työpaikkani naispomolla on ollut ensimmäisestä työpäivästäni lähtien jokin asennevamma suhteeni. Muiden edessä esittää minulle yli mukavaa. teeskennellyn mukavaa. Kaksin jäätyämme alkaa syrjintä ja piilovittuilu. Monenlainen epäsuora kiusaaminen. naiskiusaajan tyyliin.
Hän ei vain ymmärrä että lopputilin olen ottamassa ja sen jälkeen lähtee erittäin huonoa mainosta hänestä ja ko. firmasta joka puolelle. Pienellä paikkakunnalla se on potkut kohta tälle pikkupomolle. Hänen virkansa on vaakalaudalla.
pomoni tuhoaa minut
3
258
Vastaukset
- Muista ei ole sinun vika
Tiedän tunteen. Olen kokenut tuon. Pääsin pois hänen kynsistään vasta pitkän sairasloman ja sen myötä toiseen tehtävään siirtymisen kautta. Onneksi olet pääsemässä pois! Et ole yksin, kokemukseni mukaan noin puolet esimiehistä on näitä muiden alistamisesta nauttivia narsisteja ja muita häiriintyneitä. He ovat hyviä näyttelemään, karismaattisia, vakuuttavia ja ilman omaatuntoa. Tsemppiä!
Hän lopulta itse tuhoaa ittensä Hahha
aivan oikein sille pomolle!!
Ei muuta kuin raaka peli, ota loparit ja hauku hänet oikein lyttyyn.
Se tekee susta hyvän tyypin, ku uskallat kapinoida.
Minä Kapinahenki, maailmanparantaja tai tuhoaja lol.- kjg3876
Kaikki alistajat ovat lapsia päänsä sisässä. Jos siis ovat yli 21-v ja on näitä lapsellisuuden tunnusmerkkejä, niin kyseessä on henkisesti jälkeenjäänyt tapaus. Tämä korjaantuu sillä että äyskäiset kerran kunnolla etkä anna periksi. Pistä se matalaksi. Nämä tällaiset... muiden edessä mukava, kun muut eivät ole paikalla rupeaa vittuilemaan... sehän on 8-12 vuotiaan käytöstä. Ja se ettei ole tasainen ja sano suoraan sekä on sekava ja vittumainen eli vihjaileva, niin se on suoraan kypsyyden puuttumisen merkki. Et ole aikuisen kanssa tekemisissä, joten ei ole mikään ihmekään että tulet sairaaksi, kun sellaista se päiväkoti teettää aikuisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559