Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen.
Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
Olen Aito Narsisti
150
306
Vastaukset 150
- Anonyymi00001UUSI
Haluatko kertoa miten pääsääntöisesti toimit ihmisten kanssa? Tämä on kiinnostanut. En tarkoita tässä läheisiä.
- Anonyymi00002UUSI
Säääyelen itse tunteitani, ohjailen ja muuttelen niitä sosiaalisen tilanteen mukaan vain itse.Kukaan toinen ei pysty niiitä säätelee, periaatteessa olen suurimmaksi osaksi neutraali muita kohtaan.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Säääyelen itse tunteitani, ohjailen ja muuttelen niitä sosiaalisen tilanteen mukaan vain itse.Kukaan toinen ei pysty niiitä säätelee, periaatteessa olen suurimmaksi osaksi neutraali muita kohtaan.
Sellaisiahan narsissit ovat, kylmiä, neutraaleja. Sitten pidätte tuntevia, kilttejä ihmisiä tyhminä, koska eivät elä samanlaisten arvojen mukaan, mitä te narsissit. Ei teillä ole tekemisissänne mitään rajaa, kun ei ole moraalia, eikä tunteita. Älykkyydestä se ei kerro mitään.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sellaisiahan narsissit ovat, kylmiä, neutraaleja. Sitten pidätte tuntevia, kilttejä ihmisiä tyhminä, koska eivät elä samanlaisten arvojen mukaan, mitä te narsissit. Ei teillä ole tekemisissänne mitään rajaa, kun ei ole moraalia, eikä tunteita. Älykkyydestä se ei kerro mitään.
Sinä olet aika tuomitseva vähemmän herkkiä, neutraaleja ihmisiä kohtaan. Suurin osa heistä on kuitenkin mukavia ja luotettavia, muita hyvin kohtelevia ihmisiä.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Puolustuskannalla lyttäät ihmisiä jotka on erilaisia kuin sinä.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinä olet aika tuomitseva vähemmän herkkiä, neutraaleja ihmisiä kohtaan. Suurin osa heistä on kuitenkin mukavia ja luotettavia, muita hyvin kohtelevia ihmisiä.
Mutta jos toinen on sellainen, joka ei sytytä millään tavalla. Se että aloin tuntea halua kohdatessani todella mukavan näköisen tummatukkaisen miehen, on saanut minut voimaan selvästi paremmin!
- Anonyymi00040UUSI
Tuo on kylläkin psykopaatti mitä kuvailet.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
En puhunutkaan heistä mukavista ja luotettavista.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Saattaa hyvin ollakin, en minä ole mikään psykiatrian erikoislääkäri.
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kauniisti yrität valehdella mitä tunteita säätelet kun ei sulla edes moisia ole
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Narsisteista koska olet moisen kanssa samankaton alla asunut osaavat kyllä kauniita rooleja esittää
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Puolustuskannalla lyttäät ihmisiä jotka on erilaisia kuin sinä.
Ketä hän puollustaa
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Kauniisti yrität valehdella mitä tunteita säätelet kun ei sulla edes moisia ole
Isoja tunteita on, tuntevat tuntee
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Eihän hän kuvaillut mitään vaan kysyi
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Saattaa hyvin ollakin, en minä ole mikään psykiatrian erikoislääkäri.
Psykopaatti pystyy huijaamaan moistakin
- Anonyymi00103UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Eivät kohtele niitä lähimpiään hyvin. Kulissit kunnossa ulospäin. Maailman mukavin ja reiluin kaveri kodin ulkopuolella. Tiedän mitä on kun elin vuosia alisteisessa asemassa sellaisen kanssa. Eikä näiden kiusaaminen siihen eroon lopu, siitä se vaan kiihtyy, kun tulevat jätetyiksi. Siinä kostossa uhrataan sitten omat lapsetkin, kun muut on jo saatu puolelle. Ketkä ovat tällaisessa lähisuhteessa narsistin kanssa eläneet, tietävät kyllä, että rajaa kiusaamiselle ei tule missään vaiheessa vastaan. Monesti viimeisillä voimilla siitä paetaan. Näitä ihmisiä on tärkeissä yhteiskunnallisissa viroissa, pääjohtajina, politiikassa, orjina ja joka puolella. Koko yhteiskunta on narsistinen, se on ylhäältä käsin ohjelmoitu juuri muuttumaan sellaiseksi.
- Anonyymi00003UUSI
Siksi myös en halua olla koskaan missään tekemisissä kanssasi!
- Anonyymi00098UUSI
Eipä ole kukaan pakottanutkaan
- Anonyymi00004UUSI
Oletko väkivaltainen
- Anonyymi00005UUSI
En millään mulotoa! Inhoa väkivaltaa, riitelyä ja kaksnaamasuutta. Tässä suhteessa olen poikkeus varmaankin.
- Anonyymi00099UUSI
Tarvittaessa
- Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
En millään mulotoa! Inhoa väkivaltaa, riitelyä ja kaksnaamasuutta. Tässä suhteessa olen poikkeus varmaankin.
Eli et ole oikeasti narsisti. Miksi olet tehnyt tuollaisen aloituksen kun et näytä tietävän mitään oikeasta narsismista?
Onko sulle tehty diaknoosi narsismista vai mites päättelit että sä sellainen olet? - Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00099 kirjoitti:
Tarvittaessa
Oletko lyönyt naista?
- Anonyymi00008UUSI
Oletko ikinä rakastunut?
- Anonyymi00009UUSI
Olen. Tosi lujaa, vieläkin olen.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen. Tosi lujaa, vieläkin olen.
😝.
- Anonyymi00010UUSI
Montako narsistia mahtuu kuplavolkkariin?
- Anonyymi00041UUSI
Vain yksi, ei ketään muuta.
