Auttakaa oikeesti :(

marko942

Hei mua on pitkään aikaan häirinnyt yksi asia. En ole kovin montaa kertaa harrastanut seksiä, mutta ensimmäinen seksinharrastus sujui täydellisesti ja moiteettomasti. Ja sitten sain vakituisen tyttöystävän ja senkin kanssa sujui. Ollaan erottu aika päiviä sitten ja sen jälkeen seksin harrastus ei ole onnistunut. Penikseni ei vain nouse. Ja kun se nousee, se ei ole normaali kokoinen kuin yleensä. Noin 13 cm, kuin tavallisesti se on 15-16cm ja olen huomannut että löysänäkin se on hiukan pienemmän oloinen. Ja nyt kun minulla on vakituinen tyttöystävä ollut jo 3kk niin meinasimme harrastaa seksiä, mutta kun se ei vain nouse. Ja kun se nousee ja se on tarpeeksi kova niin se laskee juuri ennen TÄYSIN löysäksi juuri ennen kuin laitan sen emättimeen. Mikä voi olla avuksi. Ja jos kyse on jostain erektio häiriöstä niin minkälaista apua siihen saa? Ps. Olen 20 vuotias, painan 90kg harrastan salilla käymistä.

4

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrolisää.

Onko tullu käytettyä jotain testosteroni buustereita kuten daa:ta tai jotain aromataasi inhibiittoreita, jotka laskee estrogeenin määrää..
      Jos ei noita ole tullu käyteltyä, niin sitten onko treenailtu liikaa?
      Hormooneihin liittyvää vaikuttais olevan jokatapauksessa.

• Lopeta se

mömmöjen syönti ajoissa, hormoonien kansa ei ole leikkimistä..

• rgwrgwrgwrg

Nouseeko masturboidessa normaalisti? Jos nousee, vaiva lienee henkinen, jos ei silloinkaan, niin sit kyl kannattaa mennä lääkäriin.

• Apu

Sinulla on ns.keskenkaiken lopahtava erektio johon löytyy hyvä apu lantionpohjalihasten treenistä. www.tiikeriterapia.net opastaa sinua saamaan hyvän erektion takasin ilman lääkitystä.
      ps. www.lennitiikeri.fi sivut kannattaa myös katsoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      68
      7574
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2989
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1679
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      122
      1512
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      171
      1461
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1192
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      879
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe