outoja sattumia

tyttöset1998

Tässä nyt kerron pari todella outoa juttua ,eräs näistä on jopa täysin selittämätön asia. Elikkäs tuossa loppukesästä kun minä ja kaverini istuimme rantasaunan ulko terassilla kaikessa rauhassa ,tunsi kaverini yhtäkkiä että hänen niskaansa tippui jotain (siellä oli siis katto) hän katsoi selkänsä taakse ja siellä ihan oikeasti oli iso tatti tai muu ruskea sieni .olimme todella ihmeissämme koska sieni ei todellakaan ollut hetki sittenkään katossa ,eikä meidän kanssamme ollut muita henkilöitä. Mistä tämä sieni siis tippui kaverini niskaan noinvain ?oliko kyseessä henki vai mikä ihme teki tämän ? Sitä emme tiedä. Toinen juttu tapahtui juuri eilen kun olin saman kaverin kanssa saunassa ,saunan kaikki pienet LED lamput himmenivät hetkeksi melkein kokonaan mutta palautuivat hetken päästä kirkkaaksi,se ei voinut olla sähkökatkos koska suihkunpuolen valot eivät räpsineet ollenkaan . Saunan lamppujen himmeneminen tapahtui vielä kaksi kertaa .sitä ei ole tapahtunut koskaan aiemmin eivätkä lamput ole vielä palamamassa loppuun koska ne eivät ole olleet vielä pitkään käytössä.sitäpaitsi lamppujen himmeneminen näytti siltä että joku olisi tullut niiden eteen tai peittänyt ne .myöskään lauteiden alapuolella olevat lamput eivät reagoineet.viimeinen juttu on noin vuosi sitten minulle sattunut,kun olin vuoteessni myöhään yöllä huomasin seinälleni muodostuneen varjon joka liikkui ,katsoin ikkunaan ja näin että ikkunan yläreunassa todella leijaili jotain joka oli varjon aiheuttanut ,pelästyin todella paljon ja en enää sinä yönä uskaltanut kääntyä ikkunaan päin.Olemme miettineet näitä tapahtumia todella paljon ,onko joillekkin muille tapahtunut samankaltaista ? Näiden tapahtumien lisäksi on tippunut itsestään tavaroita lattialle ja erilaisia kovia kolauksia ja askeleiden ääntä kuulunut ilman että kukaan olisi ollut niitä aiheuttamassa ,myös äitini on ollut osaa tapahtumia todistamassa ,ei ole siis mielikuvitusta .enkä itsekkään ole mikään pikkulapsi vaan pian 16 vuotias tyttö. Kertokaa ja yrittäkää selittää tapahtumia ,onko kyseessä jotain yliluonnollista?

34

1558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Älä pelkää, ei tuossa mitään selittämätöntä ole. Ensinnäkin tuo sienen putoaminen, tuskin olitte niin tarkkaan sitä kattoa tarkastelleet että varmasti voitte sanoa ettei siellä mitään sientä ollut. Ja valotkin nyt voivat sammua tai räpsyä erilaisista syistä ilman etttä se olisi jotenkin "yliluonnollista".

      Ja tuo varjo, ihminen voi nähdä erilaisia hahmoja muuten normaalissa ympäristössään silloin kun on tavallaan puoliksi hereillä ja puoliksi unessa, sitä kutsutaan unihalvaukseksi mutta nimestään huolimatta ei siinä mitään vaarallista ole. Todella moni on joskus sellaista kokenut.

      Tavaroita voi pudota "itsestään" monistakin syistä, ei siihenkään yliluonnollista tarvita. Erilaiset äänet taas ovat ihan normaaleja, niitä voi kuulua ulkoa, talossa putket voivat paukkua tai puurakenteet....ei mitään yliluonnollista tässäkään.

      • aloittajat

        Kyllä se sieni asia oli ainakin varma ,ei sen rakennuksen katossa mitään tatteja ole ikinä kasvanut kyllä niin iso sieni olisi aiemmin katosta huomattu.


      • jhhkj

        Oletpa fiksu. Hyvä kun sinäkin tulit tänne selittelemään. Voit varmaan aina kertoa kuinka asiat oikeasti ovat.


      • Anonyymi
        aloittajat kirjoitti:

        Kyllä se sieni asia oli ainakin varma ,ei sen rakennuksen katossa mitään tatteja ole ikinä kasvanut kyllä niin iso sieni olisi aiemmin katosta huomattu.

