Kärsin oudoista oireista ja kaikki viittaavat huonoon sisäilmaan....
Oireiletko huonon sisäilman vuoksi Oulun Yliopistolla?
3
187
Vastaukset
- terveys tärkein
En ole Oulun Yliopistolla käynyt, mutta kokemusta toisesta yliopistosta, jossa kituuttelin opinnot loppuun huonoin arvosanoin. Olisi pitänyt osata luovuttaa ja ajatella omaa terveyttä.
Vähän siinä on varmaan yliopiston puolelta apuja tarjolla. Kannattaa silti ottaa asia puheeksi. Todennäköisesti vakuutellaan, ettei täällä pitäisi mitään vikaa olla ilmanlaadussa :). Toivottavasti ei ole pahoja oireita ja saat opinnot käytyä kunnialla loppuun ! - Näin on näreet
Kyllä. Tunnen oireet ja huonon sisäilman merkit, koska olen allergisoitunut homeelle muualla.Tavallinen tarina, jollaisia on Suomi pullollaan: 1. Asiaa salaillaan. 2. Muutaman vuoden päästä koko paikka hoidellaan dynamiitilla ja puskutraktoreilla pois maisemaa rumentamasta. 3. Uuteen ei ole varaa.
- Hometta on
On pahat oireet minullakin soitin terveystarkastajalle soittakaa muutkin ei kuulemma auta jos yksi valittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194983Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5292563Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192172Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1502155- 231813
- 821634
- 1461525
- 1131141
- 127907
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869