Minua kosittiin viime ystävänpäivänä. En tiennyt, että silloin kositaan, mutta tiesin, että jotain speciaalia tapahtuu, sillä mies oli jättänyt minulle jo viikkoa aiemmin
kirjeen, jossa sanottiin, että "saa avata 14.2.2014". Aamulla herätessäni (mies on töissä) avaan ensi töikseni kirjekuoren. Kirjekuoressa on kirje ja lahjakortti.
Kirjeessä luki näin:
"Hyvää ystävänpäivää, rakas!
Tänään on vuorossa ystävänpäiväyllätys. Syö aluksi tukeva aamainen. Sitten voit käyttää tuon lahjakorttisi ja käydä hiennossa sinulle on varattu hieronta klo: xx.xx. Hieronnan
jälkeen ystäväsi Y ja Z tulevat käymään klo: yy.yy. He antavat sinulle lisätietoa asioista. Toimi heidän ohjeidensa mukaan. Tapaamme myöhemmin.
Terveisin
Rakkaasi"
Syön aamupalan ja mahassa kiertää perhosia jännityksestä. Kun aamupala on nautittu, lähden hierojalle. Tulen hierojalta ja sen jälkeen ehdin kotona huilailla pikku hetken,
kun ovikello soi. Arvaan jo, että siellä ovat ystäväni Y ja Z. Ystäväni toivottavat hyvää ystävänpäivää ja juttelemme niitä näitä. Kohta toinen heistä kertoo, että minun
pitäisi alkaa valmistautua ja että mieheni on jättänyt heille tarkat ohjeet.
Aluksi ystäväni käskivät kaivaa esiin lukioaikaisen vanhojentanssipukuni. Kävin hakemassa sen ja seuraavaksi ystäväni auttoivat minua pukeutumaan siihen. Tämän jälkeen ystävät
sitoivat silmäni ja kytkivät käteni lasten leikkikäsiraudoilla selkäni taakse. Tämän tehtyään he taluttivat minut ulos ja auton takapenkille istumaan. Autossa sain korvilleni
kuulokkeet, joista alkoi kuulua mieheni kertomana suhteemme vaiheita. Välillä puheen väliin tuli pätkiä eri musiikkikappaleista.
En tiedä yhtään, kauanko istuin autossa, mutta auto pysähtyy ja minut autetaan ulos autosta ja talutetaan sisälle jonnekin. Sisälle minut talutetaan tuoliin istumaan.
Kun kuulokkeista kuuluva juttu loppuu, tunnen kuinka kuulokkeet nostetaan korviltani, käteni vapautetaan ja minua pyydetään ottamaan side pois silmiltäni.
Tämän jälkeen näen edessäni mieheni polvistuneena ja pukeutuneena frakkiin. Ympärillä on lisäksi älytön kasa kynttilöitä. Olemme jossakin hirsirakennuksessa.
Nyt mieheni esittää minulle kysymyksen ja minä vastaan myöntävästi.
Miten teitä kosittiin?
onnellinen waimo
4
471
Vastaukset
- 3+13
Miksi ihmeessä piti laittaa käsiraudat..
- onnellinen waimo
Jaa-a, hyvä kysymys. En tullut tuota kysyneeksi mieheltäni ja hän on tällä hetkellä työmatkalla, niin en voi kysyäkään.
- salaakooo
onnellinen waimo kirjoitti:
Jaa-a, hyvä kysymys. En tullut tuota kysyneeksi mieheltäni ja hän on tällä hetkellä työmatkalla, niin en voi kysyäkään.
Ilmeisesti salarakas kuvioissa,joka mieltynyt sitomisleikkeihin. Tuttu juttu. Been there done that.)
- vilkas mielikuvitus
Harlekiinitarina. Tämä tarinako muka tosi:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812