Mistä johtuu

surlum

Mistä johtuu ilmiö: kassit täynnä, mutta ei kiihota. Toisin sanoen, kiveksissä selkeä tunne, että olisi aika päästää siemenet ulos, mutta samaan aikaan tunne, ettei paljoa kiinnostaa seksuaaliasiat, eli erektiota ei saa, koska ei tapahdu kiihottumista. Alaston nainen näyttää hyvältä, ja siemenet tekee mieli laukaista, mutta aivoissa ja kehossa ei tapahdu juurikaan kiihottumisen aiheuttamia reaktioita. Syke ei kohoa, hengitys ei kiihdy, ei tule ns. kiimaista olotilaa.

Kiveksissä säkenöi, mutta ei ylempänä.

Mitkä asiat kehossa ovat vastuussa kiihottumisesta?

23

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ndgndgndgndgn

      Työstressiä, muita kiireitä, parisuhdeongelmia?

    • <<<<<<<<<<<

      Aivolisäke.. Lh:n eritys lisääntyy=> Testosteronitasot nousee=> Panohalut ja kiima.
      Sulla on matala testosteronitaso.

      • ssbhshsh

        No ei se aina siitä johdu. Mul on tosi korkea testotaso, mut panettaa harvoin...


      • Tasoton testo
        ssbhshsh kirjoitti:

        No ei se aina siitä johdu. Mul on tosi korkea testotaso, mut panettaa harvoin...

        Mistä tiedät? Onko mitattu?


      • ssbhshsh
        Tasoton testo kirjoitti:

        Mistä tiedät? Onko mitattu?

        No mistäpä sen muutenkaan tietäisi...


      • Kivatietää
        ssbhshsh kirjoitti:

        No mistäpä sen muutenkaan tietäisi...

        Mikä on tosi korkea testotaso?


      • ssbhshsh
        Kivatietää kirjoitti:

        Mikä on tosi korkea testotaso?

        En muista lukemia, itse asias en ole edes varma, kerrottiinko niitä minulle. Kysyin näet niitä ja muitakin arvoja puhelimessa. Todettiin vain, että on poikkeuksellisen korkealla.


      • Kivatietää
        ssbhshsh kirjoitti:

        En muista lukemia, itse asias en ole edes varma, kerrottiinko niitä minulle. Kysyin näet niitä ja muitakin arvoja puhelimessa. Todettiin vain, että on poikkeuksellisen korkealla.

        Eli viestilläsi korkeista testoarvoista ei ole mitään pohjaa, et tiedä lukemaa, sekä ennen kaikkea et tiedä edes mitä testoa sinulta on mitattu? (S-testo, testoV vai TestoVL)


      • ssbhshsh
        Kivatietää kirjoitti:

        Eli viestilläsi korkeista testoarvoista ei ole mitään pohjaa, et tiedä lukemaa, sekä ennen kaikkea et tiedä edes mitä testoa sinulta on mitattu? (S-testo, testoV vai TestoVL)

        Luotan sen verran tämän maan terveydenhuollon ammattilaisiin, että numerot eivät sinänsä kiinnosta, en myöskään kysynyt kolesteroliarvoani, kun minulle sanottiin, että se on ok.


      • Kivatietää
        ssbhshsh kirjoitti:

        Luotan sen verran tämän maan terveydenhuollon ammattilaisiin, että numerot eivät sinänsä kiinnosta, en myöskään kysynyt kolesteroliarvoani, kun minulle sanottiin, että se on ok.

        Siinäpä ensimmäinen virhe luottaa ammattilaisiin, mitä tulee miehen hormonitoimintaan. Tämä ala on valitettavasti täysin lapsenkengissä suomessa.

        Voihan sulla hyvinkin olla vaikka S-testo mitattu, mutta jos vaikka SHBG-arvosi on korkea (jota tuskin on mitattu) niin S-testolla ei ole enää tässä vaiheessa mitään merkitystä. Entäpäs E2-arvo? liian korkea arvo vie 100% kyvyt/halut...ja monesti tämä arvo voi olla koholla, jos itse testo on todella korkea.


      • ssbhshsh
        Kivatietää kirjoitti:

        Siinäpä ensimmäinen virhe luottaa ammattilaisiin, mitä tulee miehen hormonitoimintaan. Tämä ala on valitettavasti täysin lapsenkengissä suomessa.

        Voihan sulla hyvinkin olla vaikka S-testo mitattu, mutta jos vaikka SHBG-arvosi on korkea (jota tuskin on mitattu) niin S-testolla ei ole enää tässä vaiheessa mitään merkitystä. Entäpäs E2-arvo? liian korkea arvo vie 100% kyvyt/halut...ja monesti tämä arvo voi olla koholla, jos itse testo on todella korkea.

        Kyllä se varmaan oli toi S-testo, nyt jotenkin muistu mieleen, oiskohan ollut himpun yli 40.... Voi olla noinkin kuin kirjoitit, mut itse luulisin kuitenkin, että vähäinen halu on mun kohdalla enemmän opittua ja psykologista kuin hormoneista johtuvaa...


      • Kivatietää
        ssbhshsh kirjoitti:

        Kyllä se varmaan oli toi S-testo, nyt jotenkin muistu mieleen, oiskohan ollut himpun yli 40.... Voi olla noinkin kuin kirjoitit, mut itse luulisin kuitenkin, että vähäinen halu on mun kohdalla enemmän opittua ja psykologista kuin hormoneista johtuvaa...

        40 arvo S-testolle on jo yli viiterajan yläpään, eli se on korkea arvo. Ilman ulkopuolista douppia tuntuu jo suomalaiselle miehelle todella korkealle.

        Voi olla noinkin, että psykologista ongelmaa, mutta joa asia häiritsee, niin verikokeilla voi helposti tarkistaa että onko kaikki arvot balansissa toistensa kanssa.


      • ssbhshsh
        Kivatietää kirjoitti:

        40 arvo S-testolle on jo yli viiterajan yläpään, eli se on korkea arvo. Ilman ulkopuolista douppia tuntuu jo suomalaiselle miehelle todella korkealle.

        Voi olla noinkin, että psykologista ongelmaa, mutta joa asia häiritsee, niin verikokeilla voi helposti tarkistaa että onko kaikki arvot balansissa toistensa kanssa.

        Oon punttiharrastuksen vuoksi käyttänyt Tribulusta, liekö osuutta asiaan? Ainakin rauta tuntuu nousevan paremmin, mut voi tietty olla lumevaikutustakin. Ei asia vaivaa, eli en KÄRSI vähäisestä halusta :)


      • Kivatietää
        ssbhshsh kirjoitti:

        Oon punttiharrastuksen vuoksi käyttänyt Tribulusta, liekö osuutta asiaan? Ainakin rauta tuntuu nousevan paremmin, mut voi tietty olla lumevaikutustakin. Ei asia vaivaa, eli en KÄRSI vähäisestä halusta :)

        Tribulus ei nosta testoja noin suuriin arvoihin, jos nyt nostaa ollenkaan.

        Sittenhän asiat on hyvin, jos et tunne asiasta vaivaa!


      • ssbhshsh
        Kivatietää kirjoitti:

        Tribulus ei nosta testoja noin suuriin arvoihin, jos nyt nostaa ollenkaan.

        Sittenhän asiat on hyvin, jos et tunne asiasta vaivaa!

        Juu, ei näin sinkkuna haittaa, vaikka ei panettaiskaan ;) ... Oot ilmeisen perehtynyt aiheeseen. Ootko varma tosta tribuluksesta?


      • Kivatietää
        ssbhshsh kirjoitti:

        Juu, ei näin sinkkuna haittaa, vaikka ei panettaiskaan ;) ... Oot ilmeisen perehtynyt aiheeseen. Ootko varma tosta tribuluksesta?

        Tribulus on vain yksi aine muiden joukossa, jossa hyvällä markkinoinilla on saatu ihmetuote. Ehkäpä teoriassa voisi toimia sellaisella henkilöllä, jolla on matalat testoarvot, vaikka 6-10 nmol/l. Tosin verikokein todistetusti tribuluksen testotasojen nousu on ollut vaatimatonta, luokkaa 0-5 nmol/l, joka taas menee vuorokautisen tasojen heilahtelun kategoriaan,


      • ssbhshsh
        Kivatietää kirjoitti:

        Tribulus on vain yksi aine muiden joukossa, jossa hyvällä markkinoinilla on saatu ihmetuote. Ehkäpä teoriassa voisi toimia sellaisella henkilöllä, jolla on matalat testoarvot, vaikka 6-10 nmol/l. Tosin verikokein todistetusti tribuluksen testotasojen nousu on ollut vaatimatonta, luokkaa 0-5 nmol/l, joka taas menee vuorokautisen tasojen heilahtelun kategoriaan,

        Ok, näin voi olla... Oikeastaan, kun luen kommenttejasi, tunnen itseni enemmän ja enemmän friikiksi, kun ei vaan paneta, vaik mikä ois...


      • Kivatietää
        ssbhshsh kirjoitti:

        Ok, näin voi olla... Oikeastaan, kun luen kommenttejasi, tunnen itseni enemmän ja enemmän friikiksi, kun ei vaan paneta, vaik mikä ois...

        Tuskin nyt mikään friikki olet.

        Onkos ongelma pelkästään himojen puolella? Toimiiko alakerta tarvittaessa niinkuin pitääkin?


      • ssbhshsh
        Kivatietää kirjoitti:

        Tuskin nyt mikään friikki olet.

        Onkos ongelma pelkästään himojen puolella? Toimiiko alakerta tarvittaessa niinkuin pitääkin?

        No, ehkä vähän liioittelin, en oikeastaan tunne itseäni friikiksi :) Alakerta toimii, kun on tarvetta... Itse asias ei kyseessä ole ongelma... Vähän sama juttu kuin oli Peppi Pitkätossu -kirjassa: joku, olikohan terveyssisar tms totesi Pepille, että kun sinä kärsit pisamista, johon Peppi vastasi, että en minä kärsi pisamista. Tähän toinen vastasi, että, mutta sinullahan on kasvot täynnä pisamia. Siihen Peppi totesi, että joo, mutta en minä kärsi niistä.


      • Kivatietää
        ssbhshsh kirjoitti:

        No, ehkä vähän liioittelin, en oikeastaan tunne itseäni friikiksi :) Alakerta toimii, kun on tarvetta... Itse asias ei kyseessä ole ongelma... Vähän sama juttu kuin oli Peppi Pitkätossu -kirjassa: joku, olikohan terveyssisar tms totesi Pepille, että kun sinä kärsit pisamista, johon Peppi vastasi, että en minä kärsi pisamista. Tähän toinen vastasi, että, mutta sinullahan on kasvot täynnä pisamia. Siihen Peppi totesi, että joo, mutta en minä kärsi niistä.

        Sullahan on asiat ihan hyvin, sinulla on vain heikohko libido. Varmasti parempi "vaiva" kuin heikko erektio!


      • ssbhshsh
        Kivatietää kirjoitti:

        Sullahan on asiat ihan hyvin, sinulla on vain heikohko libido. Varmasti parempi "vaiva" kuin heikko erektio!

        Juu, ja olen aina ollut samanlainen. Onnekseni kahdessa pitkässä parisuhteessa, joissa olen ollut, on naisella ollut vielä vähäisemmät halut, niin ei ole ongelmaa siitä asiasta syntynyt :)


    • tärkeä tieto

      Oletko minkä ikäinen?

    • Apu

      Sinulle apu löytyy aamerektion herätys nettivalmennuksesta. Katso www.lennitiikeri.fi sillä kurssilla valmennetaan kuinka saat peniksen ja pään yhteyden taas pelaamaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe