Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
Vastaukset 48
- Anonyymi00001
Tämä yhteyshän sai meidät solmuun. Mutta olisinko koskaan tiennyt mitä ajattelet minusta. Tuskin
- Anonyymi00002
Kaikki on ollut susta kiinni. Ei kelvannut lähestyminen.
- Anonyymi00044
Mitäs siitä sit pitäis päätellä jos se ei halua että lähestyt?? No mitäs luulet? Olisko vaikka ett se ei oo susta kiinnostunu. Ota järki käteen ja siirry jo seuraavaan!
- Anonyymi00003
Et vastannut viesteihin niin se oli siinä sitten.
- Anonyymi00004
Kannattaa vastata niin eivät asiat jää selvittämättä. 👍
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kannattaa vastata niin eivät asiat jää selvittämättä. 👍
Minä laitoin sille viestiä. Ei vastannut.
- Anonyymi00015
Vaikea on varmaan vastata jos ei näe niitä, tai jos ei saa niitä, jostain syystä.
Kerro ihmeessä nyt edes jotain tunnisteita kuka kenellekin, ja missä viesti milloin! - Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vaikea on varmaan vastata jos ei näe niitä, tai jos ei saa niitä, jostain syystä.
Kerro ihmeessä nyt edes jotain tunnisteita kuka kenellekin, ja missä viesti milloin!Se luki ne muttei vastannut joten se oli siinä. Ei hän käy täällä niin en laita.
- Anonyymi00040
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kerro ihmeessä nyt edes jotain tunnisteita kuka kenellekin, ja missä viesti milloin!Aika pieni todennäköisyys nykyaikana, että viesti ei menisi perille 🤣
- Anonyymi00045
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä laitoin sille viestiä. Ei vastannut.
Ehkäpä hän ei ole kiinnostunut sitten jos ei halua vastata. Älä siis häiritse enempää ja siirry jo seuraavaan.
- Anonyymi00005
Onkohan ne tunteetkin sen vuoksi niin voimakkaita, kun kaikki on irl meille aivan liian vaikeaa ja mahdotonta?!
- Anonyymi00018
Meidän tapaukses se mahdottomuus on vain miehen puolella. Meille mikäön ei ole mahdotonta jos on halua asioihin. Olettaisin että halua ei olisi jos hän ei olisi kertonut siitäkin huolimatta ikävöivänsä ja rakatavansa mua, että pani jonkun lyhyen aikaa tuntemansa paksuksi. Sit ku lapsi oli syntynyt ois pertänyt akkaansa mun kaa. Jos oisin suostunyt niin miehelle kerroinkin jo, arvaa miltä se meistä mlmemmista olisi sen jälkeen tuntunut. Siks sanoin kaikki tai ei mitään. Jos pelkää et muijansa douppais siin tilas itsensä hautaan niin llen itse tämän tuskan takia niin jo mlnta kertaa meinammut tehdä. Joku aamu minäkään en enää herää. Ja sanoin silloin et oitan 5 vuotta, kohta se on mennyt. :)
Vi*tuako sä mies muiden mielipiteistä, tee mitä tahdot iikeasti, nyt kun et sitä mistään saa, sitä mitä tahdot oikeasti.
Näkijä - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Meidän tapaukses se mahdottomuus on vain miehen puolella. Meille mikäön ei ole mahdotonta jos on halua asioihin. Olettaisin että halua ei olisi jos hän ei olisi kertonut siitäkin huolimatta ikävöivänsä ja rakatavansa mua, että pani jonkun lyhyen aikaa tuntemansa paksuksi. Sit ku lapsi oli syntynyt ois pertänyt akkaansa mun kaa. Jos oisin suostunyt niin miehelle kerroinkin jo, arvaa miltä se meistä mlmemmista olisi sen jälkeen tuntunut. Siks sanoin kaikki tai ei mitään. Jos pelkää et muijansa douppais siin tilas itsensä hautaan niin llen itse tämän tuskan takia niin jo mlnta kertaa meinammut tehdä. Joku aamu minäkään en enää herää. Ja sanoin silloin et oitan 5 vuotta, kohta se on mennyt. :)
Vi*tuako sä mies muiden mielipiteistä, tee mitä tahdot iikeasti, nyt kun et sitä mistään saa, sitä mitä tahdot oikeasti.
NäkijäEn jaksa oikolukea ja paska puhelin. Mies tuu tekee sieluntehtävääsi tai se jää tekemättä. Sit on game over.
- Anonyymi00041
Anonyymi00019 kirjoitti:
En jaksa oikolukea ja paska puhelin. Mies tuu tekee sieluntehtävääsi tai se jää tekemättä. Sit on game over.
Ei helvetti sulla on huono miesmaku.
- Anonyymi00046
No eiköhän se sitten oo vaan niin ettei siellä vastapuolella oo mitään tunteita. Miks sun pitää hakata päätäs seinään jatkuvasti mee jo eteenpäin joskus se ihan oikeakin tulee vastaan.
- Anonyymi00006
Tässä ole muuta vaikeaa ollut, kun mies!
- Anonyymi00007
On tällä hetkellä. Vanhempi M-nainen voisi laittaa viestiä tännepäin.
- Anonyymi00014
Miksi noin päin?
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi noin päin?
Hänen aiaktauluista enemmän kiinni. Syötin kuitenkin suoraan lapaan aiheen jonka takia hän voisi kutsua minut paikalle silloin kun hänellä on hyvä tilanne ja aikaa. Hemmottelemaan pitäisi päästä.
- Anonyymi00008
Eihän se yhteys ole vaikeaa vaan ihmiset tekee itse niistä ongelman ja vaikeaa sekä puhumattomuus. Halutaan mennä sieltä mistä aita on matalin ja odotetaan helppoutta.
- Anonyymi00010
On kyllä 😂
Voisi herua vähän enemmän lämpöä?
n>m - Anonyymi00011
En juokse naisten perässä, etkä sinä miesten. Ilman sattumakohtaamista tai jonkun molemmat tuntevan henkilön amorin apulaisen roolin ottamista, etenemistä ei oikein tapahdu.
- Anonyymi00012
Voi sua. Palstailu jatkukoon
- Anonyymi00013
Määrittele perässä juokseminen!
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Määrittele perässä juokseminen!
Perässä juokseminen tarkoittaa joutumista rooliin, jossa suhteen etenemisessä toiselta jatkuvasti odotetaan selkeästi suurempia ponnisteluja kuin toiselta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Perässä juokseminen tarkoittaa joutumista rooliin, jossa suhteen etenemisessä toiselta jatkuvasti odotetaan selkeästi suurempia ponnisteluja kuin toiselta.
Tämä oli aika hyvin sanottu.
Itse ajattelen, että perässä juokseminen olisi enemmänkin sellaista, jossa vain toisella on intressi suhteesta ja juoksee perässä, vaikka toinen ei ole kiinnostunut. - Anonyymi00023
En juokse miesten perässä.
- Anonyymi00022
Kaiken a ja o on viestien tunnistaminen...
- Anonyymi00024
sitten kannattaa laittaa niitä tunnisteita riittävästi ja selkeästi 😉
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
sitten kannattaa laittaa niitä tunnisteita riittävästi ja selkeästi 😉
Ne kantsii laittaa muualla kuin palstoilla
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Aijaa 🙄
Nyt puhuttiin kuitenkin käsittääkseni palstaviesteistä, eikös. - Anonyymi00047
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin ja varsinkaan ANONYYMI palstoilla.😂🤣
- Anonyymi00048
Anonyymi00028 kirjoitti:
Aijaa 🙄
Nyt puhuttiin kuitenkin käsittääkseni palstaviesteistä, eikös.Mikä järki anonyymipalstoilla viestitellä?? Tai tietty jos ei oikeesti oo mitään irl kohdetta ees olemassa niin voihan täällä leikkiä sellaisesta. 😵💫😂
- Anonyymi00026
Ei, aina voi sopia riidat
- Anonyymi00029
Kuka on riidellyt ja kenen kanssa?
- Anonyymi00027
Ei oo. Vitsi piilee siinä että vaikka maailma on avoin niin silti valinta kohdistuu aina minuun / sinuun
- Anonyymi00030
Mikä valinta? Tarkenna!
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mikä valinta? Tarkenna!
Vittuaks se sulle kuuluu
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
Vittuaks se sulle kuuluu
auttaisiko jos ottaisit pään pois sen kaveris prseestä?
- Anonyymi00031
En tiedä. Valaiset mun sielun ja taidan kullä tykätä susta kuitenkin ihan miten päin tahansa, tietysti siihen liittyy aina myös vähän kaipuuta, kun me ei voida koskaan nähdä, koska oot liian hyvä mulle.
- Anonyymi00032
Pidetään meidän pehmeänä, jutellaan ja hupsutellaan ei anneta ikävän viedä.
https://www.youtube.com/watch?v=Oe5EQMcfbQk&list=RDOe5EQMcfbQk&start_radio=1 - Anonyymi00034
Se on ollut koko ajan vaikeaa, koska en ole koskaan pitänyt siitä että stalkkasit minua, mutta en koskaan sanonut mitään! Siksi päätin jo monta vuotta sitten, etten halua koskaan tutustua sinuun!
- Anonyymi00035
mutta et
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
mutta et
En halua edes nähdä stalkkeria enää koskaan!
- Anonyymi00036
En ole kokenut sinua kohtaan minkäänlaisia hyviä tunteita enää moneen vuoteen! Ainoa asia mitä olen halunnut on ollut se, ettet enää koskaan stalkkaisi minua, etkä oleta minun pitävän sinusta, koska niin se ei ole!
- Anonyymi00039
Onhan tässä omat vaikeutensa mutta antaa sen ilmetä, tavallaan.
- Anonyymi00042
En oo miettiny sua sitten joulun :p
- Anonyymi00043
Eipä ole enää mitään tunteita sain tarpeekseni sun pelleilystäsi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459