Samsung Galaxy S4 näyttö halkesi SISÄPUOLELTA

V*ttuuntunut

Elikkäs ässä neloseni sit päätti lipsahtaa kädestäni ja tipahtaa lattialle. Nostin puhelimen ja katoin et "jes, näyttö on ehjä jipii", mut näyttöön ei enää tullut kuvaa vaan, vaan pelkkää lumisadetta. Nostin näytön suojakalvoa hieman ja huomasin, että näytössä on SISÄPUOLELLA pieniä halkeamia. Voi v*ittu mä sanon, pitääkin olla niin rähmäkäpälä. Luojan kiitos, että eräs Herra Vakuutusmyyjä onnistui myymään mulle kotivakuutuksen, joka sisältää esinevakuutuksen.

Kysymykseni siis on, sattuisko kukaan nero tietään et mikä on vialla (mitä sanon vakuutusyhtiölle, kun soittavat? Kustannusarvion tekeminen tulisi kustantamaan itselleni 60-80e ...)? Näytössä ei siis päällisin puolin ole mitään vikaa, ei halkeamia eikä naarmuja. KIITOS KAUNIS ETUKÄTEEN MIKÄLI JOKU OSAA VASTATA!!

6

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleensä kotivakuutuksen omavastuu on yli 100 euroa.

Kertoisin heille totuuden että mikä meni rikki ja mitä tapahtui.

Eli kännykkä putosi vahingossa lattialle ja siinä on halkeamia (Sisäåuolella). Mainitse myös että näyttö ei toimi hyvin.

• V*ttuuntunut

Itselläni omavastuu on 95e, koska kyseessä on nuorisovakuutus. Kävin siis jo aiemmin vakuutusyhtiössä tekemässä vahinkoilmoituksen, kertoen mitä tapahtui. Ssanoivat, että tarvitsevat tiedon siitä, mikä puhelimessa on vialla. Aikoivat soittaa myöhemmin, siksi pohdinkin, että miten heille selitän vian, koska olen melko varma, että puhelimesta ei toimivaa saa pelkällä näytön vaihtamisella (joka sekin maksaa n. 200e). Muuten puhelin toimii moitteetta, mutta esimerkiksi näyttölukitusta ei saa auki koska näyttö ei tunnu "huomaavan" kosketusta (eli puhelut ja tekstarit tulee perille, mutten voi vastata niihin. MURR...). Kiitoksia kuitenkin vastauksestasi.

• jeffy1

Sano että näyttö on ainaki vioittunut. Muita vikoja et voi tietää. Ei siinä tarvi asiantuntija olla.

• jooooojoo

Jos sanot että pudotit (itse) niin saattaa tulla ongelmia.. sano ennemmin että kissa/koira/kaveri pudotti koska ensisijaisesti vakuutus ei korvaa "itseaiheutettua" nimim. Kokemusta on.

• Saman tehnyt

tilaat netistä uuden näyttölasin ja vaihdat. maksaa n 30e eikä tarvitse selitellä kenellekkään mitään.

• pari kymppii meni

Meillä oli reikä sampan luurissa(lapsen käytössä). Ei hajuakaan mistä tullut. Onko repussa ollut jt,mikä painanut, jos reoppua heitellyt tm. Jokatapauksessa soitin vakuutusyhtiöön ja omavastuun jouduin maksamaan. Kyseistä luuria ei ollut enää edes myynnissä, joten virkailija katso hintaa vastaavanlaisesta. Kysyin haluuko risan luurin sinne, no ei halunnu. Sano että tee sille mitä ite haluut. Päätettiin kokeilla korjaajalla lasin vaihtoa. Vakuutus maksoi tilille summan omavastuulla vähennettynä. Luuri kävi lasin vaihdossa ja toimi pitkään tosi hyvin. Nyt jo tosin sitäkin aika sitten jätti, mutta lasi ehjänä :) Ei kannata kauheesti alkaa sepittelemään. Ehkä kuitenkin kandee lukee ne oman vakuutuksen ehdot, korvaako itse aiheutetut vahingot kanssa. Varmaan sillä pienenpienellä präntätty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4631
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2618
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2435
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2433
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1817
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1631
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1315
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82