Onko kokemuksia paikallisista? Vai löytyykö edes tekijöitä? Tarttisi omakotitaloon saada huopakatto vaihdettua peltikattoon.
En viitsisi näiltä markkinamiehiehiltä sun muilta "edustajilta" jotka eivät ole ikinä itse kattoa tehneet, ostaa järkyttävän ylihintaisia.
Mielummin maksaisi oman kylän miehille.
Jos joku teettänyt lähivuosina ja hyvin onnistunut, niin voisi vinkata tekijöistä?
Kattoremontin tekijää huittisista/läheltä?
6
461
Vastaukset
- asukas huittisista
Onhan Huittisissa rakennusfirmoja, pimeitä työntekijöitä ei kannata ottaa
- tein itse
Juuri noin,parivuotta sitten kysyin hintaa useammalta.Ei kiinnostanut tai ehtinyt.
Sitten katsoin Huittisissa pyörivän auton kyljestä mainoksen ja pyysin hinnan
hämeestä.Tarjous oli 27000€ ja ei sisältänyt kaikkea.Sitten ruvettiin itse töihin,
rahaa meni vajaa 10000€. Tunteja tuli ja jäi kotitalousvähennys saamatta,mutta
aika hyvä palkka jäi kuukauden työstä eikä tarvi riidellä lopputuloksesta.
- hermanni
kysy Huittisten JP-rakennuspelti, ja homma luonaa..
- PyydänTarjouksen
Juuri tälläisiltä mielummin otan katon. Kumminkin on kallis hankinta, niin jääpä rahat edes omalle kylälle pyörimään.
Onko muita suositeltavia yrityksiä joista voisi kysellä kiinnostaisiko homma? - Anttipojka
PyydänTarjouksen kirjoitti:
Juuri tälläisiltä mielummin otan katon. Kumminkin on kallis hankinta, niin jääpä rahat edes omalle kylälle pyörimään.
Onko muita suositeltavia yrityksiä joista voisi kysellä kiinnostaisiko homma?Joskus takavuosina olin aikeissa pientä katto- ja eristysremonttia teettää. kyselin silloiselta rakennustarkastajalta edullisia tekijöitä. Sain ihan hyviä vinkkejä tekijöistä, joista nyt ei taida olla enää katolle menijöiksi, mutta uusia varmaan on taas usseempia. En tiä, onko rakennustarkastajalla mahdollisuutta tekijöitä suositella, mutta kysyä kai voi?
- Koeteltu asia
Lehtimäen Jarmolta luonaa. Hyvä työ ja kohtuuhinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837