11v tyttöni kastelee sängyn joka yö. Ehdotin yövaippaa, ja hän suostui. Nyt homma on lähtent siihen että käyttää vaippaa jatkuvasti, päivälläkin.
Kävin vaihtamassa aamulla vaipan, mutta kysyin, onko tullut mitään. Hän vastasi että ei. Vaipassa oli kakkaa ja pissaa. Minä en jaksa enää vaihdella vaippoja. Mutta en jaksa pestä joka päivä lakanoitakaan. Lääkkeet eivät auta, ja lääkärit sanoivat, että tämä taitaa olla tytöltä tahallista, tai kuuluu hänen kehitykseen.
Tyttö on muutenkin hyvin lapsen mielinen. Hän leikkii, eikä siinä mitään, mutta hän nukkuu usein minun vieressäni yöllä. Istuu sylissä. Pyytää minun syöttämään ja oli yhtenä päivänä ostanut tutin jota imee nykyään jatkuvasti.
Apua! 11v yökastelija!
Äiti8878
4
807
Vastaukset
- Kyllästyttävää
Yritä saada itsellesi psykiatrista hoitoa.
- muovihousupoika
miksi tyttö miksei poika
- ei fetissi
taas selvästi tämä fetissinen trolli-olli liikkeellä, kirjoittelee samalla tavalla kun ennen, lisää viel muovihousut ja suorakaide vaipat. :)
- Vauvojen vaipat
Toivottavasti päästään näistä "kastelijoista" eroon nyt, kun osastio on vauvat > vaipat. :)
Tytöt, pojan, miehet ja naiset! Etsikää kasteluongelmiinne keskusteluosasto jostain TERVEYS > INKOTENSSI -puolelta tai SEKSI, miksei MIELENTERVEYS, jos tuntuu, että kyseessä on pakkomielle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029