Olen 16-vuotias eli käyn lukion ykköstä ja olen raskaana viikolla 15! :) en voisi olla onnellisempi. Odotan niin lapseni syntymistä ja heti kun tein testin joka näytti plussaa, sellainen onnen tuulahdus meni lävitseni. Mielestäni on väärin aliarvioida teiniäitejä. Joissakin tapauksissa se on kuitenkin tarpeen, esim. jos tuleva äiti on vielä hyvin epäkypsä ja haluaa vain bilettää eikä ota yhtään vastuuta. Itse koen kuitenkin olevani nuoresta iästäni huolimatta tarpeeksi kypsä äidiksi, ja vuoden oltuani kotona lähden jatkamaan lukioni loppuun ja siitä opiskelemaan. Mitä ajatuksia tämä kaikki teissä herättää? :)
Mahtavaa!
4
177
Vastaukset
- ...
Sellaisia oli ensimmäinen avaukseni, että avaus on provo ja mene lääkäriin laittamaan päänuppisi kuntoon. :).
Lukion ensimmäisellä luokalla oleva 16-vuotias tyttö ei edes lue suomi24-palstaa, saati, että tuossa tilanteessa kirjoittaisi tänne. Toiseksi teiniraskaudet ovat harvinaisia Suomessa. - mjitämjitämjitä
Mitenniin 16-vuotias lukiolaistyttö ei lue suomi24:jää? Millä perusteella? Miksi ei lukisi, kun myös muun ikäiset tytöt sekä pojat lukevat? Entä miksi 16-vuotias lastaodottava lukiolaistyttö ei kirjoittaisi tänne? Kirjoittaahan tänne 15- ja 17-vuotiaitakin raskaanaolevia, miksi ajattelit ettei 16-vuotias raskaanaoleva tyttö voisi kirjoittaa tänne?
Se, että teiniraskaudet ovat harvinaisia Suomessa, ei tarkoita, etteikö niitä silti olisi.
Aivan häpeällisen surkeat perustelut aloituksen provoisuudesta.
En itse ole varma, onko aloitus trolli, mutta jos on, niin nuo sinun "perustelusi" ovat väkisin ja yrittämällä väännettyjä. Ehkä huonoimmat perustelut mitä kukaan voi tämmöisestä keksiä. Saako kysyä, minkä ikäinen olet? - mievuan
ennemmin tuota "...":n kommenttia pitäisin provona
- ...
Avaaja on vajakki eli hän ei voi olla lukiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374