Auttakaa oikeesti :(

marko942

Hei mua on pitkään aikaan häirinnyt yksi asia. En ole kovin montaa kertaa harrastanut seksiä, mutta ensimmäinen seksinharrastus sujui täydellisesti ja moiteettomasti. Ja sitten sain vakituisen tyttöystävän ja senkin kanssa sujui. Ollaan erottu aika päiviä sitten ja sen jälkeen seksin harrastus ei ole onnistunut. Penikseni ei vain nouse. Ja kun se nousee, se ei ole normaali kokoinen kuin yleensä. Noin 13 cm, kuin tavallisesti se on 15-16cm ja olen huomannut että löysänäkin se on hiukan pienemmän oloinen. Ja nyt kun minulla on vakituinen tyttöystävä ollut jo 3kk niin meinasimme harrastaa seksiä, mutta kun se ei vain nouse. Ja kun se nousee ja se on tarpeeksi kova niin se laskee juuri ennen TÄYSIN löysäksi juuri ennen kuin laitan sen emättimeen. Mikä voi olla avuksi. Ja jos kyse on jostain erektio häiriöstä niin minkälaista apua siihen saa? Ps. Olen 20 vuotias, painan 90kg harrastan salilla käymistä.

4

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrolisää.

Onko tullu käytettyä jotain testosteroni buustereita kuten daa:ta tai jotain aromataasi inhibiittoreita, jotka laskee estrogeenin määrää..
      Jos ei noita ole tullu käyteltyä, niin sitten onko treenailtu liikaa?
      Hormooneihin liittyvää vaikuttais olevan jokatapauksessa.

• Lopeta se

mömmöjen syönti ajoissa, hormoonien kansa ei ole leikkimistä..

• rgwrgwrgwrg

Nouseeko masturboidessa normaalisti? Jos nousee, vaiva lienee henkinen, jos ei silloinkaan, niin sit kyl kannattaa mennä lääkäriin.

• Apu

Sinulla on ns.keskenkaiken lopahtava erektio johon löytyy hyvä apu lantionpohjalihasten treenistä. www.tiikeriterapia.net opastaa sinua saamaan hyvän erektion takasin ilman lääkitystä.
      ps. www.lennitiikeri.fi sivut kannattaa myös katsoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      40
      5787
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      216
      5323
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      45
      4480
    4. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4302
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      51
      4078
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3766
    7. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      85
      3680
    8. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      46
      3131
    9. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2450
    10. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      48
      2396
    Aihe