Elikkä halpaa ja kohtuu kestävää kotteroo kattellu ja näyttäis noita daewoo/Chevrolet
Autoja saavan kohtuu hintaa, mutta onko hintansa väärtti?
Vai joku muu 2teur auto olisi parempi??
onko daikun tekniikka kestävä?
4
203
Vastaukset
- evanda12
Elikkä itselläni daewoo evanda ollu jo 7 vuotta.. Enpä paljoa rahaa ole käyttänyt korjaamiseen mutta seki voi olla niinku onnenpotku auto jossain samanmerkkisessä voi olla vaikka mitä vikoja mutta tässä ei oo ollu paljoo. Mitä nyt niveliä välillä vaihtanu niitäki 2 ja laakerit eteen vaihtanu... ja jarrupaloja ja levyjä kulutusosia.. =D öljyt tietenki mutta omasta mielestä ollut hintansa väärti..
Tuolloin niitä ostettiin 12t....... - ex täipuu
Evandaan saa melko huonosti mallikohtaisia osia, esim tarvikelaturi omaani kyllä löytyi tilaamalla hintaan 520.-€. onneksi sain sen myytyä ennenkuin tuli uusia vikoja.
- korea poika
Olen oikein tyytyväinen kauniiseen Kalossiini. Paras auto hinta-laatu, minun noista noin kahdestakymmenestä autosta.
- heko heko
Mats kalos eva Daewoods on nimeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889