- Anonyymi00101UUSI
Ei yhtään ego on liian suuri niin pieneen autoon
- Anonyymi00134UUSI
Anonyymi00101 kirjoitti:
Ei yhtään ego on liian suuri niin pieneen autoon
Tuo on muutes totta, narsisti ei ikinä pystyisi ajamaan julkisesti tuollaisella naurettavalla autolla. Se oli tehty köyhille saksalaisille, se ei ole sopiva narsistin arvolle.
- Anonyymi00141UUSI
Mutt hei ne taiteilija narskun. Ne ajaa kyl, mun eksälläkin oli keltainen. Ja sit se maalasi sen kylkeen vielä punaisella hymynaaman 😍😝
- Anonyymi00142UUSI
Anonyymi00141 kirjoitti:
Mutt hei ne taiteilija narskun. Ne ajaa kyl, mun eksälläkin oli keltainen. Ja sit se maalasi sen kylkeen vielä punaisella hymynaaman 😍😝
Sis hän vain näytteli mulle kuvia, kun ylypiösti seisoi kuplansa ja taideteoksensa vieressä😍😂
- Anonyymi00011UUSI
Onks siitä mitään hytötyä?
- Anonyymi00013UUSI
On paljonkin. Enemmän hyötyä mun tapauksessa kuin haittaa. Vihaajat vihaa/rakastajat rakastaa
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
On paljonkin. Enemmän hyötyä mun tapauksessa kuin haittaa. Vihaajat vihaa/rakastajat rakastaa
Millä perustein
- Anonyymi00014UUSI
Mikä on paras puolesi liittyen siihen?
- Anonyymi00015UUSI
Älykkyys, sosiaalinen äly hyvä, mut se ei aina toimi, jos toinen osapuoli haastaa riitaa tai ei ymmärrä, silloin hyökkään, tiedän itse parhaiten omat asiani.
- Anonyymi00016UUSI
Persoonallisuus
- Anonyymi00017UUSI
Oon jollain tapaa viehättävä
- Anonyymi00106UUSI
Liittyen mihin narsisteihin vai tiedän miten heidät pidetään kurissa tarvittaessa
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Älykkyys, sosiaalinen äly hyvä, mut se ei aina toimi, jos toinen osapuoli haastaa riitaa tai ei ymmärrä, silloin hyökkään, tiedän itse parhaiten omat asiani.
Nii tai luulet tietäväsi narsisteissa on se ongelma että ovat jo niin kauan valehdelleet itselleen että luulevat jo omia valheitaankin todeksi
- Anonyymi00018UUSI
Mikä huonointa?
- Anonyymi00019UUSI
Ehkä se etten juurikaan ole kiinnostunut muiden elämästä tai juoruamisesta. Rakastan olla erakko
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ehkä se etten juurikaan ole kiinnostunut muiden elämästä tai juoruamisesta. Rakastan olla erakko
Ihmiset on tyhmiä ja tylsiä
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mä olen samanlainen vaan en ole narsisti.
Ei kaikki jotka tykkää olla itekseen ole narskuja.
Mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko. - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jos joku rakastaa olla erakko hän ei kiinnosta minua, koska haluan löytää miehen jonka kanssa voisin seurustella! Noin paljon se kohtaaminen tummatukkaisen miehen kanssa muutti tapaani ajatella!
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jos joku rakastaa olla erakko hän ei kiinnosta minua, koska haluan löytää miehen jonka kanssa voisin seurustella! Noin paljon se kohtaaminen tummatukkaisen miehen kanssa muutti tapaani ajatella!
Kuvaile sitä miestä? Ja miksi se teki niin suuren vaikutuksen?
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
En kerro hänestä täällä mitään!
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ämmä selittää. Mitään muuta et tekkään. Lisäilet vielä tarinoihin omia juttuja että kuulostat mahtavalta. Veijo esolle esittämään juttuja miten kova håmå olet. Hyi yök
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Puhumalla kaikkea mitä se nainen siltä haluaa. Naimiisiin.ym. ei rule tapahtumaan. Ja vaikka tapahtuu pettää ja kusettaa.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ämmä selittää. Mitään muuta et tekkään. Lisäilet vielä tarinoihin omia juttuja että kuulostat mahtavalta. Veijo esolle esittämään juttuja miten kova håmå olet. Hyi yök
Niin yököttää minuakin! Ja on yököttänyt jo kauan!
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko.Narsistit eivät ole erakkoja koska tarvitsevat sen hovin jota ohjata ja käyttää hyödyksi omissa peleissään.
Ap ei siis ole ole oikeasti narsisti tai valehtelee ja jostain tietystä syystä eli pelaa jotain. Eli meni vähänn pieleen Ap tää sun yritys. - Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
Narsistit eivät ole erakkoja koska tarvitsevat sen hovin jota ohjata ja käyttää hyödyksi omissa peleissään.
Ap ei siis ole ole oikeasti narsisti tai valehtelee ja jostain tietystä syystä eli pelaa jotain. Eli meni vähänn pieleen Ap tää sun yritys.On niitä piilonarsisteja. Ne voivat erakoitua. Kukaan ei ymmärrä…. Jne
- Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tämä nyt ei ole narsismiin liittyvää ollenkaan ei ne oo mitään erakkoja. Ja muiden ihmisten hyödyntäminen niissä omissa peleissään on narsistin unelma ne ei oo todellakaan mitään erakkoja. Miksi puhut ihan täyttä pötyä?
- Anonyymi00113UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko.Narsistit ei oo todellakaan mitään erakkoja ap valehtelee nyt syystä tai toisesta. Pelaako jotain peliä se kaikenlainen valehteluhan on just se narsistin käyttäytymismalli.
- Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
On niitä piilonarsisteja. Ne voivat erakoitua. Kukaan ei ymmärrä…. Jne
Narsistit tarvitsee ihmisiä eli sen hovin jonka avulla saa pelattua omia juttujaan. Miksi valehtelet?
- Anonyymi00119UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko.Narsisti ei pärjää itsekseen miksi eivät tule edes itse itsensä kanssa toimeen
- Anonyymi00130UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
On niitä piilonarsisteja. Ne voivat erakoitua. Kukaan ei ymmärrä…. Jne
Kehuvat että on paljon ystäviä. Hädän hetkellä ei ketään, missään. Sitten soitetaan siskolle, johon jo katkaissut välit ja vedetään nyyhkytarina. Ulospäin ollaan ihmisille yhtä hymyä, mutta lähimmät ihmiset tuntee koko karmeuden. Piilonarsististi. Kiusattu nynnyjen nynny, joka valitsee puolustuskyvyttömän omaksi uhrikseen.
- Anonyymi00020UUSI
Miten pitkä tutkimus jakso sulla oli ennenkuin sinut diagnosoitiin narsistiksi?
- Anonyymi00022UUSI
Eli valehtelet. Et voi vaan päättää et oot narsisti ja käyttäytyä kuin mlkku sen varjolla. Narsistit ei rakastu oikeasti.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eli valehtelet. Et voi vaan päättää et oot narsisti ja käyttäytyä kuin mlkku sen varjolla. Narsistit ei rakastu oikeasti.
Ne rakastuu siihen, mitä toisella on tarjota heille. Ei siihen ihmiseen.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kyllä voi, mut narsistin rakkaus on vain kahtia jakautunutta. Se ei jonkun mieleistä välttämättä ole aitoa, mutta narsi stille se on. Se eroaa terveen ihmisen rakastamisesta jollain tapaa kuitenkin.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niinpä ja se tekee suhteesta epätasapainoisen! Siksi en koskaan halua olla edes ystävä narsistille!
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kyllä voi, mut narsistin rakkaus on vain kahtia jakautunutta. Se ei jonkun mieleistä välttämättä ole aitoa, mutta narsi stille se on. Se eroaa terveen ihmisen rakastamisesta jollain tapaa kuitenkin.
Lämpimän kylmän vuorottelua, ehkä näin
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Narsut ei rakastu. Se on täysin hyväksikäyttö suhde
Ovat kylmiä ja laskelmoivia - Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Narsut ei rakastu. Se on täysin hyväksikäyttö suhde
Ovat kylmiä ja laskelmoiviaSemmoinen olen🫵😘
- Anonyymi00073UUSI
Ei niitä diagnosoida. Se on luonteenpiirre. Meissä kaikissa asuu narsu. Mutta covid narsist on toinen juttu
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ei niitä diagnosoida. Se on luonteenpiirre. Meissä kaikissa asuu narsu. Mutta covid narsist on toinen juttu
Narcisson
- Anonyymi00125UUSI
Ei selviä nuin pitää saada narsistin luottamus ensin on lähes mahdotonta miksi koska eivät luota edes itse itseensä
- Anonyymi00128UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Narsisti käyttäytyy kuin mulkku vain sitä kohtaan jonka kanssa asuu samankaton alla sekin edellyttää että on saanut toisen otteeseen jolloin ei ole enään helppo lähteä
- Anonyymi00131UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei narsisti osaa rakastaa kuin itseään mutta toisesta eivät halua kuin hyötyä
- Anonyymi00132UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Heillä pitää olla hallinta ja kontrolli
- Anonyymi00135UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Niinpä ja se tekee suhteesta epätasapainoisen! Siksi en koskaan halua olla edes ystävä narsistille!
Tulen toimeen kenen kanssa tahansa en vain halua narsistia elämääni
- Anonyymi00136UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Semmoinen olen🫵😘
Onnea olet täydellistäkin täydellisempi ihminen "mitä on sarkasmi"
- Anonyymi00137UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Siittä jännä jotta moiseksi ei synnytä moiseksi kasvetaan
- Anonyymi00024UUSI
Saanko kysyä ootko ollut parisuhteessa, miten meni!
- Anonyymi00026UUSI
Juu kyllä olen ollut pitkässä suhteessa. Kumppanini oli pahempi nars k u tässä meidän suhteessa. Se oli aika myrskyisää välillä exän puolesta ja miksei minunkin välillä. En käyttäydy hirveän omistavasti, koska tykkään olla yksin ja tämä ei käynyt ex älle, vaan suhteesta tuli tämän takia on/off. Hän epäili kaikkea. Hän lähti ja tuli takaisin, otin aina takaisin, kun rep pana halusi niin olla mun kans. Mulle oli ihan sama oliko suhdetta ollenkaan, koska välillä se oli kivaa ja sit halusin olla yksinkin, eli olin hänelle silleen, että kaikki käy, tee mitä lystäät.
- Anonyymi00031UUSI
Ex oli väkivaltainen kaikin mahdollisin tavoin. Ikinä en sellaiseen suhteeseen enää halua tai siihen jäädä
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Juu kyllä olen ollut pitkässä suhteessa. Kumppanini oli pahempi nars k u tässä meidän suhteessa. Se oli aika myrskyisää välillä exän puolesta ja miksei minunkin välillä. En käyttäydy hirveän omistavasti, koska tykkään olla yksin ja tämä ei käynyt ex älle, vaan suhteesta tuli tämän takia on/off. Hän epäili kaikkea. Hän lähti ja tuli takaisin, otin aina takaisin, kun rep pana halusi niin olla mun kans. Mulle oli ihan sama oliko suhdetta ollenkaan, koska välillä se oli kivaa ja sit halusin olla yksinkin, eli olin hänelle silleen, että kaikki käy, tee mitä lystäät.
Eli et ole narsku. Ne tarvitsee sen lauman mitä voi käyttää hyväksi. Miksi valehtelet?
- Anonyymi00140UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sä et edes tiedä mikä olet
- Anonyymi00028UUSI
A. N
- Anonyymi00030UUSI
Kirjoitit, että olet rakastunut niin miten sinä koet rakkauden? Miten se käytännöntasolla ilmenee?
