Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

VAIKEAA TUNTUU OLEVAN ÖLJYN TILAAMINEN

Castroll

Eipä ota oikein multa onnistuakseen öljyn tilaaminen ulkomailta, missähän olis halpaa ja tilaaminen olis helppoa? Taitais olla viisainta, kun meikäläinen menis motonettiin. Haussa 0w-30 A5/B5 luokan öljy. Mistähän sais halvalla?

12

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi tulata?

      Motonet ja monet muut halpahallit, hyllystä jos et löydä autrosi vaatimusluokitukset täyttävää öljyä niin vaihda autosi parempaan...

      • castroll

        Joo noi kyllä löytyy, mutta katso hintaa.
        Väittävät että hollannista sais 7e litra tota castrollia


      • Just joo
        castroll kirjoitti:

        Joo noi kyllä löytyy, mutta katso hintaa.
        Väittävät että hollannista sais 7e litra tota castrollia

        Syökö autosi paljon vaihtovälillä? Onko vaihtoväli 10 vai 15 tuhatta? Ajatko montakymmentätuhatta vuodessa? vai oletko vaan köyhä?


    • ???

      Mikähän auto mahtaa olla kyseessä, jos et suomesta löydä siihen öljyä ???

      • Volvo V70 D5

        Itse tilasin kolmisen viikkoa sitten ebaysta Castrol A5-B5 öljyä volvoon 14 litraa. Hintaa tuli noin 140€, josta postikuluja 25€, eli 10 ekua litra. Reilu viikko meni että oli käyty ovella, hain sitten postista kun kotiuduin komennukselta. Muutama vuosi sitten tilasin Oeldebottin kautta Castrolin Edge A3-B3. Silloin oli jo kahden päivän päästä oli laatikko jätetty terassille. Vaihdan 10tkm välein öljyt, jäänne ajoilta jolloin noin tiheään piti vaihtaa. Teboililta saa myös A5-B5 luokan öljyä 10€ litrahintaan ihan tavarataloista. Biltemalla myös saman luokan öljyä. Olen kuitenkin tilannut tuota castrollia.


      • Mites käykö
        Volvo V70 D5 kirjoitti:

        Itse tilasin kolmisen viikkoa sitten ebaysta Castrol A5-B5 öljyä volvoon 14 litraa. Hintaa tuli noin 140€, josta postikuluja 25€, eli 10 ekua litra. Reilu viikko meni että oli käyty ovella, hain sitten postista kun kotiuduin komennukselta. Muutama vuosi sitten tilasin Oeldebottin kautta Castrolin Edge A3-B3. Silloin oli jo kahden päivän päästä oli laatikko jätetty terassille. Vaihdan 10tkm välein öljyt, jäänne ajoilta jolloin noin tiheään piti vaihtaa. Teboililta saa myös A5-B5 luokan öljyä 10€ litrahintaan ihan tavarataloista. Biltemalla myös saman luokan öljyä. Olen kuitenkin tilannut tuota castrollia.

        Ravenol merkkinen öljy jota saa Tampereen Öljytukusta?Itselleni tulee ensi viikolla pari 5l:n purkkia tutun kautta joka menee Tampereelle käymään.Laitavat tarvittaessa myös Matkahuollon kautta.
        .


    • Auto Masentaja 2

      Minä olen ostellut öljyni jo 40 vuotta milloin marketista, milloin Biltemasta tai vastaavista ja yleensä sitä halvinta sorttia. Ajellut miljoona kilometriä pikkuautolla, tällä viimeiselläkin 480 tuhatta km. Aina on öljy toiminut merkistä riippumatta.
      Joskus talvipakkasella öljyä lisätessäni huomasin, että yksi halpamerkki ei meinannut tulla purkista ulos, oli jähmepiste korkealla. Sen jälkeen kovimmilla pakkasilla ainakin osan öljystä olen pannut synteettistä.
      Öljynvaihtoväli ollut vähän miten sattuu, tyypillisesti 10 - 20 tuhatta km...
      Kyllä on autossa tai omistajassa vika, jos ei passaa muu kuin joku tyyris ulkomaan öljy. Saattaisi auttaa, kun kääntäisi sen lakin niin päin, että lippa osoittaa eteenpäin.

      • mennyt masentaja

        no vanholla paskoilla kun ajaa, niin ei öljyllä ole väliä, utta tyrkkääooäs nykysiin koneisiin, hiukkasloukkuihoin ym.. jotain kuraa niin ymmärrät asian.


    • Herra Z

      Saksasta saa ainakin

      www.levoil.de
      https://oeldepot24.de/
      www.juingoil.de

      Kannattaa tilata vähän enemmän kerralla, silloin kannattavinta

    • Rehellistä öljyä

      Yli satasen nettosin, kun tilasin Skodaan öljyt kerralla. Siinä tuli naapurinkin öljyt...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe