Belcando Finest croc tai Adult power

belcando

Kellä kokemuksia jommasta kummasta? Hyviä vai huonoja? Mulla nirso mutta aktiivinen koira, jolle tarvis saada massaa ja painoa lisää. Raakaruokaa ei syö mielellään ja ostin kokeeksi pikkupusseja mm. James Wellbe loved, Taste of Wild ja Belcando (eri makuja kaikista). Belcando uppos parhaiten, mutta epäilyttää silti. Koira on herkkäihoinen 2 v narttu.

11

2664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei belcandoa meillä

      Meillä syötettiin pentueelle belcandon pentunappulaa ja lopputulos oli hiivaa jokaisella pennulla. Loppui siihen. Kyse siis pentunappulasta. Ystäväni syötti ei niin herkälle koiralleen jotakin belcandon nappulaa (en valitettavasti tiedä mitä niistä) ja koira alkoi kynsimään itseään korvat töhni. Loppui syöttö siihen.

      Nämä kuitenkin vaan minun kokemuksia, itse olen sitä mieltä että se on koirakohtaista mikä nappula sopii. Vaikkei meillä sopinut koirille, niin voi sopia teillä. :)

    • 1511

      JW on höttöä, jättäisin sen heti pois. Eikä belcandokaan näytä kovin hyvältä. Sisältää maissia joka on huonosti sulavaa... Voi aiheuttaa ruuansulatusvaivoja. Taste of the wild parhain nuista kolmesta.

    • alkup.

      Taste of wild ei uppoa.. Olisko muita ehdotuksia??

    • 719

      Brit Care, Lukullus (nyt zooplussassa tarjouksessa)... Molemmat täysin viljattomia ja kohtuuhintaisia.

    • 030314

      Belcandon finest crocissa ei ole maissia.

    • Prokkis

      Probooster on täyttä lihaa ja kohtuu hintaista. Meillä loppui maha vaivat sensitivellä ja alkoi massaa tulla. Suosittelen :)
      Tuolta näkee jälleenmyyjät ympäri Suomea: http://www.vipvescor.fi/vipmap/

      • .......

      • maissi huonoa

      • jemus
        maissi huonoa kirjoitti:

        Syötä mieluummin sitä sensitiveä. Siinä ei ole maissia. Taitaa olla riisi ainoana hiilarin lähteenä.

        Finest Crocissahan ei ole muita viljoja kuin riisiä ( chiansiemenet ja viinirypäleet, mitä hyötyä niissäkin muka on). Kelpo tavaraa siis se? Acanaa on koirani syönyt mutta paskan määrä on ollut suuri, joten ajattelin vaihtaa tuohon riisipohjaiseen Belcandoon.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe