1.0 eb hajosi Fiestassa

tyytyväinentakuuseen

3500km ajettu ja moottori meni. Vaihdetaan ensi viikolla takuuseen ja saan uudelle moottorille lisätakuuta 2v ilman km-rajoitusta tämän nyk 3v/100tkm lisäksi. Valmistusvirhettä epäili nyt on pajalla.

19

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex fordisti

      Joku ainakin fordilla toimii.

    • ford focus rules17

      ei hyvältä vaikuta itse kävin ikkunannostimen vuoksi ford huollossa kiertelin korjaamoa niin uskomatonta kyllä oli uusia focuksia halli täynnä kahdesta oli kone irti syytä en tiedä työnjohtaja ei kertonut enkä viitsiny itse kysyä

      • Joopa joo

        Tuossa tarinassa ei ole mitään perää.


    • asentaja pitskunveho

      Kas kun ei ole missään muualla ollut puhetta moisista vioista?

      Mikäpä niistä sitten on hajonnut??
      Kiinnostaisi ihan ammattimielessä, vai pitikö provoajien keksi kaikki taas itse...

    • tyytyväinentakuuseen

      En ymmärrä miksi tästä pitää dislikeä kun tämä kävi oikeasti? Kaikki meni kuitenkin minun mielestä hyvin myös Fordin puolelta mutta ok jos toyoterot dislikee kun toyon takuu ei pelaa.

      • Joopa joo

        Kommenttini oli tarkoitettu nimimerkille "ford focus rules17".


    • utelias1

      Minne se moottori meni?

    • Mitekä se moottori muka meni?
      Aika erikoinen vika tuo meni.
      Taisi paljastua provojutuksi koko tarinasi.

      • .................

        lukee aika selvästi "valmistusvirhettä epäili nyt on pajalla" : D


      • ................. kirjoitti:

        lukee aika selvästi "valmistusvirhettä epäili nyt on pajalla" : D

        Mikä valmistusvirhe?
        Kiinnostaisi että mikä vika oli kyseessä.
        Moottorissa on aika monta osaa, mikä niistä hajosi?


      • tyytyväinentakuuseen
        mokateko kirjoitti:

        Mikä valmistusvirhe?
        Kiinnostaisi että mikä vika oli kyseessä.
        Moottorissa on aika monta osaa, mikä niistä hajosi?

        Kone meni rikki, se hajos...ei foorti kestä!


      • oisko perää
        tyytyväinentakuuseen kirjoitti:

        Kone meni rikki, se hajos...ei foorti kestä!

        turboja leikannu kiinni ainaskin useammasta ja jotain öljyvuotoja turboissa vissiin hajoo turbon imupuolen turbiini pyöräkin ja palaset rikkoo moottorin


      • HP!
        oisko perää kirjoitti:

        turboja leikannu kiinni ainaskin useammasta ja jotain öljyvuotoja turboissa vissiin hajoo turbon imupuolen turbiini pyöräkin ja palaset rikkoo moottorin

        No eipä kyllä ole... Ecoboostit 1.0 ja 1.6 ovat olleet vähävikaisimpia moottoreita. Enemmän ongelmia dieselissa tai sitten normi vapareissa. Tämä on jopa yllättänyt teknikot.


    • I loinen

      Kävin koeajamassa Fiestan ecobuustilla ja automaattilaatikolla. Hajotkoon vaikka kerran kuussa mutta kun rahat saan menee hankintaan. Ihana kaupunkiauto!

    • täys urpo

      ihana kaupunki auto,homoko se siellä kirjoittelee vai joku tosi urpo kännissä.moponkoneella automaattilaatikolla joka vaihtaa miten sattuu ei kukaan täysjärkine ajele missään,saatikka sitten kaupungissa

      • Åikea autåmies??

        Hehejeh!! Tuo håmppeli poika ajaa 2,5litraisella ja 90heppasella saaste koneella, jossa ei ole edes ohjaustehostinta! Se yhdessä parran, klppalakin ja nahkaliivien kanssa tekee ihmeitä DTMn pihalla!!

        Ja on lisäksi niin hölmö, ettei tiedä uuden Fiestan tehoista mitään..mjtta mitenkä sitä ehtisi, kun påikaystävä Åke haluaa pumpata koko ajan pakoputkeen!!


    • v.tuttaa paljon

      kannattaa uudelle ecobootsille ottaa konerikko vakuutus jos vain saa,turbosta öilit aholle ja laakerit palaa,samoin menee turbon pakokaasupuolen turbiinin siivikko

    • rahaa palaa

      fordiinhan sai ennen ostaa rahalla lisä takuuta,se kyllä kannattaa ehdottomasti ostaa sen verran vikaherkästä merkistä on kyse

    • amigos

      Onpa noita mukava korjailla sitten hiukan vanhempana, hauskan hintaisia liikkuvia osia tiedossa tulevaisuures.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1562
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      995
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      65
      801
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      657
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe