C5 moottori räjähti

pena vaan

Aivan loistavasti toimineen ja omistamani Citroen C5 moottori räjähti eilen. Tänään se hinattiin korjaamolle. Toivon että saadaan kohta kuntoon, ja saan taas ajaa loitavaa ajopeliä.

21

1697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun Renault kangoo moottori räjähti ,
      korjaus kesti 7 kuukautta ,toivotan onnea korjaukseen .

• Make vaan

Minun Toyota Avensiksen moottori räjähti. Sanoivat ettei kannata korjata.

• puu aaro

Citikan moottorin korjaa takapihalla helposti parissa tunnissa. Pitää muistaa vain turvottaa puumännät ennen asennusta että välyksistä tulee oikeat. Citikkahan käyttää autoissaan laatuosia ja kaikki puu on otettu kestävän kehityksen metsästä.

• puuta päin

Vitsilläkin pitää olla jotain sisältöä. Luettuani edellisen puupää tuli mieleen.

• kyllä kelpaa

Citikkan mehujousituksen varmistamiseksi laitan aina kakkosneloset palkkien alle varmistamaan kyytiä. On toiminut jo useampana talvena. Hieman siinä matkustusmukavuus kärsii mutta saanhan ajaa ranskalaisella autolla.

• prrrr

Eipä ole Citikkaa edellisellä sadun kertojalla, taitaa "ajaa"vielä siellä hiekkalaatikolla.

• ihuioojfojps

Ei ole ei..korkeintaan joku tojotan tekele ;)

• C5 harkitseva

Paljonko oli ajettu, millä koneella ja mikä siinä hajosi? Vähän informaatiota kuulumisten sijaan kiitos.

• psykolog

Provo-petteriltä ei kannata informaatiota kysellä. Todenäköisesti sillö on vaan dursat räjähtäneet housuihin ja nolona yrittää täällä päteä.

• tapanjokaisensitikan

Jokainen sitikkamies pitää viedä hoitoon.

• Pintavikaa

Ranskalainen autoteollisuus osaa parhaiten sen muotoilupuolen.

• C5 loistava farkku

Mikä kone ja paljonko oli ajettu ja käyttöolosuhteet?
      Hieman eri tapauksia voi olla kun toinen ajaa 90% ajositaan kaupungin ruuhkissa ja toinen ajelee andrelaan maaseudun paanoja tasa nopeuksia 90% ajostaan joten autot on eri olosuhteissa .

• C5 exluse

En ole kokeillut koskaan C5 farkkuja kun käytän Leviksiä. Moottori on todennäköisesti Otto-moottori. Tuskin kaasuturbiini. Ajo.olosuhteet tuskin ovat erilaiset maaseudulla ja kaupungissa mutta ajamisen rytmi ja nopeudet ovat varmasti erilaisia.

• 9bye7m,57nre

"Aivan loistavasti toimineen ja omistamani Citroen C5 moottori räjähti eilen. Tänään se hinattiin korjaamolle. Toivon että saadaan kohta kuntoon, ja saan taas ajaa loitavaa ajopeliä."

Seuraavaa päsähdystä odotellen. Ehkä se on sinusta "loistavaa".

• räjähtiyhyy

Minulla räjähti leksuksen vaihdeloota...yhyy...

• vitun patongit.

Megane dci: n vaihdelaatikko hajosi, per... se oli viimeinen ranskis meillä.

• VW Mään

TÄMÄ ON TOTTA

Minulla Räjähti VogsWagen Transportter TDI Vm 2008 Ajettu vain 115 000 Km.
      Autoon joutui uudesta asti lisäämään jäähdyttäjän nestettä, vähällä ajollanikin noin 1-kerran viikossa kun valitin asiasta takuuhuollossa useampaan kertaan niin VAG merkkihuolto ei löytänyt syytä jäähdysnesteen vajenemiseen.

Se tapahtui näin:
      Ajoin moottoritillä noin 100 km/h ja lähdin täysillä ohittamaan edessä olevaa hitaampaa samassa veto lakkasi ja moottorista kuului ikvänlaista metallin kolinaa. Höyryt vain nousi konehuoneesta ja maahan valui öljyä.

Auto on jo yli 6 vuotta vanha, joten VAG kieltäytyi takuu korjauksesta vaikka kilometrejä on vain noin 115 000 Km.
      Vaihdatin uuden jakoremmin VAG merkkihuollossa noin 100 000 Km kohdalla.

Vietiin Transportteri yhdelle alueemme parhaista yksityisistä korjaamoista, joka alkoi selvittää miksi moottori oli särkynyt.

Särkyi näin: Jakoremmi rivesi, jolloin jako sekosi ja venttiilit osuivat mäntiin ja nokkaakseli ja sen laakeripukit poikki.

Jakoremmin riveämisen syy oli tämä: Se kadonnut jäähdytysneste oli vuotanut vesipumpyn ja lohkon välistä jakoremmin päälle ja pehmittänyt jakoremmin niin, että, kun täytyi ottaa äkisti moottorista kaikki voima ulos niin remmi luisti muutaman pykälän ja kone särkyi.

On se ihme, että VAG autot, joita mukamas laadukkaina pidetään tapahtuu näin alkeellinen moottorin asennuksesta tai suunnittelusta johtuva virhe.

Nyttemmin olen saanut tietää, että tällaisia tapauksia on muitakin, mutta eipä ole tullut VAG huoltoon ns. takaisinkutsua, joita Toytalla on ainekin jolkisuudessa ollut useita.

VAG periaate näyttää olevan se, että jos on tullut moottorin suunnitteluvirhe ja autoja on myyty maailmalle jo 100-Tuhansia niin maksakoon itse korjauksensa mitäs oli niin tyhmä, että osti Volkkarin.

Transportteri Myynnissä ja etsin luotettavampaa pikku pakua valmistus maalla ei väliä. Kunhan ei ole perinteinen Ranskalainen.

• räjähti heh.

Mulla räjähti polkupyörä kun rupesin keuliin.Voi.VOI !!!!

• laita asiaa

Ainuminen asiallinen kertomus oli wolkkarin moottorin rikkoutuminen.
      Minä kun luen näitä juttuja saadakseni tietoa eri autoista.

• repe1

Citroen käyttää nykyisin BMW:n valmistamia moottoreita. Joten laatu pitäisi olla kohdallaan.

• faggot konserni

Minun 2014 vuoden Audin moottori räjähti ja vaihdelaatikko meni siinä samalla myös sisätilat paloivat täysin ja ovet lukittuivat ja jäin sisään näinollen minusta tuli kikkaraa pää neegeri siinä samalla! Korjaamo sanoi normaalia kulumista takuu ei korvaa mutta jos haluat korjata auton se maksaa 90 000euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7728
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3712
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1130
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      963
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe