istuimme sohvalla ja katselimme telkkaria.
Marilla oli van pyyhe päällä ja samoin minulla.
Olimme kämppiksiä.
katselin vähän väljä hänen rintojaan..UUH, minua kiihotti.
katsoimme toisiamme ja pian hän alkoi suutelemaan minua.
KIIHKEÄSTI suutelimme ja pian makasimma. olin hänen päällään ja hivutin kättäni hänen pyyhkeen sisään, rinnat olivat pehmeät ja ihanat.
hän hieroi pilluani ja minä hänen rintojaan.
aloimme nytkyä ja hieroa.
makasimma ja nytkyimme.
pian otimme kädet pyyhkeen alta pois ja heitimme pyyhkeeet muualle.
suutelimme ja olimme kiinni toisissamme painoin itseäni hänen kiinni vain kovemmin ja puristelin rintoja. hän hieroi tissejäni ja pian istuin hänen pillunsa päällä.
pillut vastakkain hinkkasimme ja olimme kiihottuneita.
NAISEN KANSSA
5
10500
Vastaukset
- Rape
Opettele ensin Suomen kieli - ymmärsitkö lauseenrakennus ja oikeinkirjoitus. Kirjoittele sitten noin kuuden vuoden kuluttua uudelleen!
- ""na
Ihmetyttää makasimma - pitäisikö olla maksimi, makarooni, makasiini, makuukammari, matkustimme tai makoilimme? Eihän tuosta jutusta ota pirukaan selvää.
- kirjoitit?
Ehkäpä kuitenkin edes hirmuisessa kohmelossa olet tarinasi tuottanut. Mikään muu ei selitä noin onnetonta tekelettä ja vieläpä keskellä päivää kirjoitettuna.
Äidinkielen taitosi on kammottavan huono.
Älä jatka tarinaasi sanallakaan! - työpaikka
olen samaa mieltä kuin nuo toisetkin kirjoittajat, mutta lisäksi vielä ihmettelen missäköhän työpaikalla tuo tapahtui? ; )
- bcb
Olen samaa mieltä mitä nuo edellä olevatkin..
Niin siis missä työpaikassa ollaan, kun keskellä työpäivää mennää suihkuun ja katotaan telkuu ja maataan sohavalla?? Ja vielä kirjoitus virheitä oli pelottavan paljon, sekä tarinai oli kammottavan lyhyt...!! Älä kirjottele enää tänne noita surekeita tarinoita!! PLIIS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287