaan tän version
Pikku-Kalle kysyi isältä:- saanko tulla suihkuun kanssasi? Isä vastasi:- no tämän kerran , kunhan et vain katso alas . Suihkussa Pikku-Kalle kuitenkin katsoi alas ja kysyi:-mikä tuo on Isä vastasi:-öö äh se on Tarzan
Pikku-Kalle kysyi äidiltä:- saanko tulla suihkuun kanssasi?Äiti vastasi:- no tämän kerran ,kunhan et vain katso ylös etkä alas. Suihkussa Pikku-Kalle kuitenkin katsoi ylös ja kysyi:- mitkä nuo ovat? Äiti vastasi ne ovat mangot. Sitten Pikku-Kalle katsoi alas ja kysyi:- mikä tuo on jos ne olivat mangot? Äiti vastasi:-se on viidakko.
Illalla Pikku-Kalle kysyi:- saanko tulla väliinne nukkumaan? Äiti vastasi:-tämän kerran kunhan et katso peiton alle. Pikku-Kalle kuitenkin katsoi peiton alle ja huusi:-Tarzan ja viidakko kohtaavat ja isä imee mangoja!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520