Auttakaa oikeesti :(

marko942

Hei mua on pitkään aikaan häirinnyt yksi asia. En ole kovin montaa kertaa harrastanut seksiä, mutta ensimmäinen seksinharrastus sujui täydellisesti ja moiteettomasti. Ja sitten sain vakituisen tyttöystävän ja senkin kanssa sujui. Ollaan erottu aika päiviä sitten ja sen jälkeen seksin harrastus ei ole onnistunut. Penikseni ei vain nouse. Ja kun se nousee, se ei ole normaali kokoinen kuin yleensä. Noin 13 cm, kuin tavallisesti se on 15-16cm ja olen huomannut että löysänäkin se on hiukan pienemmän oloinen. Ja nyt kun minulla on vakituinen tyttöystävä ollut jo 3kk niin meinasimme harrastaa seksiä, mutta kun se ei vain nouse. Ja kun se nousee ja se on tarpeeksi kova niin se laskee juuri ennen TÄYSIN löysäksi juuri ennen kuin laitan sen emättimeen. Mikä voi olla avuksi. Ja jos kyse on jostain erektio häiriöstä niin minkälaista apua siihen saa? Ps. Olen 20 vuotias, painan 90kg harrastan salilla käymistä.

4

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrolisää.

Onko tullu käytettyä jotain testosteroni buustereita kuten daa:ta tai jotain aromataasi inhibiittoreita, jotka laskee estrogeenin määrää..
      Jos ei noita ole tullu käyteltyä, niin sitten onko treenailtu liikaa?
      Hormooneihin liittyvää vaikuttais olevan jokatapauksessa.

• Lopeta se

mömmöjen syönti ajoissa, hormoonien kansa ei ole leikkimistä..

• rgwrgwrgwrg

Nouseeko masturboidessa normaalisti? Jos nousee, vaiva lienee henkinen, jos ei silloinkaan, niin sit kyl kannattaa mennä lääkäriin.

• Apu

Sinulla on ns.keskenkaiken lopahtava erektio johon löytyy hyvä apu lantionpohjalihasten treenistä. www.tiikeriterapia.net opastaa sinua saamaan hyvän erektion takasin ilman lääkitystä.
      ps. www.lennitiikeri.fi sivut kannattaa myös katsoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1447
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      59
      1381
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      791
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      607
    8. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      587
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      81
      582
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe