Hei mua on pitkään aikaan häirinnyt yksi asia. En ole kovin montaa kertaa harrastanut seksiä, mutta ensimmäinen seksinharrastus sujui täydellisesti ja moiteettomasti. Ja sitten sain vakituisen tyttöystävän ja senkin kanssa sujui. Ollaan erottu aika päiviä sitten ja sen jälkeen seksin harrastus ei ole onnistunut. Penikseni ei vain nouse. Ja kun se nousee, se ei ole normaali kokoinen kuin yleensä. Noin 13 cm, kuin tavallisesti se on 15-16cm ja olen huomannut että löysänäkin se on hiukan pienemmän oloinen. Ja nyt kun minulla on vakituinen tyttöystävä ollut jo 3kk niin meinasimme harrastaa seksiä, mutta kun se ei vain nouse. Ja kun se nousee ja se on tarpeeksi kova niin se laskee juuri ennen TÄYSIN löysäksi juuri ennen kuin laitan sen emättimeen. Mikä voi olla avuksi. Ja jos kyse on jostain erektio häiriöstä niin minkälaista apua siihen saa? Ps. Olen 20 vuotias, painan 90kg harrastan salilla käymistä.
Auttakaa oikeesti :(
4
428
Vastaukset
- kerrolisää.
Onko tullu käytettyä jotain testosteroni buustereita kuten daa:ta tai jotain aromataasi inhibiittoreita, jotka laskee estrogeenin määrää..
Jos ei noita ole tullu käyteltyä, niin sitten onko treenailtu liikaa?
Hormooneihin liittyvää vaikuttais olevan jokatapauksessa. - Lopeta se
mömmöjen syönti ajoissa, hormoonien kansa ei ole leikkimistä..
- rgwrgwrgwrg
Nouseeko masturboidessa normaalisti? Jos nousee, vaiva lienee henkinen, jos ei silloinkaan, niin sit kyl kannattaa mennä lääkäriin.
- Apu
Sinulla on ns.keskenkaiken lopahtava erektio johon löytyy hyvä apu lantionpohjalihasten treenistä. www.tiikeriterapia.net opastaa sinua saamaan hyvän erektion takasin ilman lääkitystä.
ps. www.lennitiikeri.fi sivut kannattaa myös katsoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t595603Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo953478Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel473372Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L772575SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral622451Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi761928Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3261811Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161403Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal281208- 1401135