Niin sanokaa noloin tilanne missä ootte kostunut tai nännit näkynyt läpi.
noloin paikka jossa ootte kostunut
7
1256
Vastaukset
- haedsb
No eipä siinä mitään noloa ole kun ei se näy jos kostuu. Ja rintsikoista tosiaan ei nännitkään näy.
- nölö
Juu mutta onko esim, tullut housujen läpi tai vaikka uimahallissa riisunut märät pikkarit ja sillain ja vaikka onko nännit näkynyt paidan läpi jos ei oo ollut rintsikoita tai uikkareista?
- Anonyymi
Ratsastuksessa kun olin teernit loppu mä jäin oman hevosen kaa sitten sen hevosen penis katoin kun se alko kasvaa ja mun alapäähän valahti kiima nestettä
- Anonyymi
Itselläni kävi joskus ihan samoin.
En itse harrasta kylläkään ratsastamista, mutta olin yhden kaverini kanssa käymässä joskus yhdellä ratsutallilla, missä jollakin hevosella alkoi seisomaan.
Kauheen kokoinen jööti, mutta jotenkin kuitenkin kiihoittikin, vielä kun jäykisteli ja heilutteli sitä edestakaisin.
- Anonyymi
Kerran liika tunnilla kun katoin yhtä poikaa mä kostuin aika lailla shortseissa oli läikä ja nolotti olla pukarissa muut tytöt vaan katto mua pikkarit oli ihan märät
- Anonyymi
Joskus uimarannalla ollessani kostuin vähän turhankin reippaasti, kun näin erään hyvännäköisen pojan, jolla ainakin uikkareiden pullotuksesta päätellen oli aika isot vehkeet ja ajatukseni alkoivat hieman laukkaamaan.
Mulla oli tuolloin vielä aika vaalean väriset bikinit päällä, joten varmaankin näkyi myös, kun haaraosaan tuli kostea läikkä. Ainakin jos joku hoksasi katsoa "oikeaan aikaan oikeasta suunnasta".
Tuli kyllä hieman kiire nousta ylös rantapyyhkeeltä ja mennä veteen uimaan. - Anonyymi
Veljen kaveri kärähti mulle runkkaamisesta uimarannalla.
Oli puskissa tumputtamassa ja vielä kun näin hänen laukeavan, eli näin koko homman aika alusta loppuun asti. Huomasi mut vasta lauettuaan, kun olin jäänyt salaa vaklaamaan ja oli kyl helvetin nolona. Olin kyllä kanssa hieman, mutta oli mulla alkkaritkin sitten kyllä aikas märät. Itse asiassa pidin myöhemmin omaa kivaa tuota tilannetta ajatellen..
Aika kiihottavaa vieläkin ajatella, kuinka se veljen kaverin kulli tekisi samaa edestakaisin-liikettä mun sisällä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026718
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t324038törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303455Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3851848- 331428
- 311384
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi491159Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv111016Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11960- 42909