istuimme sohvalla ja katselimme telkkaria.
Marilla oli van pyyhe päällä ja samoin minulla.
Olimme kämppiksiä.
katselin vähän väljä hänen rintojaan..UUH, minua kiihotti.
katsoimme toisiamme ja pian hän alkoi suutelemaan minua.
KIIHKEÄSTI suutelimme ja pian makasimma. olin hänen päällään ja hivutin kättäni hänen pyyhkeen sisään, rinnat olivat pehmeät ja ihanat.
hän hieroi pilluani ja minä hänen rintojaan.
aloimme nytkyä ja hieroa.
makasimma ja nytkyimme.
pian otimme kädet pyyhkeen alta pois ja heitimme pyyhkeeet muualle.
suutelimme ja olimme kiinni toisissamme painoin itseäni hänen kiinni vain kovemmin ja puristelin rintoja. hän hieroi tissejäni ja pian istuin hänen pillunsa päällä.
pillut vastakkain hinkkasimme ja olimme kiihottuneita.
NAISEN KANSSA
5
10417
Vastaukset
- Rape
Opettele ensin Suomen kieli - ymmärsitkö lauseenrakennus ja oikeinkirjoitus. Kirjoittele sitten noin kuuden vuoden kuluttua uudelleen!
- ""na
Ihmetyttää makasimma - pitäisikö olla maksimi, makarooni, makasiini, makuukammari, matkustimme tai makoilimme? Eihän tuosta jutusta ota pirukaan selvää.
- kirjoitit?
Ehkäpä kuitenkin edes hirmuisessa kohmelossa olet tarinasi tuottanut. Mikään muu ei selitä noin onnetonta tekelettä ja vieläpä keskellä päivää kirjoitettuna.
Äidinkielen taitosi on kammottavan huono.
Älä jatka tarinaasi sanallakaan! - työpaikka
olen samaa mieltä kuin nuo toisetkin kirjoittajat, mutta lisäksi vielä ihmettelen missäköhän työpaikalla tuo tapahtui? ; )
- bcb
Olen samaa mieltä mitä nuo edellä olevatkin..
Niin siis missä työpaikassa ollaan, kun keskellä työpäivää mennää suihkuun ja katotaan telkuu ja maataan sohavalla?? Ja vielä kirjoitus virheitä oli pelottavan paljon, sekä tarinai oli kammottavan lyhyt...!! Älä kirjottele enää tänne noita surekeita tarinoita!! PLIIS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu594583Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182961- 1402653
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162136- 151573
- 1151477
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601116- 951097
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211048