Harvoin oikeasti kipeenä, mutta eilen myöhään illalla alkoi vähän ylempää kurkusta tuntumaan ärsyttävää kipua.
Lähinnä tulehdusmaista raastavaa ärsytystä.
Välillä piti kröhiä erikseen se kohta selväksi, koska tuntui siinä olevan liikaa sylkeä tai muuta ärsytystä.
Syljeneritys olikin valtaisa.
Tänään la päivän aikana nousi kuumetta.
Sen yhteydessä alkoi kova kylmyys, todella tulehdusmainen olotila, mutta varsinaista nuhaa tai yskää ei ole.
Mitä tämä sitten on?
No katsoo miten seuraava aamu ja päivä. Kunhan ensin saisin nukutuksi.
Kolotusta ja lihaksiin kohdistuneita vaivoja siellä sun täällä ja rintakehäalueella.
Kurkkuärsytys tai sen kipu vähän hellittänyt.
Vaikka välillä pitää kröhähtää kevyesti, jotta siellä oleva limatukkeuma menisi pois.
Kuume tosiaan meni vain ylemmäs iltaa kohden.
Tällä hetkellä 38.8.
Noin muuten ei päänsärkyä, vain kolotusta ja herkät paikat. Ääni tietysti erilainen ja vålillä käheänä.
Ollut yleisesti kokoajan skarppi olo, eikä sellainen sumea yhtään.
Nyt en saa nukuttua kun on pirtee tunne.
Johtuen koko päivän makaamisesta niin, että välillä tuntui hyvältä seisoa ja käydä vessassa tai keittiössä.
Eli mistä ihmeestä kyse?
Mitä ihmettä tämä on?
ikinä kipee
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892