        Oravat rakastavat tatteja ja kuivattavat niitä oksistoissa. Sieni siis on luultavasti Oravan kadonnut aarre.


    • muusta en tiedä

      Lamppujen valojen himmeneminen voli johtua sähköjännitteen asteen aihtelusta. Aikoinaan kun asuin talossa, jossa oli lämmitys yösähköllä tapahtui vastaavaa. Hetki kun yösähkö laukesi päälle lamput himmenivät kirkkaudessaan.

    • 4 + 15

      Rippuu siitä, onko aihetta epäillä kummittelua. Oletteko tehneet jotain, joka on voinut avata portit hengille? Siis tuoda jonkun hengen "rajan" toiselta puolelta? Spiritismiä, Bloody Maryn kutsumista, Tarot-korteista ennustamisia, muita ennustuksia, noitakirjojen lukemista??? Entä ovatko vanhempanne harrastaneet joskus jotain edellä mainituista jutuista?

      Kummituksia eivät kiinnosta rakennukset, vaan ihmiset. Jos olette eläneet ihmisiksi, syytä huoleen ei ole.

      • aloittaja---taas

        Ei varsinaisesti mitään noista.Lapsena yritettiin monin tavoin kyllä henkiä houkutella yms mutta ei lasten leikeistä luulisisi ainakaan mitään tapahtuvan ,vai voiko sittenkin? Vanhempamme eivät ainakaan mitään mainittua ole tehneet.


      • ...
        aloittaja---taas kirjoitti:

        Ei varsinaisesti mitään noista.Lapsena yritettiin monin tavoin kyllä henkiä houkutella yms mutta ei lasten leikeistä luulisisi ainakaan mitään tapahtuvan ,vai voiko sittenkin? Vanhempamme eivät ainakaan mitään mainittua ole tehneet.

        Tällä palstalla on, kuten olet varmaan muista keskusteluista huomannut, ihmisiä jotka uskovat vakaasti kaiken maailman pahoihin henkiin ja tykkäävät pelotella nuoria kirjoittajia niillä. Mutta kun sellaisia otuksia ei ole. Ihan oikeasti, ette te ole mitään henkiä voineet kutsua.

        Noissa teidän kokemissanne jutuissa ei näin tervejärkisen aikuisen silmin ole mitään selittämätöntä, olkaa nyt vain ihan rauhassa.


      • Bible is true
        aloittaja---taas kirjoitti:

        Ei varsinaisesti mitään noista.Lapsena yritettiin monin tavoin kyllä henkiä houkutella yms mutta ei lasten leikeistä luulisisi ainakaan mitään tapahtuvan ,vai voiko sittenkin? Vanhempamme eivät ainakaan mitään mainittua ole tehneet.

        Varoitan teitä olemasta missään tekemisissä pimeyden henkivaltojen kanssa! Raamattu puhuu näistäkin asioista. Minulla alkoi heti hälytyskellot soimaan kun luin alotuksen ja tämän jatkokirjoituksen. Kehoitan teitä kääntymään elävän Jumalan Vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen puoleen. Niin on Jumala maailmaa rakastanut että hän lähetti ainoan poikansa Jeesuksen maan päälle tekemään tyhjäksi perkeleen teot. Jeesus sovitti Golgatan keskimäisellä ristillä sinunkin synnit omalla kallisarvoisella verellään ja kuolemallaan. Samalla hän voitti synnin ja Saa-tanan vallan koska synti mikä erottaa ihmisen Jumalasta sovitettiin. Nämä ovat Herramme Jeesuksen Kristuksen ennaltavalmistettuja tekoja. Pimeyden henkivallat kääntyy ja pakenee tänäkin päivänä kuullessaan Jeesuksen nimen, hänen verestään ja Jumalan sanasta. Lahjaksi olette saaneet elämän ja lahjana saatte myös syntien anteeksiantamuksen uskonne kautta Jumalan armosta! Jos haluatte ottaa vastaan sen minkä Jumala haluaa teille antaa niin rukoilkaa seuraavan rukouksen: "Jeesus Kristus, uskon että olet Jumalan poika ja että kuolit syntiemme tähden Golgatan ristillä ja että Jumala nosti sinut kolmantena päivänä kuolleista. Anna kaikki syntini anteeksi ja pese minut puhtaaksi verelläsi ja vapauta minut pimeyden kahleista. Tunnustan sinut Jeesus Herrakseni ja Vapahtajakseni. Tule auttamaan minua ja auta minua seuraamaan sinua. Kiitos Jeesus, aamen"
        Jos rukoilit tämän rukouksen koko sydämestäsi olet uudestisyntynyt Jumalan lapsi ja tulet saamaan rukousvastauksen ja pelastusvarmuuden. Ala lukemaan Raamattua päivittäin ja laita rukouselämäsi kuntoon. Etsi myös sellainen uskova ystävä / seurakunta kenen kanssa voit rakentua hengellisesti oikeaan suuntaan.


      • ja höpsis
        Bible is true kirjoitti:

        Varoitan teitä olemasta missään tekemisissä pimeyden henkivaltojen kanssa! Raamattu puhuu näistäkin asioista. Minulla alkoi heti hälytyskellot soimaan kun luin alotuksen ja tämän jatkokirjoituksen. Kehoitan teitä kääntymään elävän Jumalan Vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen puoleen. Niin on Jumala maailmaa rakastanut että hän lähetti ainoan poikansa Jeesuksen maan päälle tekemään tyhjäksi perkeleen teot. Jeesus sovitti Golgatan keskimäisellä ristillä sinunkin synnit omalla kallisarvoisella verellään ja kuolemallaan. Samalla hän voitti synnin ja Saa-tanan vallan koska synti mikä erottaa ihmisen Jumalasta sovitettiin. Nämä ovat Herramme Jeesuksen Kristuksen ennaltavalmistettuja tekoja. Pimeyden henkivallat kääntyy ja pakenee tänäkin päivänä kuullessaan Jeesuksen nimen, hänen verestään ja Jumalan sanasta. Lahjaksi olette saaneet elämän ja lahjana saatte myös syntien anteeksiantamuksen uskonne kautta Jumalan armosta! Jos haluatte ottaa vastaan sen minkä Jumala haluaa teille antaa niin rukoilkaa seuraavan rukouksen: "Jeesus Kristus, uskon että olet Jumalan poika ja että kuolit syntiemme tähden Golgatan ristillä ja että Jumala nosti sinut kolmantena päivänä kuolleista. Anna kaikki syntini anteeksi ja pese minut puhtaaksi verelläsi ja vapauta minut pimeyden kahleista. Tunnustan sinut Jeesus Herrakseni ja Vapahtajakseni. Tule auttamaan minua ja auta minua seuraamaan sinua. Kiitos Jeesus, aamen"
        Jos rukoilit tämän rukouksen koko sydämestäsi olet uudestisyntynyt Jumalan lapsi ja tulet saamaan rukousvastauksen ja pelastusvarmuuden. Ala lukemaan Raamattua päivittäin ja laita rukouselämäsi kuntoon. Etsi myös sellainen uskova ystävä / seurakunta kenen kanssa voit rakentua hengellisesti oikeaan suuntaan.

        Kenelläkään normaalijärkisellä ei tuosta aloituksesta ala mitkään kellot soimaan, tavallisia sattumia joita vilkas mielikuvitus saa luulemaan yliluonnolliseksi.


      • tällainen-tapaus
        ja höpsis kirjoitti:

        Kenelläkään normaalijärkisellä ei tuosta aloituksesta ala mitkään kellot soimaan, tavallisia sattumia joita vilkas mielikuvitus saa luulemaan yliluonnolliseksi.

        Vilkasta tai ei, itse sain kummttelun loppumaan kun rukoilin isämeidän rukouksen ääneen. Se oli sellainen tapaus että joku jota ei voinut nähdä selasi vieressäni olleen pöydän päällä kirjoja, ilmeisesti terävillä kynsillä. Olin todella kauhuissani mutta onnistuin rukoilemaan sen rukouksen, ja kummittelu loppui siihen.


    • Toivoton immeinen

      Miksi sitten spiritismiä pelanneet ihmiset ovat joko kuolleet, joutuneet mielisairaalaan tai pelästyneet kuoliaaksi outoja asioita? Jos henkiä ei ole olemassa miksi sitten ihmiset tulevat useasti hulluiksi pelatessaan tätä peliä? En toki pysty todistamaan onko aaveita vai ei mutta tämä pistää kyllä kovasti miettimään :/

      • ...

        Eiköhän näillä ole ollut vaikka mitä ongelmaa jo ennestään, useinhan näitä asioita harrastavilla on mielenterveysongelmia. Ja kun jo etukäteen on usko siitä että henkiä voi kutsua (eihän niitä edes yritettäisiä kutsua jos ei sellaiseen usko) niin tämä yhdistettynä mielenterveyden häiriöihin voi tehdä aika pahaa jälkeä.

        Kannattaa myös muistaa että kaikenlaiset kauhujutut ovat suosittuja ns. urbaaneissa legendoissa eli ihan kritiikittä ei kannata uskoa kaikkeen mitä kuulee...


      • hohhoijaa ...
        ... kirjoitti:

        Eiköhän näillä ole ollut vaikka mitä ongelmaa jo ennestään, useinhan näitä asioita harrastavilla on mielenterveysongelmia. Ja kun jo etukäteen on usko siitä että henkiä voi kutsua (eihän niitä edes yritettäisiä kutsua jos ei sellaiseen usko) niin tämä yhdistettynä mielenterveyden häiriöihin voi tehdä aika pahaa jälkeä.

        Kannattaa myös muistaa että kaikenlaiset kauhujutut ovat suosittuja ns. urbaaneissa legendoissa eli ihan kritiikittä ei kannata uskoa kaikkeen mitä kuulee...

        Sinä et tiedä mistään mitään.


      • ruuuuuuuuuuuuu
        hohhoijaa ... kirjoitti:

        Sinä et tiedä mistään mitään.

        Kuka ei tiedä ?


      • ErÄs vaan
        ruuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        Kuka ei tiedä ?

        On varmasti yliluonnollinen maailma olemasa, mulla on kokemuksia asiasta ja en ollu yksin kotona kun tapahtui tämä asia on todistaja mukana. Ja aivan luotettava ihminen myös kerto että näki enonsa joka tuli sen telttaan joka kuoli samalla sekunnilla eteläsä liikenneonnettomuudessa.


      • taas se aloittaja
        ErÄs vaan kirjoitti:

        On varmasti yliluonnollinen maailma olemasa, mulla on kokemuksia asiasta ja en ollu yksin kotona kun tapahtui tämä asia on todistaja mukana. Ja aivan luotettava ihminen myös kerto että näki enonsa joka tuli sen telttaan joka kuoli samalla sekunnilla eteläsä liikenneonnettomuudessa.

        Te jotka väitätte näitä "normaaleiksi" tapahtumiksi ,niin kertokaa toki mistä niitä sieniä niin vaan niskaan hyppelee? Ei varmasti katossa ollut aikaisemmin .mutta en myöskään ole kääntymässä jumalan puoleen enkä aio rukoilla, en usko jumalaan .että anteeksi vain.


      • 6+9
        taas se aloittaja kirjoitti:

        Te jotka väitätte näitä "normaaleiksi" tapahtumiksi ,niin kertokaa toki mistä niitä sieniä niin vaan niskaan hyppelee? Ei varmasti katossa ollut aikaisemmin .mutta en myöskään ole kääntymässä jumalan puoleen enkä aio rukoilla, en usko jumalaan .että anteeksi vain.

        Onhan siellä voinut olla joku eläinkin, lintu tai orava jolta tuo sieni on pudonnut.


      • 2+13

        Kuka on kuollut pelattuaan kyseistä peliä? Tai pelästynyt kuoliaaksi?

        Onko todistettua yhteyttä mielenterveysongelmien puhkeamisen ja tämän pelin pelaamisen välillä?


      • eräs-toinen
        2+13 kirjoitti:

        Kuka on kuollut pelattuaan kyseistä peliä? Tai pelästynyt kuoliaaksi?

        Onko todistettua yhteyttä mielenterveysongelmien puhkeamisen ja tämän pelin pelaamisen välillä?

        Minä taas itse käännyin Jumalan puoleen, anteeksi nyt vaan.


    • Bible is true

      Näillä nettisivuilla on monta hyvää uskontodistusta miten Jumala on muuttanut ihmisten elämän ja sieltä löytyy myös tietoa mitenkä välit laitetaan kuntoon Jumalan kanssa!
      http://www.muutokseen.fi/

    • twnh

      Kirjoitustaitosi mukaan olet tuplasti vanhempi mitä kerrot

      • ALoiatTAjA

        Minäkö (aloittaja) ?:DD kuulostaa pahasti sarkasmilta.. :D


    • annuliinunen

      Oravat nostelee sieniä outoihin paikkoihin , on niiden talvikätköjä esim puunhangat y.m.s. sitten voi tipahtaa juuri siihen aikaan kun siinä istuitte.

