Jos oman kunnan asiat ovat päin helkkeriä, niin mitä tekee sos demiläinen ? Hän aikoo tehdä näin:
http://vastaanottokeskusinfo.wikidot.com/kinnula
...” Pentti Peltonen (sd.) esitti valtuustossa, että Kinnulaan otettaisiin pakolaisia.”
Nyt Peltonen ylistää sukulaistaan (?) toiselle demarille , kansanedustaja Tuula Peltosesta, että hän kyllä tietää ja hoitaa kepun ja kokoomuksen "kiusanteon". Eihän demareita saa "kiusata"...
Lopuksi hän lataa, että Nalle Wahlroos rahoittaisi kokoomusta ja kepua kirjoituksessaan toiselle "kiusatulle", mikkeliläiselle demarille, joka ärhentelee kuulemma jatkuvasti Etelä-Savossa, näin :
”Mihin KOK ja KESK pyrkivät. Onko taustalla "Nalle" Wahlroosin rahoittama äärioikeistolaispolitiikka? Sinuun kohdistuva vihamielisyys ei ole yksittäistapahtumaa. Täällä kokoomusvaltuutettu Ilkka Leppänen uhkaili minua jo edellisen valtuustokauden kynnyksellä.”
Että ihan on uhkaillutkin joku kokoomukselainen ? MIKÄ NOITA DEMARILAISIA VAIVAA ? Luulevatko olevansa oikeasti jotain ainoita maailmanparantajia ja itse aina vain oikeassa???
Sos demiläisiä kiusataan ? Miksikö ?
Kiljukaula S
6
139
Vastaukset
- VapaatRapparit
Demari on AY:liikkeen juoksupoika , jokainen liikkeen jäsen on velvollinen tukemaan toista duunaria , Sellainen KuXluX . Joten heillä on tuo oma puolue juuri sellaisiin tarkoituksiin.
- inhottaa 100 pros
Etovaa sosialismia !
- rehnin ollikka
tuskin kukaan pidä ja tykästy penaalin TYLISIMmPIIN kyniin. SDP väki ei ole mensan testi kärkipäätäkään.paremmin sopivat eteisen kynnysmatoksi.
- Porvari
Näin on. Heiltä ei suju edes oikeinkirjoitus eikä kielioppi, toisin kuin meillä muilla.
- hyvä veli SDP
Reinikainen taitaa olla JKL punasin ja katalin jakutsevits ja viktor.
- Porvari
Mensan testeissä eivät pärjää kuin me porvarit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295500
- 1701999
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561176- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701154viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41940