Hei! Oli pakko avautua tänne koska olen miettinyt pääni puhki. Olen 25-vuotias mies ja syönyt Fevarin/Fluvosol-nimistä masennuslääkettä pakko-oireiseen häiriöön lähes yhtäjaksoisesti 16-vuotiaasta asti. Olen aina ollut sinkku enkä ole enää moneen vuoteen kokenut oikein minkäänlaisia ihastumisen tunteita toista ihmistä kohtaan. Tunne-elämäni vaikuttaa muutenkin todella köyhältä. Johtuukohan tämä lääkkeestä ja olenko tuomittu elämään yksin loppuikäni koska en voi lopettaa lääkkeen käyttöä sillä oireet palaavat heti? Vai voiko tunne-elämän köyhyydestä huolimatta joskus kokea rakkauden? Onko kellään vastaavan laisia tuntemuksia?
Lääkkeet ja tunne-elämä
anonyymi1
1
144
Vastaukset
- risper
Masennus ja psykoosilääkkeet vaimentavat tunteita, mikä voi JOSKUS olla hyvä asia, jos on liian herkkä.. Tai no en tiiä onks se siinäkä tapauksessa hyvä. Mut kuitenkin masennuslääkkeet vie seksuaaliset halut hyvin monilla ja ne palautui takaisin ainakin itselläni n.3-5 kuukauden päästä lääkityksen lopettamisesta. Ja kun lopetin psykoosilääkkeen, huomasin kuinka paljon tunsin tunteita, jopa pelästyin aluksi niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882