hei...olisin kysellyt että mistä olette ostaneet vasta syntyneelle pienemmän haalarin??löytyykö 50 senttisenä?kun tuo äitiyspakkauksen haalari on aivan liian iso vastasyntyneelle...minkä hintaisia ovat??
toppahaalari...
8
2653
Vastaukset
- mama
ihan esim. H&M:ltä löytyy, ja kirpputoreiltä löytyy varmasti niin ikaan hyväkuntoisia, uutta vastaavia, pieniä haalareita. Hinnat vaihtelee hirveästi, H&M:lla maksaa kai jotain 20-30€ luokkaa.
Sen verran viela kyllä sanoisin, että ei ihan 50 senttistä kyllä kannata hankkia, jos "täysiaikaista" vauvaa odotat. Se nimittäin jää pian pieneksi, meillä pienimmät lastenvaatteet ovat olleet 60 senttisiä. Ja toppahaalarissa on kai ajatus että mahtuisi kuitenkin koko talven? - äiti-00
Itselläni on myös hakusessa vauvan toppahaalari, joten en osaa muuta vastata kuin... Itse en ostaisi 50cm:stä toppahaalaria, mutta vastasyntyneelle on oikein sopiva 62cm:nenkin mikä itselläni on hakusessa. Onhan 62cm'nen heti vastasyntyneelle reilu, mutta ei liian iso ja pian se kasvaa niin, että se on sopiva. Itse pidin just tuota kokoa sopivana. Osta mielummin 60-62cm niin ei tule turhaa ostosta pienemmän suhteen.
Vielä kun vauvasi on syntymässä 12/04 niin ehdottomasti tuo 60-62cm niin se menee koko talven ja on jo lopputalvesta ihan sopiva. Meillä esikoinen syntyi tammikuun lopussa ja tuo 50cm:nen ei olisi mennyt koko talvea, mutta 62cm:nen meni.- tuleva äiti 12/04
Missä vaiheessa tuo äitiyspakkauksen haalari on sopiva? seuraavana talvena vai?
- rv 37
tuleva äiti 12/04 kirjoitti:
Missä vaiheessa tuo äitiyspakkauksen haalari on sopiva? seuraavana talvena vai?
Äitiyspakkauksen toppahaalari ei välttämättä koskaan sopivan kokoinen vauvallesi... Meillä ainakin todennäköisesti pieni ensi syksynä, mutta la onkin jo kolmen viikon päästä. Varmaan teillä se passaa vielä ensi syksynä, riippuu niin vauvasta.
- sassa
Miksi toppahaalarin täytyisi olla "oikean kokoinen"? Itse otin heti äitiyspakkauksen haalarin käyttöön. Minun mielestäni ei ole tarpeellista se, että pikkuvauvan ulkoilussa käytetyt vaatteet ovat juuri oikeaa kokoa, vaan se, että ne pitävät hyvin lämmintä. Sen isompikin haalari tekee erinomaisesti. Pikkuvauvan liikkuvuus ei vielä ole sellaista luokkaa, että ulkoiluvaatteen täydelinen istuvuus olisi tarpeellista, ja myös siksi on ihan hyvä, että vaatteessa on vähän väljyyttä - pitää lämmintä paremmin kuin ihossa kiinni oleva.
- äiti82
eihän sitä tiedä vaikka vauvasi olisi isommankokoinen syntyessään,mieheni siskon esikoinen oli syntyessään jo 57cm:)turhaan ostat liian pientä vaatetta sillä vauvat kasvavat alussa todella nopeasti pituutta.Itse ostin esikoisen syntymän jälkeen heti laitokselta kotiin mentäessä 68cm toppapuvun koska äitiyspakkauksen toppapuku oli aika jätti ja hyvä jos sen seasta vauvan huomasi,samoin lakki oli aika jätti joten hankein siitäkin sellaisen sopivan koon.ehkä sellainen justa joku 68cm olisi sopiva koko ja sitten jos on vielä tarvetta isompaan lopputalvesta niin otttaa äitiysoakkauksen topppapuvun käyttöön.
- Tuleva mamma myös
minäkin marrasvauvalleni pakkauksen pukua pienemmän. Kuulemma ainakin Lindexillä on ollut niin tytöille kuin pojille kivan näköisiä alle 30e. H&M:n kuvastossa näkyi olevan myös. Halpa-hallissa samoin, ja kyllähän niitä löytyy...
- juup
ostin 62 cm puvun HM:ltä jouluvauvalleni. Se äitiyspakkauksen puku on niin iso, että lasta voi olla hankala nostella, kun se hukkuu siihen pukuun. Samoin esim auton turvakaukalossa on hankala katsoa, milloin vyöt tarpeeksi kireällä, kun niin iso toppapuku.
Ajattelin kuitenkin, että puvun ei tarttisi olla ihan niin pieni kuin 50 cm, että sinne mahtuu esim villahousut ja -takki alle ja että jää vähän väljyyttä. Vaatekerrosten välinen lämmin ilmahan sitä lasta lämmitää, ei se itse vaate...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740