Kellä kokemuksia jommasta kummasta? Hyviä vai huonoja? Mulla nirso mutta aktiivinen koira, jolle tarvis saada massaa ja painoa lisää. Raakaruokaa ei syö mielellään ja ostin kokeeksi pikkupusseja mm. James Wellbe loved, Taste of Wild ja Belcando (eri makuja kaikista). Belcando uppos parhaiten, mutta epäilyttää silti. Koira on herkkäihoinen 2 v narttu.
Belcando Finest croc tai Adult power
11
3191
Vastaukset
- ei belcandoa meillä
Meillä syötettiin pentueelle belcandon pentunappulaa ja lopputulos oli hiivaa jokaisella pennulla. Loppui siihen. Kyse siis pentunappulasta. Ystäväni syötti ei niin herkälle koiralleen jotakin belcandon nappulaa (en valitettavasti tiedä mitä niistä) ja koira alkoi kynsimään itseään korvat töhni. Loppui syöttö siihen.
Nämä kuitenkin vaan minun kokemuksia, itse olen sitä mieltä että se on koirakohtaista mikä nappula sopii. Vaikkei meillä sopinut koirille, niin voi sopia teillä. :) - 1511
JW on höttöä, jättäisin sen heti pois. Eikä belcandokaan näytä kovin hyvältä. Sisältää maissia joka on huonosti sulavaa... Voi aiheuttaa ruuansulatusvaivoja. Taste of the wild parhain nuista kolmesta.
- alkup.
Taste of wild ei uppoa.. Olisko muita ehdotuksia??
- 719
Brit Care, Lukullus (nyt zooplussassa tarjouksessa)... Molemmat täysin viljattomia ja kohtuuhintaisia.
- 030314
Belcandon finest crocissa ei ole maissia.
- Prokkis
Probooster on täyttä lihaa ja kohtuu hintaista. Meillä loppui maha vaivat sensitivellä ja alkoi massaa tulla. Suosittelen :)
Tuolta näkee jälleenmyyjät ympäri Suomea: http://www.vipvescor.fi/vipmap/- .......
Kiitos vinkistä, ruokahan on täysin vehnätöntä, Sitä saa tilata netistä edullisemmin kuin jälleenmyyjiltä.
http://www.vipstore.fi/koirat/taysravinnot-ja-sailykkeet/booster/booster-power - maissi huonoa
....... kirjoitti:
Kiitos vinkistä, ruokahan on täysin vehnätöntä, Sitä saa tilata netistä edullisemmin kuin jälleenmyyjiltä.
http://www.vipstore.fi/koirat/taysravinnot-ja-sailykkeet/booster/booster-powerSyötä mieluummin sitä sensitiveä. Siinä ei ole maissia. Taitaa olla riisi ainoana hiilarin lähteenä.
- jemus
maissi huonoa kirjoitti:
Syötä mieluummin sitä sensitiveä. Siinä ei ole maissia. Taitaa olla riisi ainoana hiilarin lähteenä.
Finest Crocissahan ei ole muita viljoja kuin riisiä ( chiansiemenet ja viinirypäleet, mitä hyötyä niissäkin muka on). Kelpo tavaraa siis se? Acanaa on koirani syönyt mutta paskan määrä on ollut suuri, joten ajattelin vaihtaa tuohon riisipohjaiseen Belcandoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman552131- 651974
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!771448Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911303Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1821294Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2371229Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761095- 891076
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s211036- 82921