Tänään Ilttiksessä

no HÖH!

Iltalehdessä luki että eräs ohjelmatoimisto on 15 000 euroa velkaa. Tapsa penää nyt oikeusteitse saaavian, kuten oikein onkin. Kolmelta keikalta on siis palkka maksamatta Tapsalle tuolla ohjelmatoimistolla.

16

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkä vuoden lehti?

      Missä lehdessä näin luki? Ei löydy mitään. Linkki?

      • joku vaan

        Ei kai nyt jokaisesta Iltalehdessä olevasta jutusta ole netissä linkki. Lehdessä lukee, että ST-Manager Oy:ltä on maksamatta keikkapalkkioita kolmelta keikalta . Yhteensä 11 520e oikeudenkäyntikulut 1500 euroa. Siis n. 13 000 euroa kaikenkaikkiaan.


      • hmmm........
        joku vaan kirjoitti:

        Ei kai nyt jokaisesta Iltalehdessä olevasta jutusta ole netissä linkki. Lehdessä lukee, että ST-Manager Oy:ltä on maksamatta keikkapalkkioita kolmelta keikalta . Yhteensä 11 520e oikeudenkäyntikulut 1500 euroa. Siis n. 13 000 euroa kaikenkaikkiaan.

        Tuolla ohjelmatoimistolla on kuulemani mukaan muutamalle muullekkin artistille palkat maksamatta. En tiedä kuuluuko Marita Taavitsainen niihin, mutta siitähän oli kanssa taannoin lehdessä juttua , että hän myös oikeusteise karhuaa saataviaan kun ohjelmatoimisto ei ole maksanut sovittuja palkkoja.

        Tapani on siinä mokannut ,että hän oli sopinut palkkioista vain suullisesti. Kannattaisi aina tehdä kirjalliset sopimukset, niin välttyisi paremmin moisilta huijauksilta. Valitettavasti vaan tuntuu siltä ,että Tapsalla ei raha-asioista huolehtiminen ole hänen vahvuutensa.


    • no HAH

      En löydä minäkään mutta eipä haittaa. Ja 5000 per keikka mukamas, Kattia kanssa. Korkeintaan 5 säälieuroa. Sitäpaitsi Tapsuliini Känsä on varmaan itse velkaa tuon summan (vähintäin!) ohjelmatoimistolle aiheuttamastaan tappioista ja kärsimyksistä. Minähän en sentin puolikkaan vertaa maksaisi tuon, ööh, "keikoista".

    • Annu.

      On esiintyminen varmasti ollut niin kamalaa kiekumista ja vittuilua orkesterille / yleisölle että eivät viitsi siitä paskasta maksaa. Ihan oikein, en minäkään maksaisi jos paskaa myytäisiin.

      • ylinero

        Annulta kysyisin,onko totta ,että sinun idolisi on näitä hauhau miehiä.


      • Hyvää yötä pöllö!
        ylinero kirjoitti:

        Annulta kysyisin,onko totta ,että sinun idolisi on näitä hauhau miehiä.

        Buahaahhahahhhaaaaa....jopas vitsin väänsit nimimerkki "ylinero". Ihanko omasta pikku päästäsi sen keksit? Olipa hauska, hahhahhahaaaaaaa. NOT!


      • ylinero
        Hyvää yötä pöllö! kirjoitti:

        Buahaahhahahhhaaaaa....jopas vitsin väänsit nimimerkki "ylinero". Ihanko omasta pikku päästäsi sen keksit? Olipa hauska, hahhahhahaaaaaaa. NOT!

        Annulta lähinnä kyselen,hänellä on varmaankin jokin sisäpiirin tieto.Ei kai se mikään katastrofi nykyään ole.Ei hän se Sillanpäänkään suosiota vienyt.Edistys edistyy,älä ole niin vanhoillinen.


      • Annu.
        ylinero kirjoitti:

        Annulta kysyisin,onko totta ,että sinun idolisi on näitä hauhau miehiä.

        Hauh hau itselles.
        Sinäkö minun idolini tiedät, hahhaa. Minulla sattuu olemaan montakin artistia joista pidän. En tiedä heistä kenenkään olemisia mutta ääni on kaukilla mahtava.
        Kunhan yrität provoilla.


      • Annu.
        Annu. kirjoitti:

        Hauh hau itselles.
        Sinäkö minun idolini tiedät, hahhaa. Minulla sattuu olemaan montakin artistia joista pidän. En tiedä heistä kenenkään olemisia mutta ääni on kaukilla mahtava.
        Kunhan yrität provoilla.

        Minulle kas kun merkitsee se millainen ääni suosikkiartitieni suusta tulee. Tapsukka-faneillehan sillä ei ole merkitystä kun idoliltanne tulee samanlainen ääni molemmista päistä.


      • ylinero
        Annu. kirjoitti:

        Minulle kas kun merkitsee se millainen ääni suosikkiartitieni suusta tulee. Tapsukka-faneillehan sillä ei ole merkitystä kun idoliltanne tulee samanlainen ääni molemmista päistä.

        Miksi pitää montakertaa vakuutella,jos asia ei vaivaa.


      • hej Manne hejhej!
        ylinero kirjoitti:

        Miksi pitää montakertaa vakuutella,jos asia ei vaivaa.

        Katsos, katsos: kylähullumme Manne on päässyt lomalle Niuvanniemen sairaalasta.


      • Annu.
        ylinero kirjoitti:

        Miksi pitää montakertaa vakuutella,jos asia ei vaivaa.

        En vakuuttele, vastaan kun kysyit. Jos en vastaisi niin vittuilisit siitäkin.


    • Sepitini

      Työmies on palkkansa ansainnut. Tapsa tekee keikkansa aina tinkimättömästi ja viimisenpäälle ammattitaidolla ja kaikkensa antavalla asenteella. Ehdottomasti Kaikki tuki ja sympatiani ovat Tapsan puolella. Toivottavasti ohjelmatoimisto tuomitaan maksamaan pimittämänsä palkat ja vielä korkojen kera. Todella syvältä perseestä tuollaiset huijarifirmat.

      • Haukotuttaa...

        Asioista voidaan olla kahta eri mieltä. Ja minä olen kaikessa täysin vastakkaista mieltä kuin sinä ikineiti Sepitini.


    • Hihhulit lässyttävät

      Se on ihan oikein tuolle törkyturvalle. Kuka hullu nyt Tapsukalle mitään maksaisi? Ai niin, antimensan jäsenet eli justiinax ja muut hihhulit. No, siinäpähän maksavat. Näkee jo niitten naamatauluistakin (keikkakuvia), että kaikki muumit eivät ole laaksossa. Hahhahhaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe