Losartan-Losatrix

Samat pitäisi

Olen syönyt Orion Losartan 50mg vuoden verran. Paineet eivät ole pysyneet suunnitelluissa arvoissa. Orion Losartan oli lopussa apteekissa ja sain vastaavan
Losarix 50mg tilalle. Paineet putosi tällä melkoisesti verrattuna Losataniin. Onko muita jotka ovat huomanneet eron eri lääketehtaiden välillä vaikka lääkkeet pitäisi olla vastaavia?

5

7292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa on
      • ei kaikki toimi

Minäpä vastaan kanssa, minulla taas kävi näin. Tanskalaisen lääketehtaan Losartix tai Losartan pudotti hyvin paineet, ne nyt muista kumpi oli nimi. Mutta menin apteekkin sen tyhjän pakkauksen kanssa kun minulla ei pudottanut Losatrix 50 mg yhtään paineita, ja lääketehdas oli Teva, ruotsi. No en huomannut apteekissa että juuri sitä että,oli farmaseutti laittanut taas, sanoi että on tätä mitä pyysin.
        Kotiin mentyäni en katsonut pilleriä etukäteen vaan otin se ja kas se oli juuri se mikä ei pudottanut paineita. Tässä on oltu sitten "paineissa" kunnes saan uutta.
        Nimttäin tanskalaisen lääketehtaan pilleri on erimuotoinen ja isompi kuin tämä mitä sain. Ja se pudotti paineet normaaliksi, en tiedä miksi lähiapteekki ei ole tilannut sitä, menen ensi kerralla Yliopiston apteekkiin.
        Ja on se niin olkoon vaikuttava aine mikä tahansa, niin apuaineet voi käyttäytyä ihan eri lailla eri ihmisissä. Lääkärikin tämän totesi.
        Ja kokemusta kyllä tässä asiassa on.
        Joskus apteekissa ollaan niin naama nyrpyssä ja väitetään että tämä käy jja ei pitäsi olla valittamista. mm. verensokeri pillereissä vaihtoehtolääke nosti sokerit ja alkuperäinen lääke toimi pudotti ne siis Novonorm, vaihtoehto ei käynyt yhtään.
        Kävin endokrinologilla ja hän oli sitä mieltä että ihmisten elimistö ei toimi samalla lailla joka lääkkeen suhteen. Siis toisilla käy toinen lääke toisilla toinen vaikka perusaine olisi sama.

• epätietoinenverenpaine

Minä olen reilun vuoden syönyt Orionin Losartan Hydroa ja hyvin on kurissa pysynyt verenpaine. Nyt kävin apteekissa ja he lykkäsivät LOSATRIX COMP valmisteen. Toivottavasti pelittää edelleen

• pulleapoika1234

kannttasko laihduttaa vitun läski XD

• Anonyymi00005

Sääli että lapsetkin voivat kommentoida keskusteluja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1461
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe