Galluppia...
Joko olet varannut matkasi ensi talvelle Kanariansaarille.
Mikä on lempi kohteesi ja monettako kertaa jo olet menossa.
Mikä saa sinut aina palaamaan takaisin uudestaan ja uudestaan saarille.
Joko olet varannut ensitalvelle
34
807
Vastaukset
- Don luis
Ajattelin että jos ensi talveksi saisi säästettyä niin pääsisin sinne Inglesiin minäkin ensimmäistä kertaa. Tähän asti olen kirjoitellut vain muiden kokemuksia mukaellen.
- aion varata :)
No kerrohan itsekin kohteesi!
- Ruoppia
Miksi varaisin? Tarjontaa on niin paljon että varaus onnistuu myöhemminkin.
- ei Inglesiin
Varattu on, mutta lennot vielä hakusessa.
- 8+6
Vastauksia:
- En
- Tallinna
- En palaa ikinä. Kerran olin inglesissä enkä toista kertaa mene. Juntteja näkee suomessakin ja lihapiirakoitakin saa täältä suomesta. Miksi maksamaan itsensä kipeäksi jostain kaalikääryleiden syömisestä kanarialla? Häh?- ½Q.
Etpä tietenkään palaa, koska olet persaukinen luuseri. Tuskin olet kertaakaan kanarian saarilla edes käynyt. Viihtyisit kyllä ja haluaisit sinne, siksi notkut tällä Kanariansaaret-palstalla ja katkerana heität provoja.
Se on ihan oikein, että et pääse kanarialle. Mietippä miksi. - Laatu puuttuu
8 6 Olen käynyt Inglesissä useammankin kerran ja luulen ymmärtäväni mielipiteesi. On totta , ett'ä paikka on ylihintainen sen huomaa , kun piipahtaa inglesin vieressä sijaitsevissa pikkukaupungeissa. Keskusta on täynnä huonotasoisia elementtihotelleja onneksi bungalovit ovat tosi mukavia. Kaksi rantaa , uimaranta ja Ryysyranta. Paikassa ei ole mitään todellisia nähtävyyksiä muuta , kuin sekalainen määrä suomalaisia juottoloita. Niiden lisäksi sekalainen määrä suomalaisia juoppoja.
- 2+2
Varattu on. Todella aikaisin olin liikkeellä. Toki liuta muitakin matkoja mahtuu tähän väliin. Varasin Lanzarotelle pääsiäismatkan 2 aikuista ja 2 teiniä yhteensä n. 2000e/2 vkoa. Toinen kerta sinne. Oli kyllä niin edukas, että päätin varata jo.
- miesmatkailija
Lempikohde on Gran Canaria, jossa olen ollut kaksi kertaa Puerto Ricossa ja Playa del Inglesissä.
Olin helmikuun ensimmäisen viikon tänä vuonna Teneriffan Puerto Ricossa, johon en ollut täysin tyytyväinen ravintoloiden ruoan suhteen, mutta sää oli pienin varauksin odotukset jopa ylittävä.
Luulin sieltä kantautuneiden tietojen suhteen, että lomaviikko olisi sateista ja viileää, kuten siellä oli ollut koko alkuvuosi, mutta onneksi toisin kävi.
Vain yksi sadekuuro tuli koko aikana ja lämpötila pysytteli selvästi yli 20 asteen. Pettymys oli se, ettei mereen päässyt uimaan megajättiaaltojen ja pohjavirtausten vuoksi. Onneksi hotellissa oli minimivaatimukset täyttävä uima-allas.
Seuraavaksi menen taas Gran Canarialle ja todennäköisesti Puerto Ricoon, josta on vain myönteisiä kokemuksia sekä sään, ravintoloiden, meren että ostosten suhteen.- matkailijamies
"Olin helmikuun ensimmäisen viikon tänä vuonna Teneriffan Puerto Ricossa."
Tuohon heti korjaus: Olin helmikuun ensimmäisen viikon tänä vuonna Teneriffan PUERTO DE LA CRUZISSA.
- PuerttoKarmeni
Apollomatkat on pudottanut Lanzaroten pois tarjonnastaan ensi talven osalta. Harmi, nyt siis Lanzan matka on valittava joko Finnmatkoilta tai Aurinkomatkoilta. Ihme kyllä, kohtuullisin hinta-laatusuhden löytyy tällä hetkellä Aurinkomatkoilta. Sitten kyllä käydään paluumatkalla tankilla Farossa, mutta kaipa sen kestää.
- Lanzalle ei järjestä
Harmi , Apollomatkojen reissulla oltiin marraskuussa. Tarkoitus oli ens marraskuussakin mennä,mut eipä näy matkoja Apollon sivuilla.
- Jubi1
Olemme varanneet ensi tammikuussa kahden viikon matkan Palm Oasis hotelliin
Maspalomakseen ( Sonnenlandiin ). Valitettavasti sinne ei lennetä meidän lähikentältämme vaan joudumme menemään Vantaalle päästäksemme haluaamme
hotelliin.
Maspalomas on meille ennestään tuttu paikka viime vuosilta ja siellä on helppo kävellä
tällaisten vähän vanhempienkin ihmisten, kun on niin tasaista.
Gran Canariaan olemme tykästyneet paljolti jo senkin takia, että olemme päässeet sinne kotikentältämme suoraan, vaikka juuri ensi talvena emme pääsekkään tuo hotellivalintamme takia.- EkuKu
Pääsiäisen aikoihin olemme viikon Granilla ja hotelli on tällä kertaa Maspalomasissa.
Mulle tämä olisi jo Granilla 7 kerta ja vaimolla viides. Tarkoitus taas käydä saaren eri kolkissa ja jonkun verran rannallakin. Lämpöä ja lomafiilistä me lähinnä sieltä etsitään ja kävellään paljon.
Pari viikkoa jo oltiin Tenellä Marraskuussa ja samalla käytiin La Gomeran saarella.
Hieno paikka sekin oli ei valittamista. Saari tuli kierrettyä (hotla oli Americaanosissa).
Kesällä meillä on 10 pv. reissu Mallorcalle (hieno mesta :-) oltiin saarella jo viime kesänä viikko, hotelli oli Palmassa nyt on Torre Novassa aivan Palma Novan vieressä ja tytär tällä kertaa mukana. Saarta taas tarkoitus kiertää Palman kautta ahkerasti julkisilla. En aja autoa lomalla metriäkään :-)
Suosittelen Barcelonaakin ja sen ympäristöä jossa kesällä 2010 tuli oltua valitettavasti vain viikko.
Tarkoitus olisi mennä ekaa kertaa pariksi viikoksi Loka-Marraskuussa (ei vielä varattu) Lanzalle ja käydä samalla Venttuuralla päivämatkalla tai sitten toisin päin.
Lanzalle tai Ventuuralle ei omatoimisesti helposti suorilla lennoilla oikein Helsingistäkään näytä pääsevän ja pakettimatkojakaan niihin ei kaikilla matkatoimistoilla näytä olevan ollenkaan??? Ilmeisesti vaihtoehdot on sitten: FM,, AM ja Apollo?
Mukavia tulevia reissuja kaikille. - 2302
EkuKu kirjoitti:
Pääsiäisen aikoihin olemme viikon Granilla ja hotelli on tällä kertaa Maspalomasissa.
Mulle tämä olisi jo Granilla 7 kerta ja vaimolla viides. Tarkoitus taas käydä saaren eri kolkissa ja jonkun verran rannallakin. Lämpöä ja lomafiilistä me lähinnä sieltä etsitään ja kävellään paljon.
Pari viikkoa jo oltiin Tenellä Marraskuussa ja samalla käytiin La Gomeran saarella.
Hieno paikka sekin oli ei valittamista. Saari tuli kierrettyä (hotla oli Americaanosissa).
Kesällä meillä on 10 pv. reissu Mallorcalle (hieno mesta :-) oltiin saarella jo viime kesänä viikko, hotelli oli Palmassa nyt on Torre Novassa aivan Palma Novan vieressä ja tytär tällä kertaa mukana. Saarta taas tarkoitus kiertää Palman kautta ahkerasti julkisilla. En aja autoa lomalla metriäkään :-)
Suosittelen Barcelonaakin ja sen ympäristöä jossa kesällä 2010 tuli oltua valitettavasti vain viikko.
