Hei mua on pitkään aikaan häirinnyt yksi asia. En ole kovin montaa kertaa harrastanut seksiä, mutta ensimmäinen seksinharrastus sujui täydellisesti ja moiteettomasti. Ja sitten sain vakituisen tyttöystävän ja senkin kanssa sujui. Ollaan erottu aika päiviä sitten ja sen jälkeen seksin harrastus ei ole onnistunut. Penikseni ei vain nouse. Ja kun se nousee, se ei ole normaali kokoinen kuin yleensä. Noin 13 cm, kuin tavallisesti se on 15-16cm ja olen huomannut että löysänäkin se on hiukan pienemmän oloinen. Ja nyt kun minulla on vakituinen tyttöystävä ollut jo 3kk niin meinasimme harrastaa seksiä, mutta kun se ei vain nouse. Ja kun se nousee ja se on tarpeeksi kova niin se laskee juuri ennen TÄYSIN löysäksi juuri ennen kuin laitan sen emättimeen. Mikä voi olla avuksi. Ja jos kyse on jostain erektio häiriöstä niin minkälaista apua siihen saa? Ps. Olen 20 vuotias, painan 90kg harrastan salilla käymistä.
Auttakaa oikeesti :(
4
487
Vastaukset
- kerrolisää.
Onko tullu käytettyä jotain testosteroni buustereita kuten daa:ta tai jotain aromataasi inhibiittoreita, jotka laskee estrogeenin määrää..
Jos ei noita ole tullu käyteltyä, niin sitten onko treenailtu liikaa?
Hormooneihin liittyvää vaikuttais olevan jokatapauksessa. - Lopeta se
mömmöjen syönti ajoissa, hormoonien kansa ei ole leikkimistä..
- rgwrgwrgwrg
Nouseeko masturboidessa normaalisti? Jos nousee, vaiva lienee henkinen, jos ei silloinkaan, niin sit kyl kannattaa mennä lääkäriin.
- Apu
Sinulla on ns.keskenkaiken lopahtava erektio johon löytyy hyvä apu lantionpohjalihasten treenistä. www.tiikeriterapia.net opastaa sinua saamaan hyvän erektion takasin ilman lääkitystä.
ps. www.lennitiikeri.fi sivut kannattaa myös katsoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031100- 64911
- 65869
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait229771Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88749Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22698