- Anonyymi00043UUSI
Ööh!!! Tuota sillain ihastun, että sen ihmisen pitää tulla naamatusten kertoo mulle, että on ihastunut. häneltä pitää tulla aloite tosi elämässä, muuten en ihastu, koska oon lähes aina neutraali muita kohtaan, en siis osaa ihastua jos sitä mulle ei sanota.
Koen rakkauden läheisyyden kautta. Se kun joku haluaa olla lähelläni, vaikka olen tällainen. Ymmärtää.
Käytännössä mun rakkaus on sitä, että joo sek. s, oon aina valmis kokeilee mitä vain. oon aika taipuvainen kaikkeen mitä kumppani haluaa tehdä elämässään ja hyväksyn sen, jos mun toiveita ei kuunnella, koska tämä on mulle ok, voinhan olla aina yksinkin, se ei ole ongelma. Kyllä olen kova halailee ja olee lähellä ja Sanottaa tunteitani. Haluan että Tehdään yhdessä asioita ruokaa, siivoukset, piha hommat, renkaan vaihdot, lenkkkeilyt, kaupassa käynnit ja matkustelut. Toki yksinkin kumppani saa mennä, mutta minusta on kiva jakaa aikaa yhdessä ja tehdä yhdessä arkisia asioita ja vitsailla siinä työn lomassa. Rakastan olla autossa rakkaani kanssa. ollaan ajeltu exän kanssa pitkin poikin tuntikausia, koska minusta se oli vaan niin kivaa. Hän joskus toteutti toiveitani ja lähti mukaan ja silloin ei saa olla mitään selkeää reittiä vaan sinne tänne ajelu on hauskinta. Tasavertaisuus miehen ja naisen välillä mulle tärkeää.
Kumppanin ulkonäöllä on väliä, pitää olla edes vähän komea. Söpöt silmät ja hiukset päässä. Maks. Vähän ylipainoa. Rahaa ei tarvi olla paljon, mut toimeen pitää tulla. Älykäs pitää olla. Ei tarvi olla kouluttautunut, mut töissä käyvä. Pitää osata puhua maailmasta, käytännön asioita ja tunteista. Kiltti mies olis kiva. Liikunnallinen. Itsestään huolehtiva. Edes jokinlaista tyylitajua, ei junt. ti. Ei perässä vedettävä, vähän edes spontaani. Tasapainoinen. Sosaailiset taidot mielellään hyvät. - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ööh!!! Tuota sillain ihastun, että sen ihmisen pitää tulla naamatusten kertoo mulle, että on ihastunut. häneltä pitää tulla aloite tosi elämässä, muuten en ihastu, koska oon lähes aina neutraali muita kohtaan, en siis osaa ihastua jos sitä mulle ei sanota.
Koen rakkauden läheisyyden kautta. Se kun joku haluaa olla lähelläni, vaikka olen tällainen. Ymmärtää.
Käytännössä mun rakkaus on sitä, että joo sek. s, oon aina valmis kokeilee mitä vain. oon aika taipuvainen kaikkeen mitä kumppani haluaa tehdä elämässään ja hyväksyn sen, jos mun toiveita ei kuunnella, koska tämä on mulle ok, voinhan olla aina yksinkin, se ei ole ongelma. Kyllä olen kova halailee ja olee lähellä ja Sanottaa tunteitani. Haluan että Tehdään yhdessä asioita ruokaa, siivoukset, piha hommat, renkaan vaihdot, lenkkkeilyt, kaupassa käynnit ja matkustelut. Toki yksinkin kumppani saa mennä, mutta minusta on kiva jakaa aikaa yhdessä ja tehdä yhdessä arkisia asioita ja vitsailla siinä työn lomassa. Rakastan olla autossa rakkaani kanssa. ollaan ajeltu exän kanssa pitkin poikin tuntikausia, koska minusta se oli vaan niin kivaa. Hän joskus toteutti toiveitani ja lähti mukaan ja silloin ei saa olla mitään selkeää reittiä vaan sinne tänne ajelu on hauskinta. Tasavertaisuus miehen ja naisen välillä mulle tärkeää.
Kumppanin ulkonäöllä on väliä, pitää olla edes vähän komea. Söpöt silmät ja hiukset päässä. Maks. Vähän ylipainoa. Rahaa ei tarvi olla paljon, mut toimeen pitää tulla. Älykäs pitää olla. Ei tarvi olla kouluttautunut, mut töissä käyvä. Pitää osata puhua maailmasta, käytännön asioita ja tunteista. Kiltti mies olis kiva. Liikunnallinen. Itsestään huolehtiva. Edes jokinlaista tyylitajua, ei junt. ti. Ei perässä vedettävä, vähän edes spontaani. Tasapainoinen. Sosaailiset taidot mielellään hyvät.Nuo ovat mieltymyksiä ja kriteerejä. Olisin itsekin voinut kirjoittaa lähes samat mieltymykset ja kriteerit mutta kysyin rakkaudesta.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Nuo ovat mieltymyksiä ja kriteerejä. Olisin itsekin voinut kirjoittaa lähes samat mieltymykset ja kriteerit mutta kysyin rakkaudesta.
Olihan tuossa siitä. Ainakin itse ymmärsin, arjen jakamista ja läheisyyttä mainittiin. Ne on rakkautta ainakin minullekin
- Anonyymi00032UUSI
Mitä toivot tulevaisuudelta?
- Anonyymi00033UUSI
Haluan ehdottomasti parantua!
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Haluan ehdottomasti parantua!
Minä en voi koskaan sinua auttaa! Ja varmasti ymmärrät sen miksi se on noin, kun mietit kaikkia niitä vuosia ja mitä niiden aikana tapahtui!
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Minä en voi koskaan sinua auttaa! Ja varmasti ymmärrät sen miksi se on noin, kun mietit kaikkia niitä vuosia ja mitä niiden aikana tapahtui!
Paa s. Uu kii. Pro. Jek tisi on ohi! Huoltoasemalta löydät jatkossa ystäviä
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Paa s. Uu kii. Pro. Jek tisi on ohi! Huoltoasemalta löydät jatkossa ystäviä
Äläs nyt. Suositellanko muillekin kuin minulle huoltsikoita? Imo huoltoasemalta ei löydä mitään.
- Anonyymi00046UUSI
Oliko tämä dialogi yhden ja saman henkilön kirjoittama?
Vilma Narsisti ei koskaan myönnä olevansa narsisti. Joten olet korkeintaan muuten vain itsekeskeinen, muusta piittaamaton mutta narsisti on parantumaton ja parantumattomuus johtuu siitä, ettei näe itsessään narsismia.
- Anonyymi00090UUSI
Niin ja tämä ap väittää myös viihtyvänsä yksin sekään ei ole narsistin ominaisuus koska narsistille se lauma jota voi pyörittää miten milloinkin on erittäin tärkeä. Ilman sitä laumaa ei pääse tekemään niitä narsistin lempi asioita eli hämmentämään soppaa yhteisössä jonkun kohteen osalta epämukavasti.
Tämä aloitus on kyllä outo eli miksi tällaista valhetta narsismista ap?? - Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00090 kirjoitti:
Niin ja tämä ap väittää myös viihtyvänsä yksin sekään ei ole narsistin ominaisuus koska narsistille se lauma jota voi pyörittää miten milloinkin on erittäin tärkeä. Ilman sitä laumaa ei pääse tekemään niitä narsistin lempi asioita eli hämmentämään soppaa yhteisössä jonkun kohteen osalta epämukavasti.
Tämä aloitus on kyllä outo eli miksi tällaista valhetta narsismista ap??Piilobarsistit viihtyy yksi . Reppanoita kukaan ei ymmärrä koska he on niin neroja. Siksi erkoituvat, marttyrejö
- Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Piilobarsistit viihtyy yksi . Reppanoita kukaan ei ymmärrä koska he on niin neroja. Siksi erkoituvat, marttyrejö
Taas valehtelet! Piilonarsisteja ei ole olemassa koska narsisti on ensinnäkin erittäin huomionhaluinen ja pyrkii hyödyntämään muita ihmisiä jollain tavalla eli yleensä erittäin hyvin seurassa viihtyvä mutta laskelmoiva.
- Anonyymi00138UUSI
Töksö on muuten oikeassa, narsisti ei ikinä myöntäisi sitä, koska ei itse usko olevansa sellainen. Se voi sanoa niin että joku muu on epäillyt tai väittänyt häntä narsistiksi, mutta se on tietenkin täysin perätön väite hänen omasta mielestään.
- Anonyymi00049UUSI
Narsismi ymmärretään väärin, se ei aina oikeasti ole sellaista miten sen ymmärretään. Se voi olla etu elämässä päästä hyvään asemaan. On monenlaisia narsisteja niin kuin on ihmisiäkin. Diagnoosi annetaan piirteiden perusteella ja jos piirteitä on paljon, voi sit saada sen. Ei kaikki narsitit ole pahoja, vasn heillä on selkä päämäärä päästä yhteiskunnassa huipulle, silloin ei rikoksia voi yleensä tehdä, ainakaan vakavia. Ihmissuhteetkin tukee joten kuten olla silloin kunnossa. Nämä narsiti ovat älykkäitä ja sosiaalisesti manipulatiivisia, osaa vetää oikeasta narusta päästäkseen etenemään.
- Anonyymi00060UUSI
En tykkää yhteiskunnan kiipijöistä, epäaidoista pe*seennuolijoista.
- Anonyymi00121UUSI
Tämä näyttää olevan ihan oma selityksesi narsismista. Netistä löytyy riittävästi tietoa kyllä jos haluaa asiaa selvittää mut ei mitään mitä sinä höpötät asiasta. Miksi valehtelet?
- Anonyymi00139UUSI
Onko joku väittänyt että narissti tekee rikoksia? Mistä tuo nyt tuli?
- Anonyymi00143UUSI
Riippuu kuinka pitkällä narsismi on mutta ovat kaikki pahoja kun tarpeeksi paha nasse on
- Anonyymi00144UUSI
Anonyymi00139 kirjoitti:
Onko joku väittänyt että narissti tekee rikoksia? Mistä tuo nyt tuli?
Talousrikoksia
- Anonyymi00051UUSI
Miten riitelet?
- Anonyymi00052UUSI
En tykkää . Mut kun on rakastajia ne todella rakastaa ja sit ne vihaajat todella vihaa. Näitten vihaajien kanssa syntyy mitä ihmeellisimpiä riitoja, mistä minä en ymmärrä yhtään mitään, ja kaikki pska kipataan mun niskaan
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
En tykkää . Mut kun on rakastajia ne todella rakastaa ja sit ne vihaajat todella vihaa. Näitten vihaajien kanssa syntyy mitä ihmeellisimpiä riitoja, mistä minä en ymmärrä yhtään mitään, ja kaikki pska kipataan mun niskaan
Olet ihan tavallinen tyhmä nainen, et mitenkään erikoinen millään tavoin. Tavanomainen tyhmä nainen vaan.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Olet ihan tavallinen tyhmä nainen, et mitenkään erikoinen millään tavoin. Tavanomainen tyhmä nainen vaan.
Mua ottaa pattiin, kun oon liian erikoinen, en haluaisi olla. Muuttuisin näkymättömäksi, jos voisin. En jätä ketään kylmäksi, se on huomattu, vihaan siksi itseäni, paljon kiusaajia. ne jotka on taviksia, niin nehän haluaisi olla erikoisia ja taas erikoiset taviksia, näinhän se menee. Ikinä oma ei ole hyvä ja sitä pyrkii siihen että olisi mahdollisimman paljon se mikä haluaisi olla, esim. kun minä haluan olla tavis, siksi pyrin siihen mm. pukeutumisella. Hoh, mikä selitys!
