keskellä katua

hyiraiskaajat

Oli lämmin kesäyö kun kävelin bussipysäkiltä kotiin päin. Olin tulossa kaverini Veeran luota. Kävelin hiljaista katua pitkin lyhyissä pakarat paljastavissa minishortseissani ja ohuessa napatopissani kun vastaani käveli noin parikymppisten miesten porukka. Heitä oli neljä, joista kolme selvästikkin kännissä. Minut huomattuaan he alkoivat huutelemaan minulle kaikkea. "Ompas siinä kuuma typy" "tota kun pääsis vähä rassaamaan" jne. Aluksi olin kuin ei mitään ja jatkoin matkaani, mutta kun yritin ohittaa heidät, tarrasi selvinpäin oleva minusta kiinni. "Hei jätkät menkää te jo antille! Mä haluisin vähän leikkiä tän tipusen kanssa." Muut miehet lähtivät naureskellen pois, ja kun he olivat pois näkyvistä, mies kaatoi minut maahan. Yritin pyristellä otteesta, mutta mitä 14 vuotias tyttö mahtaa aikuista miestä vastaan. Mies riisui shortsini ja pitsialushousuni. Makasin siinä pillu paljaana keskellä katua. Ikävä kyllä katu oli melko syrjäinen, eikä siellä näin öiseen aikaan liikkunut juurikaan ketään. Mies alkoi repiä toppia päältäni. Hän piti käsistäni kiinni ja oli polvillaan jalkojeni päällä, joten en voinut tehdä mitään. Hän sai toppini revittyä ja irrotti kätensä hetkeksi avatakseen rintaliivini. Yritin lyödä höntä mutta käteni olivat voimattomat. Siinä makasin ilkosen alasti miehen tutkiessa vartaloani. Hän alkoi imeä pilluani. Yritin kiljua mutta ääntä ei vain lähtenyt. Mies tunki sormensa pilluuni ja alkoi hieroa ympäriinsä. Haluamattani tunsin pilluni kostuvan. "Onkos tipu ennen pannu?" mies kysyi. Pudistin päätäni, jolloin mies hymyili. "Voinkin sitten panna ihan huoletta". Sitten mies avasi housun nappinsa ja veti housunsa ja boxerinsa alas paljastaen kyrpänsä. "Nyt saat tyttö munaa!" Hän sanoi ja tunki paljaan kyrpänsä pilluuni. Hän ei paljoa minua ajatellut ja pani niin kovaa kuin pystyi. Kiljuin kivusta. Mies vain jatkoi ja jatkoi. Hän alkoin imeä rintojani pannen samalla lujaa. Tunsin laukeavani, ja niin teki mieskin. Sitten hän veti kalunsa ulos, puki housunsa ja lähti. En pystynyt liikkumaan, vaan makasin alasti keskellä katua aivan spermaisena varmaan puoli tuntia. Kun olin turvallisesti kotona, päässäni pyöri yksi ajatus. Toivottavasti en tullut raskaaksi.

2

1899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsässä,

      Otin aurinkoa ja kaksi ukkoo katseli kun olin kai 14-15v. Kun lähtivät niin riisuin pikinit ja kävelin metsässä alasti.Tykkään olla alasti se on aina kiihottanut. Miehet tuli yllättäen ja rupesisvat kähmimään tissrstä ja haaroista. Työnsivät puuta vasten ja takaa naivat molemmat pitkään. Lähtivät niin alasti haarat märkänä menin hakee vaatteitani. Ei ollut paha kokemus kun luulin.

    • Mietiskelijä

      Napatoppi :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe