auttakaa ny...

onneton

Mä oon ihan korviani, tai oikeestaan päälakea myöten ihastunu härkämieheen, ja ollaan seurusteltu nyt semmonen 4kk. Välil vaan tuntuu et siit on jotenki tosi vaikee saada otetta, vaik luulin et härät ois omistautuvia kumppanilleen!!Oon tosi mustasukkanen esim siitä, kun se käy kavereiden kans baarissa.....en tiedä voiko siihen luottaa... mistä mä tiedän mitä siel baarissa ja sen jälkeen tapahtuu! Se on niin ihana mies etten haluis uskoo mitään pahaa, mut toisaalta jotenkin myös niin itsenäinen ja mystinen.
Yks ilta kun mul oli kiireitä niin härkä vaan totes et "täytyy sit ettii seuraa muualta....", niin miks se noin sano? Haluuks se tahallaan tehä mut mustasukkaseks, vai oliks tos oikeesti jotain perää???? Kuinka helposti härkä pettää???
Ja onks hyvä vai huonoasia jos paljastan olevani mustis vai pitäskö mun yrittää vaan pitää se visusti sisällä ja antaa sen tehä mitä tykkää...?

15

6348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneton myös

      toi sun tekstis tuli aivan kun mun suustani!!!!! Mulla on kans härkämies ja se käyttäytyy just samallalailla...

      aluks se suorastaan palvo mua jne... nyt kuiteski on käynyt niin että hän on alkanut käydä baareissa yms... Ollaan oltu yli kaks vuotta yhdessä...

      Lieneekö sitten suhteen vakiintumisesta vai mistä... sen kun tietäis! Miehistä ei kyllä ota selvää!

      Auttakaa meitä joku viisaampi!!! :)

      • Härkänainen

        Minusta tuntuu että tässä ei ole horoskoopin kanssa paljon tekemistä... Miehet ovat miehiä ja must tuntuu että nykyään ne on just tuollaisia!!!
        Ne vain menee ja on omissa oloissa ja omien kavereitten kanssa. Kyse on enemmäkseen kai miestyypistä ei horoskoopista...tässä tapauksessa.

        Olen 6v suhteessa ja 4 v naimisissa. Olen itse härkä ja olen tosi omistautunut mun miehelle. Mies on kuitenkin nyt koko ajan enemmän ja enemmän omissa menoissa ja olen itsestäänselvyys...suhteen vakiintumista se on...miehille...

        missä on aidot miehet???


    • Nice leijona

      Käys kurkkaamassa muita härkä -osaston keskusteluja, sieltä voit saada vinkkejä.Omakohtaisesti tunnen sekä mies että naishärkiä ja ne ovatkin leijonan kanssa KAMUJA, mutta... tosi omituisia ja olenkin lakannut jo kauan sitten miettimästä näiden ikuisten itsepäisten harkitsijoiden ja oman tien kulkijoiden aivotuksia.Ne on siis niin omaperäisiä! Härät eivät juuri tunteitaan näytä, eivätkä asioistaan kerro, menevät vaan ja tekevät; sitten joskus kunhan ovat ensin päättäneet. He pitävät turvallisesta ja tutusta pysyvyydestä ja ovat hyvinkin samoihin seutuihin ja asioihin sidoksissa. Perushärkä on myös hyvin maanläheinen ja sanoissaan suorasukainen. Hyvä esimerkki härkäystävättärestäni; hän on seurustellut saman miehen kanssa jo 25 vuotta, he eivät edelleenkään asu yhdessä eivätkä ole edes kihloissa. Lyhyitä flingejä hänellä on aina joskus, mutta suhde vaan jatkuu.He ovat 5v. aikoneet ostaa yhteistä asuntoa, mutta vielä pitää miettiä millainen ja missä se olisi jne...
      Huvittavaa, eikö! Sitten on joukko muuta yhtä outoa härkäporukkaa joita meikäleijona ei jaksa ymmärtää.Mutta mitäs noista, jokin meitä vaan yhdistää mutta älä kysy mikä! Ja kaikkitietävyys ärsyttää, mutta mitäpä et hyvissä omituisissa ystävissä sietäisi! Mikähän Onneton itse mahdat olla merkiltäsi?

      • härkätyttö

        Moi te onnettomat... Mä on kyllä oo härkä
        poika mut tyttö ja kai meil härillä jotai
        yhteistä on. Eli me saatetaan kyllästyä jostakin
        ihmeen seikasta kumppaniin.. varsinki jos toinen
        on liian paljo roikkumassa. Vaikka me itse roikuttaisiinki niin se ei oo meille sama asia.
        Me härät ollaan tosi itsekkäitä eikä yleensä tajuta sitä vasta kun liian myöhää.. Mä sanoisin et kannattaa jutella sille pojalle jos se tajuis jotain, älkää välittäkö jos se hetken irvailee siitä muille, mitä te sanotte, ku silti se jää päähän kytemään...


      • Härkänainen
        härkätyttö kirjoitti:

        Moi te onnettomat... Mä on kyllä oo härkä
        poika mut tyttö ja kai meil härillä jotai
        yhteistä on. Eli me saatetaan kyllästyä jostakin
        ihmeen seikasta kumppaniin.. varsinki jos toinen
        on liian paljo roikkumassa. Vaikka me itse roikuttaisiinki niin se ei oo meille sama asia.
        Me härät ollaan tosi itsekkäitä eikä yleensä tajuta sitä vasta kun liian myöhää.. Mä sanoisin et kannattaa jutella sille pojalle jos se tajuis jotain, älkää välittäkö jos se hetken irvailee siitä muille, mitä te sanotte, ku silti se jää päähän kytemään...

        Olen nyt kyllä eri mieltä härkätytön kanssa. Mun mielestä härät eivät ole itsekkäitä eivätkä kyllästy todellakaan helposti. Kaksoset ovat siitä muttei härät. Mun systeri on kans härkä ja mulla on pari härkäystävä ja itse olen härkä. Kaikki olemme aika sitoutuva tyyppiä...ei mitään sellaista kyllästymistä kumppaniin...kuitenkin mun mielestä härät ovat usein huomionkipeitä...

        täytyy miettiä tota ...nyt on hieman kiire....


      • härkätyttö
        Härkänainen kirjoitti:

        Olen nyt kyllä eri mieltä härkätytön kanssa. Mun mielestä härät eivät ole itsekkäitä eivätkä kyllästy todellakaan helposti. Kaksoset ovat siitä muttei härät. Mun systeri on kans härkä ja mulla on pari härkäystävä ja itse olen härkä. Kaikki olemme aika sitoutuva tyyppiä...ei mitään sellaista kyllästymistä kumppaniin...kuitenkin mun mielestä härät ovat usein huomionkipeitä...

        täytyy miettiä tota ...nyt on hieman kiire....

        niin ehkä härkä ei kyllästy helposti,
        kunhan rinnalla on oikeenlainen, mut
        musta, jos se sit ei oo sitä oikeeta tyyppiä
        tai jotenki rupee ärsyttään itteä nii sit sitä
        kyllästyy. En mä sillai tiiä, mut mul ainaki kävi
        niin erään kerran, mutta haikailempa nyt sen perää.. =) Ja itsekkäästä jos ajatellaan.. musta härät on aika itsekkäitä jollakin tapaa.. vaikka itestä tuntuu ettei ole. tai no ehkä se on väärin ymmärretyksi tuntemusta ja laiskuutta...


      • Awyrol
        härkätyttö kirjoitti:

        niin ehkä härkä ei kyllästy helposti,
        kunhan rinnalla on oikeenlainen, mut
        musta, jos se sit ei oo sitä oikeeta tyyppiä
        tai jotenki rupee ärsyttään itteä nii sit sitä
        kyllästyy. En mä sillai tiiä, mut mul ainaki kävi
        niin erään kerran, mutta haikailempa nyt sen perää.. =) Ja itsekkäästä jos ajatellaan.. musta härät on aika itsekkäitä jollakin tapaa.. vaikka itestä tuntuu ettei ole. tai no ehkä se on väärin ymmärretyksi tuntemusta ja laiskuutta...

        On varmasti oikein sanoa, että härät eivät kyllästy. Yhtä oikein on sanoa, että kyllästyvät.

        Luonteeseen vaikuttaa Aurinkomerkin lisäksi myös Kuumerkki (kuun vaihe syntymähetkellä). Ja tässä tuleekin se ero. Toiset härät ovat erittäin sitoutuvia, toiset taas eivät. Kannattaa tutustua myös kiinalaiseen horoskooppiin (syntymävuosi).
        Pelkkä länsimaalainen horoskooppi ei aina anna tarpeeksi vastauksia.


      • pari asiaa vaan...
        Härkänainen kirjoitti:

        Olen nyt kyllä eri mieltä härkätytön kanssa. Mun mielestä härät eivät ole itsekkäitä eivätkä kyllästy todellakaan helposti. Kaksoset ovat siitä muttei härät. Mun systeri on kans härkä ja mulla on pari härkäystävä ja itse olen härkä. Kaikki olemme aika sitoutuva tyyppiä...ei mitään sellaista kyllästymistä kumppaniin...kuitenkin mun mielestä härät ovat usein huomionkipeitä...

        täytyy miettiä tota ...nyt on hieman kiire....

        se on mun mielestä ihan totta että me härät kyllästytään helposti mutta se ei,että me oltas itseskkäitä!mun toiseks paras kaveri on härkä, ja vaikka meillä on monesti ollu poikki,meisä on jotain,mikä pitää meijät aina yhesä. paras kaverini on kala ja se on tosi kiva,mutta laiska!ottakaa kantaa!


    • Härkä...

      Hei!!
      Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa... Sun olisi hyvä kertoa poikaystävällesi tunteistasi... Se saattaa vaan haluta että sä olet mustasukkainen... ei se sua petä jos oikeasti rakastaa, mutta jos se on niin tyhmä että pettää, niin ei siihen kannata aikaa tuhlata, puhu sille suoraan tunteistas!!!

      • apuaah!!

        mitä mä voin tehä,ku mun poikaystävä ei vastaa mulle.
        onko kaikki härät sellaisia et ku alkaa jonku kanssa se vastaa vähän aikaa niinku sen härän kanssa ja sitte se suuttuu tai jotain.
        ottaakaa kommenttia ja auttaakaa mua


    • Nimetön

      ihan pelleilyks tää touhu menee... ei toi horoskooppi määrittele ihmisen luonnetta kokonaan... itse olen härkä ja olen melko "menevä", mutta tunnen silti härkiä jotka on lepposia.

    • härkä nainen, kokenut itsekkin

      hei..härkä on luotettavin kumppani minkä voi saada... Seurustelen itse tälllähetkellä yhden härän kanssa ja ollaan oltu jo kohta 5 vuotta yhessä.. Välillä tulee kyllä sellaisia kausia etten tahdo luottaa kumppaniini, mutta ei se minun luottamustani ole pettänyt.. 4kk on tietenkin lyhyt aika..
      Härkä on sellainen kumppani että se tarvitsee tilaa mutta myös läheisyyttä.. Härkä on uskollinen ja luotettava kumppani.. Niinkuin sanoin härkä kaipaa ihmisiä ja tykkää olla huomion keskipiste välillä, mutta kaipaa myös kumppanin läheisyyttä itselleen...
      Voin sanoa kokemuksesta(monia eri horoskooppeja kokeilleena) että härkää parempaa kumpania et löydä..
      Teet kyllä oikein jos sanot sille kumppanilles että olet hieman mustis, niin voitte keskustella asioista ja sopia yhteiset pelisäännöt..Härkä ymmärtää kyllä jos on jotain ja rakastaa keskustella asiat kerralla pois päiväjärjestyksestä, jos se on yhtään perinteinen härkä....
      Jaksamisia sinulle, ja yritä selvitä.. Asioiden on tapana järjesytä...niin tämänkin...

    • Härkä

      Härkä on todellakin omistautuva luonne, joka kaipaa ennenkaikkea vakaata ja mutkatonta elo. Ehkä sinun härkäsi heijasta käytöksellään sinussa olevia piirteitä. Tarkista omat käyttäytymis mallit ja tee härällesi selväksi, että haluat sitoutua vain häneen. Tee härän elämästä ajoittain nautinnollista fyysisyyden, ruoan, visuaalisuuden ja tasapainoisen elämä kautta. Tällöin olet saanut härän laskemaan jo varmasti sarvensa. Onnea matkaan!

    • uifuyikjy

      moi oon 100 prosenttia heppahullu ja asun keuruulla. jos asut keuruulla vastaa!! käyn ponilaaksolla siis siellä tallilla.käykää kattoo sen osoite googlesta siellä on maan parhaat pollet!!!!!!!!!!!

    • afsd

      asfdsfsd jkijk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe