O: Keewayn lumilinko

Maasai51

Erehdyin ostamaan sellaisen toissa keväänä (lumien sulamisen jälkeen), mutta en olisi ostanut, jos olisin tiennyt, että se on kiinalainen. Äänenvaimentajan suojaritilän ruuvit ja ritilä ropisivat irti muutaman käyttökerran jälkeen, samoin kiilahihnojen suojakotelon ruuvit. Sähköstartin pistokkeesta on ilmeisesti myös joku ruuvi irronnut, sillä pistoke heiluu ja startatessa pistokkeita täytyy painaa vastakkain käsin, jotta saisi kontaktin. Torven suuntauslevy ei liikkunut alusta alkaen. Telojen jarruja ei pidä mennä käyttämään kääntymiseen, sillä telat luiskahtavat silloin paikaltaan ja ne on erittäin vaikea vääntää takaisin paikalleen. Akselisto hajosi puolentoista talven käytön jälkeen!!! Huollosta tuonnin jälkeen lähdin linkoamaan ensimmäisen kerran. Lingon torvi alkoi kääntyä taaksepäin ja lensi kohta kokonaan irti. Torvi on ilmeisesti hitsattu alustaan, mutta niin huterasti, että se ei kestä lumen painetta!
Hinta: 2 euroa
Yhteystiedot: 040 1234567

2

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitan hankintaasi

Jos oli uusi, vie takaisin kauppaan.
      Jos muualta hommasit, niin toivottavasti oli edullisempi kuin "2 €".
      En tiedä puhutko totta asiastasi. Itse hommasin mc gullog merkkisen uutena noin vuosi sitten. Ei mitään vikaa siinä. Tosin hintaa oli 4:llä euronumerolla. Kyltistä näki että on made in sweden. Sen kyllä huomaa; hyvä kun itse ehti perässä kävellä sen mennessä ja syödessä hankea. No, tänä talvena ei taida enää hankia tulla, korkeintaan lappiin jos sinnekään.
      Valitan huonoa hankintaasi

• jukka57

missähänpäinontämälinko onkos senhinta tuo 2eurova vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe