Meneekö tuollaisesta kotikäyttöön tarkoitetusta murskaavasta silppurista tuoreet kuusen oksat läpi? Olen kuullut että sitä ei ainaksssn voi käyttää kasvien juurella ja kompostissa (pitäis olla lehtipuuta). Onkos tämmösestä asiasta jollain kokemusta/tietoa.
oksasilppuri ja kuusen oksat
kuusiainen
1
2952
Vastaukset
- Pihapuullinen
Tosi hankalaa on silppuaminen, pitää ensin pieniä oksat, että mahtuvat silppuriin ja silti menee tukkoon. En ole enää aikoihin viitsinyt kuusenoksien kanssa pelata, vien metsään. Se silppu on myös hapanta ja lahoaa hitaasti kompostissa, menis ehkä katteena havuille tms. Lehtipuista tosiaan saa parasta haketta puutarhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822