Moi
Mun kultsu kuoli syksyllä. Nyt olen ilman koiraa ekaa kertaa elämässäni. Tuli avioerokin nyt. Asun kolmiossa ( lapset 13, 10 ja 2v.). Kultsu tuli loistavasti kaikkien kanssa toimeen. Nyt haluaisin kaverin taas. Mieli menee Berninpaimenkoiraan. Ulkoilen paljon, mutta mitä mieltä te ootte?
T. I need a dog
Ps. Lapset pyysi toista rotua, kun tulee liiaksi ikävä.
Oma kultsu kuoli. Harkitsen uutta koiraa
3
310
Vastaukset
- Mielipiteeni
Berninpaimenkoiralla on sen verran paksu turkki, että mielestäni pitää saada asua vähintään rivarissa, jossa aidattu piha. Mahdollisuus ulkoilmassa oleiluun. Sillä on myös melko kookas ja jopa raskas ruumis, joten rappusten kipuaminen voi johtaa kuormituksen takia jopa nivelrikon kehittymiseen.
Mielestäni hyvä vaihtoehto olisi aikuinen koira, joka olisi keskikokoinen tai pieni ja sekarotuinen. Mahdollisesti jo vanhempi. - Lepo
Elämäntilanteenne on voimavaroja kuluttava avioeron ja rakkaan lemmikin poismenon takia. Ajankohta ei ehkä ole paras mahdollinen uuden perheenjäsenen hankintaan. Kannattaisikohan antaa asian muhia ensi vuoteen? Vähintään ensi kesään?
- Elämä voittaa
Meillä on uusi kultsu vanhan tilalla. Kyllä täytyy sanoa, että tuo pentu vie surun mennessään. Ei tuota elämäniloa seuratessa voi poismennyttä surra (joskus toki ohi menee haikea muisto) - eiköhän se vanhempi hymyile pilvenreunalta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091866
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631214
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1271089The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall218891- 151839
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748