Onko kokemuksia paikallisista? Vai löytyykö edes tekijöitä? Tarttisi omakotitaloon saada huopakatto vaihdettua peltikattoon.
En viitsisi näiltä markkinamiehiehiltä sun muilta "edustajilta" jotka eivät ole ikinä itse kattoa tehneet, ostaa järkyttävän ylihintaisia.
Mielummin maksaisi oman kylän miehille.
Jos joku teettänyt lähivuosina ja hyvin onnistunut, niin voisi vinkata tekijöistä?
Kattoremontin tekijää huittisista/läheltä?
6
457
Vastaukset
- asukas huittisista
Onhan Huittisissa rakennusfirmoja, pimeitä työntekijöitä ei kannata ottaa
- tein itse
Juuri noin,parivuotta sitten kysyin hintaa useammalta.Ei kiinnostanut tai ehtinyt.
Sitten katsoin Huittisissa pyörivän auton kyljestä mainoksen ja pyysin hinnan
hämeestä.Tarjous oli 27000€ ja ei sisältänyt kaikkea.Sitten ruvettiin itse töihin,
rahaa meni vajaa 10000€. Tunteja tuli ja jäi kotitalousvähennys saamatta,mutta
aika hyvä palkka jäi kuukauden työstä eikä tarvi riidellä lopputuloksesta.
- hermanni
kysy Huittisten JP-rakennuspelti, ja homma luonaa..
- PyydänTarjouksen
Juuri tälläisiltä mielummin otan katon. Kumminkin on kallis hankinta, niin jääpä rahat edes omalle kylälle pyörimään.
Onko muita suositeltavia yrityksiä joista voisi kysellä kiinnostaisiko homma? - Anttipojka
PyydänTarjouksen kirjoitti:
Juuri tälläisiltä mielummin otan katon. Kumminkin on kallis hankinta, niin jääpä rahat edes omalle kylälle pyörimään.
Onko muita suositeltavia yrityksiä joista voisi kysellä kiinnostaisiko homma?Joskus takavuosina olin aikeissa pientä katto- ja eristysremonttia teettää. kyselin silloiselta rakennustarkastajalta edullisia tekijöitä. Sain ihan hyviä vinkkejä tekijöistä, joista nyt ei taida olla enää katolle menijöiksi, mutta uusia varmaan on taas usseempia. En tiä, onko rakennustarkastajalla mahdollisuutta tekijöitä suositella, mutta kysyä kai voi?
- Koeteltu asia
Lehtimäen Jarmolta luonaa. Hyvä työ ja kohtuuhinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713