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Mua ottaa pattiin, kun oon liian erikoinen, en haluaisi olla. Muuttuisin näkymättömäksi, jos voisin. En jätä ketään kylmäksi, se on huomattu, vihaan siksi itseäni, paljon kiusaajia. ne jotka on taviksia, niin nehän haluaisi olla erikoisia ja taas erikoiset taviksia, näinhän se menee. Ikinä oma ei ole hyvä ja sitä pyrkii siihen että olisi mahdollisimman paljon se mikä haluaisi olla, esim. kun minä haluan olla tavis, siksi pyrin siihen mm. pukeutumisella. Hoh, mikä selitys!
Olet vain erikoisen tyhmä, siinä kaikki.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Olet vain erikoisen tyhmä, siinä kaikki.
OK. Saat olla sitä mieltä
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
OK. Saat olla sitä mieltä
Ihan oikeastiko luulet että yksikään narsisti IKINÄ maailmassa hyväksyisi tuollaista toteamusta noin vaan? Ei ikinä. Naurettavaa.
- Anonyymi00118UUSI
Lähinnä pötyä. Sellainen ihminen joka osaa psykologiaa pystyy hetkessä tunnistamaan narsistin ilman että narsisti itse tajuaa mitään. Itseasiassa narsisti havaitsee muita ihmisiä aika heikosti koska ei tajua näiden tunteita eikä ajatuksia, kun on niin keskittynyt vain omaan itseensä.
- Anonyymi00127UUSI
Anonyymi00118 kirjoitti:
Lähinnä pötyä. Sellainen ihminen joka osaa psykologiaa pystyy hetkessä tunnistamaan narsistin ilman että narsisti itse tajuaa mitään. Itseasiassa narsisti havaitsee muita ihmisiä aika heikosti koska ei tajua näiden tunteita eikä ajatuksia, kun on niin keskittynyt vain omaan itseensä.
Taas lähti viesti välistä.... nar sis ti sana on kielletty täällä. 5 viestiä poistettu jo.
- Anonyymi00149UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ihan oikeastiko luulet että yksikään narsisti IKINÄ maailmassa hyväksyisi tuollaista toteamusta noin vaan? Ei ikinä. Naurettavaa.
Näitä aiheita on käsitelty niin runsaasti julkisesti mediassa, että suurin osa tiedostaa nämä: "Näin paljastat ännän"- lausahdukset. Oletettavasti ntit yms. osaavat vastata näihin tavalla, joka ei paljasta heitä elleivät he halua paljastua.
Todennäköisemmin ei-nars. kimpaantuu, koska tajuaa, että häntä epäillään nksi/testataan onko hän n. Koska oletettavasti nimitys suurimman osan mielestä on loukkaava ja satuttava.
Onhan väittetty, että nars. persoonallisuushäiriöstä kärsivät ovat ylpeitä kyseisistä piirteistä ja pitävät sitä vahvuutena. Hän, jolla ei ole häiriötä, kokisi loukkauksena vihjailun kyseiseen persoonallisuuteen.
Tiedäpä näistä. Samat neuvot annetaan n torjumiseen, kuin mitä n käyttää uhrinsa henkiseen pahoinpitelyyn. Eli karkottuu niillä jokainen riippumatta siitä, onko persoonallisuushäiriötä tai ei.
Ehkäpä ero on siinä, että aiemmin terveen ja vahvan persoonallisuuden omannut on yksinäinen, vetäytynyt ja identiteettinsä kadottanut kyseisen käsittelyn jäljiltä ja lisäksi pelkää olevansa n, niin kuin hänelle on vakuutettu. Nllä on edelleen hovinsa ja seuraava uhrinsa. Sivusta - Anonyymi00150UUSI
Anonyymi00118 kirjoitti:
Ei niitä kiinnosta muiden jutut.
- Anonyymi00152UUSI
Anonyymi00118 kirjoitti:
Samasta tavasta syytetään usein myös nepsyjä. Myös sosiaalisista peloista kärsivä saattaa lukita itsensä ja vaikuttaa siltä ettei huomioi. Samoin narsistin uhriksi joutunut saattaa triggeröityessään vaikuttaa tunteettomalta ja muista välinpitämättömältä. Toki myös toisessa laidassa reaktiiviselta ja yli-impulsiiviselta - reaktiivinen henkinen väkivalta näes.
Mitä vähemmän näyttää ulospäin tunteitaan ja reaktioitaan, sen vähemmän n osaa lukea mitkä hänen tekonsa satuttavat eniten tai mitä rikkomalla ja viemällä hän satuttaa pahiten. Valitettavasti sama alitajuinen triggeri saattaa laueta tilanteissa, jotka muistuttavat aiempia kokemuksia.
Terveisin: harmaakivi aktivoituu automaattisesti heti, jos vähänkin vilahtaa entisen kaltaista ja se ei ole tahdonalaista. Sivusta
- Anonyymi00057UUSI
Koko tästä ketjusta herää taas pieni epäilys, että onkohan tässä taas vaihteeksi kyse jonkun naisen maalituksesta.
- Anonyymi00078UUSI
Käärme nainen esiintyy ja on välillä se mies täällä joka nasse ja välillä sen nassen eksä. Jota se vihaa. Koska haluaa sen miehen
- Anonyymi00126UUSI
Samaa mietin! On sen verran erikoista sepittelyä narsismista että syntyy kuva jotain henkilöä pyritään mustamaalaamaan narsistiksi vaikka ei sitä ole. Noilla ominaisuuksilla kaikkea muuta kuin narsisti.
- Anonyymi00062UUSI
Olen aito skeptikko.
Väittäkää mitä tahansa, niin epäilen. - Anonyymi00064UUSI
Oletko johtavassa asemassa, taiteilija tai lääkäri?
- Anonyymi00066UUSI
Toinen noista on hän, joka on minua stalkannut!
- Anonyymi00071UUSI
Yksityisetsivä
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Yksityisetsivä
Miksi yksityisetsivä stalkkaa?
- Anonyymi00069UUSI
No tunteeko aito narsku katumusta niistä pahoista teoistaan?
- Anonyymi00075UUSI
Tuskin tuntee!
- Anonyymi00145UUSI
Ei kadu kun korkeintaan sitä että jäi kiinni
- Anonyymi00070UUSI
Mihin juontaa juurensa halu manipuloida ja rikkoa läheisen mielenterveys?
- Anonyymi00146UUSI
Heillä on itsellään niin pahaolla omissa nahoissaan sinällään heitä pitäisi ymmärtää eivät mahda itse itselleen mitään mutta kun narsismi on itse aiheutettua niin turha sääliä
- Anonyymi00154UUSI
Anonyymi00146 kirjoitti:
Heillä on itsellään niin pahaolla omissa nahoissaan sinällään heitä pitäisi ymmärtää eivät mahda itse itselleen mitään mutta kun narsismi on itse aiheutettua niin turha sääliä
Entäpä mihin perustuu halu omaksua samat harrastukset ja omia läheisen vahvuudet sekä tavallaan kääntää roolit päinvastaisiksi?
Sääliä en ollut antamassa vaan kaverin puolesta kyselen mikä aiheuttaa tarpeen rikkoa todellisuuden taju, luottamus muihin ihmisiin ja pyrkiä olemaan ainoa ihminen, jonka kanssa saisi olla tekemisissä eli eristää kaikista ja kontrolloida missä on milloinkin menossa tai rajoittaa elämä kodin sisäpuolelle? Tai se ettei saisi olla mitään, jotta on riippuvainen joko taloudellisesti tai muutoin alisteisessa asemassa?
Toisaalta en edes halua ymmärtää mikä ajatuskieppi löytyy taustalta. - Anonyymi00155UUSI
Anonyymi00154 kirjoitti:
Entäpä mihin perustuu halu omaksua samat harrastukset ja omia läheisen vahvuudet sekä tavallaan kääntää roolit päinvastaisiksi?
Sääliä en ollut antamassa vaan kaverin puolesta kyselen mikä aiheuttaa tarpeen rikkoa todellisuuden taju, luottamus muihin ihmisiin ja pyrkiä olemaan ainoa ihminen, jonka kanssa saisi olla tekemisissä eli eristää kaikista ja kontrolloida missä on milloinkin menossa tai rajoittaa elämä kodin sisäpuolelle? Tai se ettei saisi olla mitään, jotta on riippuvainen joko taloudellisesti tai muutoin alisteisessa asemassa?
Toisaalta en edes halua ymmärtää mikä ajatuskieppi löytyy taustalta.Itsekkyys, puhdas itsekkyys. Muilla ei ole väliä, muiden tunteilla ei ole väliä tai muilla ei ole tunteita. Kuka tietää mitä niiden päässä liikkuu.
- Anonyymi00079UUSI
Niin ex äni oli niin suuri taiteilija, hän oli kuvaamataidon opettaja. Se oli hänelle suurta narsismia, olla taiteilija ja muka erikoinen. Hän halusi olla erikoinen, muttei ollut. Ja sit minuun lääpällänsä, joka oikeasti oli erikoinen ja en halunnut edes olla sitä. Ja siitä ees taas soudettiin, viat aina minussa 😂
- Anonyymi00080UUSI
Taiteilijat on no taiteilijoita. Itse en pystyisi sellaisen kanssa olee
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Taiteilijat on no taiteilijoita. Itse en pystyisi sellaisen kanssa olee
Jep.. toivottavasti oli mun ainut suhde taiteilijaan. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, kun itsekin olen tämmöinen luova oman elämän taiteilija. Oon taiteellisesti ihan lahjakas, mutten ole kiinnostunut siitä tai innostunut kehittämään itseä siinä. Kykyjä on, valitettavasti. Jotenkin oppinut kotoa halveksivan asenteen taidetta kohtaan
- Anonyymi00086UUSI
Hän halusi pukeutua erikoisesti ja minä tavallisesti😂 voi pyhä isä, hän värikäs boheemi ja minä musta sportti. Apua mikä näky… ja minä olin se erikoinen 😂 hän tavis persoonaltaan.
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
Hän halusi pukeutua erikoisesti ja minä tavallisesti😂 voi pyhä isä, hän värikäs boheemi ja minä musta sportti. Apua mikä näky… ja minä olin se erikoinen 😂 hän tavis persoonaltaan.