Tarkoitus olisi mennä ekaa kertaa pariksi viikoksi Loka-Marraskuussa (ei vielä varattu) Lanzalle ja käydä samalla Venttuuralla päivämatkalla tai sitten toisin päin.
Lanzalle tai Ventuuralle ei omatoimisesti helposti suorilla lennoilla oikein Helsingistäkään näytä pääsevän ja pakettimatkojakaan niihin ei kaikilla matkatoimistoilla näytä olevan ollenkaan??? Ilmeisesti vaihtoehdot on sitten: FM,, AM ja Apollo?
Mukavia tulevia reissuja kaikille.Useimmat omatoimisesti matkaavat lentävät erilaisilla pomppuratkaisuilla. Senkun haet vaihtoehtoja, niitä kyllä löytyy mutta parin viikon matkaa varten ei kauheesti kannata viettää aikaa jollain Euroopan kentällä ja muutenkin valmismatka on varmaan parhain ratkaisu.
- Aloittaja Maspa fani
2302 kirjoitti:
Useimmat omatoimisesti matkaavat lentävät erilaisilla pomppuratkaisuilla. Senkun haet vaihtoehtoja, niitä kyllä löytyy mutta parin viikon matkaa varten ei kauheesti kannata viettää aikaa jollain Euroopan kentällä ja muutenkin valmismatka on varmaan parhain ratkaisu.
Meillä varattuna joulukuulle 3 viikkoa kanarialla Maspalomasiin ja hotelli Palm Oasis jonne nyt menossa 4 kertaa.hotelli on erittäin mukava ja viihtyisä jota voin suositella muillekkin.Saarilla köynyt kaikkinensa n.20 kertaa mutta viimeiset 10 reissua pelkästään oltu Maspalomasin suunnalla jonne ollaan tykästytty kovasti.Mukavaa lomaa kaikille sinne suuntaaville.
- piste, pilkku, yms
Aloittaja Maspa fani kirjoitti:
Meillä varattuna joulukuulle 3 viikkoa kanarialla Maspalomasiin ja hotelli Palm Oasis jonne nyt menossa 4 kertaa.hotelli on erittäin mukava ja viihtyisä jota voin suositella muillekkin.Saarilla köynyt kaikkinensa n.20 kertaa mutta viimeiset 10 reissua pelkästään oltu Maspalomasin suunnalla jonne ollaan tykästytty kovasti.Mukavaa lomaa kaikille sinne suuntaaville.
Muuten hyvä mutta jätäpä jatkossa yksi (1) välilyönti aina jokaisen välimerkin jälkeen.
Ja yleisimpiä välimerkkejähän ovat . , ! ?
Kiitos että kuuntelit, hyvää matkaa. - Jupulista jeee
piste, pilkku, yms kirjoitti:
Muuten hyvä mutta jätäpä jatkossa yksi (1) välilyönti aina jokaisen välimerkin jälkeen.
Ja yleisimpiä välimerkkejähän ovat . , ! ?
Kiitos että kuuntelit, hyvää matkaa.Heh... Tulipas pikkaisen pötkön tuntua.Kiitti vinkistä.
- Minä vaan
Aloittaja Maspa fani kirjoitti:
Marraskuussa 2vk matka tiedossa. Maspalomas ja hotelli Palm Oasis.
- hsdnrkrmsie3
EkuKu kirjoitti:
Mukavia tulevia reissuja kaikille.hotla oli Americaanosissa
EkuKu, missä on americaanos?
Joku uusi kohde?
- Gato Negro
Joko olet varannut matkasi ensi talvelle Kanariansaarille.
-- Kyllä pariviikkoa Teneriffalle, Los Cristianokseen..
Vielä lentojen avautumista odotellaan..
Mikä on lempi kohteesi ja monettako kertaa jo olet menossa.
--viides reissu Kanarialle. 2 x Gran Canaria (Playa del Ingles Puerto Rico)
Teneriffa (Playa de las Americas) ja Lanzarote (Puerto del Carmen)
Teneriffa paras, Lanzarote hyvänä kakkosena hännänhuippuna Puerto Rico ja Playa del Ingles, tuossa järjestyksessä.
Mikä saa sinut aina palaamaan takaisin uudestaan ja uudestaan saarille.
--Sopiva lentomatka, hyvä ruoka ja sopivat lämpötila sekä leppoisa ilmapiiri. - Huoh taas
Gran Canarialta löytyy muitakin kohteita kuin ne Ingles ja Puerto Rico. Ihan vaan vinkkinä.
- Huoh myös
Missäs sinä siellä ensi kertaa olit?
Eipä ole edes myytävänä kohteemme Inglesissä,varataan kun voidaan.
Inglesiin se olisi 34. kerta.Pari muuta saarta tämän lisäksi on käyty.- Laatumatkailija
Ingles on suomijuoppojen ja tuhkaluukkupoikien rypypaikka. Kuka normaali siellä lomaansa viettäis.
- li7755v5
Laatumatkailija kirjoitti:
Ingles on suomijuoppojen ja tuhkaluukkupoikien rypypaikka. Kuka normaali siellä lomaansa viettäis.
Jahas, tulit sitten kaapista ulos, juoppo ja tuhkaluukkupoika!
Jos kerran Ingles on sellaisten paikka, niin...
Itse olen ollut Inglesissä, enkä ONNEKSI törmännyt kertaakaan kaltaisiisi.
Alkoholia siellä käytettiin toki, mutta kohtuudella. Kaikki pääsivät omin jaloin pois Apilaniitystä ja muualta.
Ja mitä naisiin tulee, niin tapasin siellä mitä suloisimman suominaisen, joka vei sydämeni...
Ja luonnon puolesta Ingles on hyvin viihtyisää seutua: Isoja palmuja, reheviä pensaita, suuria kukkaistutuksia, vehreitä nurmikoita...
- muor
Ei ole vielä varattu,mutta suurena haaveena päästä ensitalvena ainakin kolmeksiviikoksi Inglesiin.Apilat sekä muut kotomaiset kippolat kierretty kaukaa ,jokainen kerta, löytyy sieltä muitakin ruokaa sekä juomaa tarjoavaa.Näin luulisin minun vähäiset eurot auttavan paikallisia.
- jk3
juuri varasin las palmasiin 4 viikon majoituksen tammikuulle 2015. Lennot täytyy vielä buukata. Taitaa olla jo ainakin 20 kerta saarilla
- Riitta__X
Eipä voi varata, kun loma-ajankohdista ei ole tietoakaan.
Varmastikin jossain välissä syksyä lennähdän Kanarialle ja mahdollisesti keväällä uudestaan, jos aikaa vaan on. Kanarian ilmasto sopii minulle - en viihdy kuumassa... tai oikeammin sanottuna kehoni ei kestä kuumuutta, mieluummin esim. vuorilla. Mielikohteitani ovat Las Palmas ja Puerto de la Cruz, mutta olen viettänyt onnistuneita lomia myös P.Ricossa, Inglesissä, Americasissa, Maspalomasissa, P.Moganissa, San Bartolomessa, Santa Brigidassa, Arrecifessa, Playa Blancalla ja Costa Tequisella... ainakin.,, Riippuu ihan siitä, mitä kulloinkin haluttaa tehdä (tai olla tekemättä). Juuri äsken on varattu Ingles loppusyksystä .
- Mackers
Varattu on Ingles syksyksi
- Tahtoo Lanzalle
Onko toisaan niin ettei Apollo lennä Lanzarotelle?
Jotenkin muistelen että Lanzaroten matkat tulevat myyntiin aina viimeisenä. Onko kukaan kysynyt asiaa suoraan Apollomatkoilta?
- Layor
Varattu yksi tammikuun viikko Gran Canarialla, hotellina Gloria Palace Royal Amadores rannalla.
- Teneriffalle
Marraskuussa 2 vkoa Playa de las Americasissa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957