      • kuolemanäänikello

        Hollus pollus pillu ollut liirum laarum


      • Anonyymi

        Totta. Itsekin syksyllä ihmettelin kun löytyi pikkuisiä sieniä ikkunalaudoilta ja oven ulkonurkalta.


    • Ihmissaasta

      Jos vielä luet tätä palstaa, olen itse 20 vuotias mies. Olen tervejärkinen ja maallinen älyni on samaa luokkaa kuin kenellä tahansa ei idiootilla. Täytyy sanoa sen verran aiheesta tietämättömille, että universumiin mahtuu paljon muutakin ihmisten lisäksi, sekä olette henkiä, joille ruumis on joko vankila tai temppeli. Mieli on tippa universumia ja alitajunnasta löytyy paljon selittämättömiä asioita maallistuneille ihmisille. Me asteen syvällisemmät ihmiset joita he kutsuvat hihhuleiksi tai muiksi vastaaviksi pelkäävät totuutta itseasiassa. Eli vastaus kysymykseen on, että henkiä on olemassa. Se miten ne ilmenee on toinen seikka ja jotkin asiat tapahtuvat oikeasti sattuman kaupalla. On vain yksi ja ainoa Jumala. Ei ole allahia tai kristittyä Jumalaa tai Kiinan Jumalaa erikseen, vaikka kaikilla onkin omat pyhät kirjat. Joskus asiat ilmenee unissa, joskus ne tulevat luoksesi silmiesi eteen, joskus ne tulevat tvstä tai kirjoista tai toisen ihmisen suusta. (Jokaisella yksityinen). Fyysisessä todellisuudessa näet vain tämän mitä nyt on edessäsi. Sydämessä ja mielessä on paljon selittämättömiä asioita kiinnostuneille. Jotka kiinnostuivat, rukoilkaa merkkejä ja olkaa valmiita kuuntelemaan sekä näkemään niitä. Unohtakaa ylimääräinen Jeesustelu ja raamatullinen paska. Itse uskon hyvään. Älkääkä olko lampaita vaan kasvakaa itse. Vihaajat vihaa, totuus on totuus. Haistakaa pitkä perse. :D Torvi soi!

      • kyllä-kai-ne-soi

        Mitä on Raamatullinen paska? Uskovaisilla on tästä eriävä mielipide. En ole varsinaisesti saarnaaja enkä kirjoitellut tähän paikkaan uskoon tulemisjuttuja, mutta ihmettelin kirjoituksesi omituista loppukommenttia. Minä en tiedä mitä ajattelisin torvien soimisista...?


    • kummallisiakokemuksia

      "On vain yksi ja ainoa Jumala. Ei ole allahia tai kristittyä Jumalaa tai Kiinan Jumalaa erikseen, vaikka kaikilla onkin omat pyhät kirjat. Joskus asiat ilmenee unissa, joskus ne tulevat luoksesi silmiesi eteen, joskus ne tulevat tvstä tai kirjoista tai toisen ihmisen suusta."

      Tuon voiman eri nimet jotenkin personoivat asian, jolloin eri nimiset Jumalat ovat ikään kuin ja muka myös eri voimia - eihän tämä nyt pelkällä järjelläkään ajatellen voi olla edes mahdollista.

      Tuo jatko on niin totta - olen usein miettinyt, etteivätkö ihmiset vain huomaa tai kuule, vai eikö heille todella tapahdu kyseisiä asioita. Tuo "toisen ihmisen suusta" asioiden tuleminen on niin uskomaton juttu. Se on joskus ollut jokin sanojalle käsittämätön lause, joka ei liity puhuttuun aiheeseen edes, mutta minulle erittäin tärkeä tieto. Olen joskus miettinyt, että mitähän sanoja itse on ajatellut, onko edes huomannut, mitä sanoi?

      Oletko koskaan törmännyt tilanteeseen, että kirjoitettu teksti on muuttunut? Minulle on tapahtunut muutaman kerran - ihan siten, että toinenkin henkilö vakuuttaa ja alleviivaa kyseisen ilmiön tapahtuneen.

      Tai vaikkapa tilanne, johon itse jouduin: kinasin vieraalla kielellä jota en osannut asianajajatasoisen henkilön kanssa lakitekstistä, josta minulla ei ollut aavistustakaan reaalisti ajatellen. En osaa selittää, että miten se tapahtui, mutta pidin pintani, kokemus oli vahva ja sanat vain tulivat suusta, vaikka todellisuudessa minulla ei ole edelleenkään harmainta hajua kyseisen maan lainkäytännöstä. Vuosia myöhemmin selvisi, että olin ollut oikeassa. Ja kyseessä oli koko jutun pointti.

      Miten tämä olisi mahdollista, ellei se olisi yliluonnollista?

      • ihmissaasta

        ''Tuo "toisen ihmisen suusta" asioiden tuleminen on niin uskomaton juttu. Se on joskus ollut jokin sanojalle käsittämätön lause, joka ei liity puhuttuun aiheeseen edes, mutta minulle erittäin tärkeä tieto. Olen joskus miettinyt, että mitähän sanoja itse on ajatellut, onko edes huomannut, mitä sanoi?''

        Kyllä näin on tapahtunut, mystistä. Samoin elokuvaa katsellessani sain viestin, joka puristi sydämestä saakka. Se kertoi elokuvan avulla, kuka olen. :D Hämmentävää, mutta lohduttavaa tietää sisimmässään, että elämä on paljon isompi asia kuin monet ajattelevat. ''lukuisien sattumien sattumahan elämä on''. ;) Kun huomaat, että rukoukseesi on vastattu, niin se tunne lävistää päästä varpaisiin väristen euforiaa, rakkautta ja onnellisuutta. Sitä ei voi olla huomaamatta. Siinä vaiheessa tulee tippa linssiin. Voi melkeinpä verrata ekstaasiin oloa, mutta parempi, koska aito tunne.


      • sattumavaitarkoitus

        ''lukuisien sattumien sattumahan elämä on''. ;), kirjoitat.

        Juuri näistä sattumien sattumistahan syntyy tuo elämä näiden atominytimien reaktioiden kautta, joka on joko sattumanvarainen valinta tai sitten sillä on tuo puhuttu "tietoisuus"; merkitys ja tarkoitus. Mullistava asia, joka olisi syytä jokaisen ottaa filosofisesti huomioon omien tekojensa suhteen. Kokemus siitä, että on yhteydessä johonkin kokonaisuuteen ja johonkin suurempaan, tekee myös nöyräksi oman toiminnan suhteen - se ikään kuin myös velvoittaa, vai miten koet asian? Vai onko kyse vain omasta henkilökohtaisesta hyvästä olosta?


      • Ihmissaasta
        sattumavaitarkoitus kirjoitti:

        ''lukuisien sattumien sattumahan elämä on''. ;), kirjoitat.

        Juuri näistä sattumien sattumistahan syntyy tuo elämä näiden atominytimien reaktioiden kautta, joka on joko sattumanvarainen valinta tai sitten sillä on tuo puhuttu "tietoisuus"; merkitys ja tarkoitus. Mullistava asia, joka olisi syytä jokaisen ottaa filosofisesti huomioon omien tekojensa suhteen. Kokemus siitä, että on yhteydessä johonkin kokonaisuuteen ja johonkin suurempaan, tekee myös nöyräksi oman toiminnan suhteen - se ikään kuin myös velvoittaa, vai miten koet asian? Vai onko kyse vain omasta henkilökohtaisesta hyvästä olosta?

        Ei ole mikä tahansa hyvänolon tunne, vaan se on aitoa ja puhdasta energiaa ja tuntuu kuin olisi jälleensyntynyt ja avaa silmänsä ns. "unesta". Oman kokemukseni perusteella.
        Sen avulla hetkellisesti kaikki asiat kirkastuvat ja palaset loksahtavat kohdilleen hetkeksi.
        Ja se tuo onnellisuuden tilan ja näkee asiat kuten oman elämän siunaukset ja toinen puolisko. Se oli vahvempi tunnetila kuin ensirakkaudesssa naiseen. Näet ikäänkuin kaiken hetkellisesti ja se iskeytyi päästä varpaisiin kirjaimellisesti.


    • mitäseuraa

      Entä sen jälkeen?

      • tarkennustaedelliseen

        Tarkennan vielä - kyseessä on siis erään hetken kokemus, mutta mikä sen merkitys on koko elämän kannalta? Onko se pysyvä, ja jos on, niin millä tavalla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe