😘
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Ketä
- Anonyymi00002
Puolisoasi? Tietysti tajuaa.
- Anonyymi00003
Ei jos et sano
- Anonyymi00004
Kyllä tajuun ♥️ En mä nii tomppeli oo ;)
- Anonyymi00008
...ja muista se aikavyöhyke!
- Anonyymi00005
Katsot tilannetta vaaleanpunaisten linssien läpi. Usko minuun, olen analysoinut jo tilanteen…ja valitettavasti rakkaus on liikaa.
- Anonyymi00007
Mistä se pitäis tajuta. Pimeneekö aurinko tai jotain?
- Anonyymi00009
Entä jos ei ole tyhmä? Jos on vaan ihan tavallinen? Pitäiskö senkin tajuta?
- Anonyymi00010
Minusta ei ole tyhmyydestä kiinni vaan siitä, osaako toinen rakastaa niin, että toinenkin sen ymmärtäisi? Rakastaminen ei ole yksioikoinen tunne, siinä on hyvä olla syvyyttäkin, molemminpuolista ja kunnioitusta ja arvostusta toista kohtaan.
Jos se jää liian pelkistetyksi, se ei aina tunnu siltä, että olisi rakkauden arvoinen toiselle. Luottamus syntyy, kun siinä on aistittavissa ripaus lojaaliutta molemmin puolin. Parhaimmillaan se synnyttää hyviä tuntemuksia ja innostavaa mieltä. - Anonyymi00030
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minusta ei ole tyhmyydestä kiinni vaan siitä, osaako toinen rakastaa niin, että toinenkin sen ymmärtäisi? Rakastaminen ei ole yksioikoinen tunne, siinä on hyvä olla syvyyttäkin, molemminpuolista ja kunnioitusta ja arvostusta toista kohtaan.
Jos se jää liian pelkistetyksi, se ei aina tunnu siltä, että olisi rakkauden arvoinen toiselle. Luottamus syntyy, kun siinä on aistittavissa ripaus lojaaliutta molemmin puolin. Parhaimmillaan se synnyttää hyviä tuntemuksia ja innostavaa mieltä.Olipa hyvä kirjoitus.
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olipa hyvä kirjoitus.
Niin oli. Jos on ihan tavallinen ja saa kovin ristiriitaisia signaaleja niin voi tuntea olonsa kyllä hämmentyneeksi. Jos vannotaan rakkautta ja samalla salaillaan asioita mitkä ihan tavallinen ihminen kyllä huomaa tavallisessa arjessa. Varmasti voi rakastaa jollain tasolla, mutta syvempi rakkaus rakentuu ehdottoman molemminpuolinen luottamuksen päälle.
- Anonyymi00011
enpä usko, että Hän naisella on enää kontaktittomien vuosien jälkeen minkäänlaisia positiivisia tunteita meikäläistä kohtaan...
- Anonyymi00013
Minulla ainakin on. Meidän välillämme on intensiivinen sanaton yhteys.
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minulla ainakin on. Meidän välillämme on intensiivinen sanaton yhteys.
ok, mut tuskin olet Hän, en ole tuntenut mitään
- Anonyymi00012
Kyllä, koska ei eräs nuorempi olisi estoista huolimatta vastannut puheluun enää kahta kertaa vielä, että voi ihanaa. :) m->n
- Anonyymi00014
- Anonyymi00015
Yhä vain...yhä vain...P!!! ❤️
Marikasi❤️- Anonyymi00017
"Mari, 8 milliä". -sijotus
- Anonyymi00016
minä ihastuin häneen silloin heti pari vuotta sitten kun me tavattiin ensimmäisen kerran. ja aina kun näen tulee se sama tunne. niin ihana on. valitettavasti koen etten ole hänen arvoinen.
- Anonyymi00018
Eslaa ei halunnu Elmaa halusi ja sen sai
- Anonyymi00019
Voihan matias senthään kun huonon kanssa tekköö
- Anonyymi00020
Ei ole luottoa ei tule kesiä enää
- Anonyymi00021
Senkun rakastat itseppähän lähdit aikoinasi etkä muutenkaan osannu olla edes fiksu ihminen
- Anonyymi00023
Ketään rakasteta ilman lupaa ja yhdessäoloa
- Anonyymi00024
Joka ilta ennen kuin nukahdan, ajattelen häntä. Olen rukoillut irtipääsemistä, mutta ei. Olisi paljon helpompaa elää ilman ikävää.
- Anonyymi00025
Olisin päässy ilman aikarajaa... ♥️
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olisin päässy ilman aikarajaa... ♥️
Mitä aikarajaa?
- Anonyymi00027
Mutta yritä edes teeskennellä ettet, sillä sitä voi olla vaikea sulattaa.
- Anonyymi00028
Ok, pilluhitler
- Anonyymi00029
Rakkaus on sokea. Tyhmäkin.
- Anonyymi00031
"En tiedä edes hänen toista nimeään, mutta veikkaampa, että sekin on ainoa asia jonka pystyn näkemään" -tyyppisesti sokea.
- Anonyymi00032
Pannatko minulle rakas vauvan.
- Anonyymi00034
Girls out! 👣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421660- 1541134
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70980Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi345977- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56743- 69701
- 38654
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7621Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33591