Erehdyin ostamaan sellaisen toissa keväänä (lumien sulamisen jälkeen), mutta en olisi ostanut, jos olisin tiennyt, että se on kiinalainen. Äänenvaimentajan suojaritilän ruuvit ja ritilä ropisivat irti muutaman käyttökerran jälkeen, samoin kiilahihnojen suojakotelon ruuvit. Sähköstartin pistokkeesta on ilmeisesti myös joku ruuvi irronnut, sillä pistoke heiluu ja startatessa pistokkeita täytyy painaa vastakkain käsin, jotta saisi kontaktin. Torven suuntauslevy ei liikkunut alusta alkaen. Telojen jarruja ei pidä mennä käyttämään kääntymiseen, sillä telat luiskahtavat silloin paikaltaan ja ne on erittäin vaikea vääntää takaisin paikalleen. Akselisto hajosi puolentoista talven käytön jälkeen!!! Huollosta tuonnin jälkeen lähdin linkoamaan ensimmäisen kerran. Lingon torvi alkoi kääntyä taaksepäin ja lensi kohta kokonaan irti. Torvi on ilmeisesti hitsattu alustaan, mutta niin huterasti, että se ei kestä lumen painetta!
Hinta: 2 euroa
Yhteystiedot: 040 1234567
O: Keewayn lumilinko
Maasai51
2
149
Vastaukset
- valitan hankintaasi
Jos oli uusi, vie takaisin kauppaan.
Jos muualta hommasit, niin toivottavasti oli edullisempi kuin "2 €".
En tiedä puhutko totta asiastasi. Itse hommasin mc gullog merkkisen uutena noin vuosi sitten. Ei mitään vikaa siinä. Tosin hintaa oli 4:llä euronumerolla. Kyltistä näki että on made in sweden. Sen kyllä huomaa; hyvä kun itse ehti perässä kävellä sen mennessä ja syödessä hankea. No, tänä talvena ei taida enää hankia tulla, korkeintaan lappiin jos sinnekään.
Valitan huonoa hankintaasi - jukka57
missähänpäinontämälinko onkos senhinta tuo 2eurova vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732