Hei
Kertokaa mitä lääkettä olette saanut ja onko ollut sivuvaikutuksia yms.
kiitos :)
Lääkitys pakko-oireeseen..
8
337
Vastaukset
- ent ocd
Hei! Aluksi hieman taustaa omista pakko-oireista. Itseni kohalla alko noin 12 ikävuoden kohdilla. Johtui varmastikin toisen vanhemman alkoholin käytöstä. Oireet pahenivat koko ajan ja lopulta pakko-ajatukset oolivat järjettömiä , suljin ja avasin ovea lähemmäs 10 kertaa yms. .Motiivina teoille oli tautipelko, pelkäsin erilaisia syöpiä ja esim. diabetesta. oireet kestivät noin 15 ikävuoteen asti ilman ulkopuolista apua. Jouduin vain itse päättämään että tämä loppuu, koska muuten olisin jo varmaan parantolassa.
Lääkitystä en siis saanut mutta selvisin kuitenkin ja nyt oireet on menneisyyttä.
Ilmeisesti lääkkeenä käytetään bentsodiatsepiineja esim. xanor (vähentää ahdistusta ja pakko-oireita.
Kysy ihmeessä lisää jos jäi epäselväks - AS -hupakko
Pakko-oireisiin on erilaisia hoitoja. Ensin pitää saada diagnoosi. Eräa yleinen diagnoosi on AS. AS ei kuitenkaan ole lääkitystä tai terapiaa. Lähinnä auttaa koulutus. Siitä lisää AS-palstalla. http://www.aspalsta.net/viewtopic.php?t=9758
- buuepailee
Onko tama Paula Tilli edes assy? Mielestani ei tayta kriteereja...
- kyllä vain
buuepailee kirjoitti:
Onko tama Paula Tilli edes assy? Mielestani ei tayta kriteereja...
Kyllä täyttää erittäin hyvin Aspergerin kriteerit hän, kaikilla asseilla ei ole tosin pakko-oireista häiriötä, muistaakseni n. 25%:lla asseista on pakko-oireinen häiriö, muita häiriöitä on esim. adhd, joka on yleinen asseilla.
- myös lääkkeitä
Monet aspergerit voivat syödä lääkkeitä liitännäishäiriöihin kuten ocd tai adhd, vaikka se perustana oleva asperger on aivojen rakenteellinen ominaisuus eikä mikään sairaus.
- Lääkitys
Kiitos vastauksista.
Itselläni on kyseessä vakavat pakko-ajatukset, mitkä ovat johtaneet pelkotiloihin sekä itsemurha ajatteluun.
Näihin olen saanut Escitalo prahmactavista. - 8i56784
Terapiaa, ei hermomyrkkyjä tai alkoholia.
- Väärin ymmärretty
Vaarana vaan on väärä diagnoosi
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12067359
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882