Jälkeenpäin ajateltuna hyvin erikoinen suhde🤣
- Anonyymi00096UUSI
Aatelkaa nyt jos minä löisin tähän vielä erikoiset boheemikuteet päälle, miltä mä näyttäisin. Kadulla kävelevä sirkustaiteilija!! Karannut kai !😂🎄
- Anonyymi00107UUSI
Hän näperteli käsillään aina kaikkea ja hänen käden liikkeetkin oli niin naiselliset😝hyi! Sit ne tanssit olkkarissa😂 rokki sek biisit soimaan ja sit tanssahdeltiin ja vedettiin. Karaokea. Ja ne aforismit ja runot. Apua 😂 hän oli siis mies. Muistoja 😘
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00107 kirjoitti:
Hän näperteli käsillään aina kaikkea ja hänen käden liikkeetkin oli niin naiselliset😝hyi! Sit ne tanssit olkkarissa😂 rokki sek biisit soimaan ja sit tanssahdeltiin ja vedettiin. Karaokea. Ja ne aforismit ja runot. Apua 😂 hän oli siis mies. Muistoja 😘
Hän halusi kirjoittaa rakkauskirjan meistä, mutta onneks se jäi vain haaveen asteelle😂
- Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00109 kirjoitti:
Hän halusi kirjoittaa rakkauskirjan meistä, mutta onneks se jäi vain haaveen asteelle😂
Hyi ja ne ehdotukset sek. Videoista joissa ruusun terälehtien seassa tehtäis sitä ., ois vetäny ne nettiin kun oli vähän … 🤣
- Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Hyi ja ne ehdotukset sek. Videoista joissa ruusun terälehtien seassa tehtäis sitä ., ois vetäny ne nettiin kun oli vähän … 🤣
Haluan sanoa, että hyvääkin hänessä oli. Hän oli itse omin pikkku kätösin rakentanut talon hänelle ja exälleen. ja komea talo olikin, ihan kuin satumaawtq. Käytiin kattoo ja ihastelee sitä lähes joka kerta kun oltiin lenkillä😍harmi että hän joutui luopumaan siitä, koska hänestä se oli niin hieno 🏩
- Anonyymi00120UUSI
Anonyymi00116 kirjoitti:
Haluan sanoa, että hyvääkin hänessä oli. Hän oli itse omin pikkku kätösin rakentanut talon hänelle ja exälleen. ja komea talo olikin, ihan kuin satumaawtq. Käytiin kattoo ja ihastelee sitä lähes joka kerta kun oltiin lenkillä😍harmi että hän joutui luopumaan siitä, koska hänestä se oli niin hieno 🏩
Ja ne linnut oli hänelle rakkaita, luonto, niitä piti aina kuvata, joutsenet oli suosikkeja. Paras valokuvaaja hän oli ylellekin kuviaan lähetteli. Kerrankin maata värjäsi ja kuvasi. I love❤️
- Anonyymi00122UUSI
Anonyymi00120 kirjoitti:
Ja ne linnut oli hänelle rakkaita, luonto, niitä piti aina kuvata, joutsenet oli suosikkeja. Paras valokuvaaja hän oli ylellekin kuviaan lähetteli. Kerrankin maata värjäsi ja kuvasi. I love❤️
Ja sit kun hän näpersi musiikkkijuhlille niitä pronssisia viuluja🥹
- Anonyymi00123UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
Minusta tuo on aivan hullua että väität itse olevasi erikoinen. Et ole. Tuo on selkeästi jonkinlainen häiriö, mutta mikä, se olisi psykologin tutkimuksen sekä sen jälkeen psykiatrin diagnoosin paikka.
- Anonyymi00124UUSI
Anonyymi00123 kirjoitti:
Minusta tuo on aivan hullua että väität itse olevasi erikoinen. Et ole. Tuo on selkeästi jonkinlainen häiriö, mutta mikä, se olisi psykologin tutkimuksen sekä sen jälkeen psykiatrin diagnoosin paikka.
Ainakin minulle lähes kaikki niin sanoo, jotka tuntee minut hyvin. En ole ylpeä en todellakaan. Oon kuka oon ja saan ollakin. Miksei joku ihminen voi olla erikoinen, onhan niitä nyt hyvänen aika ollut iät ja ajat. Onks se sinusta negatiivista vai positiivista?
- Anonyymi00129UUSI
Anonyymi00124 kirjoitti:
Ainakin minulle lähes kaikki niin sanoo, jotka tuntee minut hyvin. En ole ylpeä en todellakaan. Oon kuka oon ja saan ollakin. Miksei joku ihminen voi olla erikoinen, onhan niitä nyt hyvänen aika ollut iät ja ajat. Onks se sinusta negatiivista vai positiivista?
Erikoinen on ehkä väärä sana kuvaamaan sitä. Mielenterveyshäiriöinen tai persoonallisuushäiriöinen olisi oikeampi sana.
- Anonyymi00133UUSI
Taitelijat on jotenkin vanhan aikaisia, siksi eivät herätä suurempia haluja. 👵🏻👴🏻
- Anonyymi00147UUSI
Anonyymi00133 kirjoitti:
Taitelijat on jotenkin vanhan aikaisia, siksi eivät herätä suurempia haluja. 👵🏻👴🏻
Mulle tulee ihan samat vipat
- Anonyymi00151UUSI
Ja sitten kaiken väkivallan ja sek si hul.. den keskellä hän oli uskossa! Hän oli vain inhimmillinen😝
- Anonyymi00153UUSI
Anonyymi00151 kirjoitti:
Ja sitten kaiken väkivallan ja sek si hul.. den keskellä hän oli uskossa! Hän oli vain inhimmillinen😝
Ja se vii na ral li. Huh huh! Uskossa vielä🙄😳 onneks tääl voi purkaa vyyhtinsä. Voi voi!
- Anonyymi00087UUSI
Hyvä että täällä asian tunnustat oletko pystynyt siltikään tunnustamaan itsellesi mulle ei asiasta tarvi kertoa yhtään mitään tunnen narsistit kuin omat taskuni ehkä jopa paremmin sellaisen kanssa viisi vuotta leikittyäni ollaan ei olla ja yhden lapsen tehneenä moisen kanssa olennaisin ongelma teillä on että teillä ei ole tunteita näin ollen puuttuu omatuntokin ja teille pettäminen on normaalia/arkea ainoa millä pitää kurissa on pelko menettää siksi ei toimi kuin ukaasi teet yhdenkin virheen se oli siinä ei tarvi edes asiasta keskustella soveltumaton vanhemmaksi koska ei ole tunteita ei tunne mitään edes lastaan kohtaan yhdentekevää mitä sanot yhteenkään sanaan ei voi luottaa siinä tärkeimmät täydennäppä lisää jos on pokkaa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a456925- 56589
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160573- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä165535Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.232514Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72467Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20446Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta92445Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187430