WhatsApp

Ei kai ole totta? D:

Voiko tämä olla muka totta? En usko..
Kaikillehan WA tulee maksulliseksi tietyn ilmaisen kokeiluajan jälkeen.

"hei kaikki, näyttää siltä että kaikki varoitukset olivat totta. whatsAppin käyttö maksaa talvesta 2013. Jos lähetät tämän viestin 18 eri ihmiselle listassasi,sinun whatsApp logostasi tulee sininen ja whatsApp on sinulle ilmainen. Jos et usko minua, katso itse huomenna. kello 6 iltapäivällä loppuen whatsApp täytyy maksaa avaamisesta. tämä on lain saattama, tämä viesti on teille ilmoittaakseenne kaikille käyttäjille, kaikki työntekijät ovat lähiaikoina olleet hyvin kiireisiä ja ahtautuneita,joten me kysymme nyt teitä auttamaan meitä ongelmamme kanssa.me vaadimme käyttäjiemme lähettää tätä viestiä jokaiselle teidän kontakti-listassanne oleville varmistaaksemme että meidän aktiiviset käyttäjämme käyttää whatsAppia,jos et lähetä tätä viestiä kaikille contacteille, whatsApp alkaa maksaa.sinun tilisi jää oflineniksi mahdollisuudella menettää kaikki contactisi. Tämä viesti on Jim Balsamicilta (whatsAppin johtajalta). Me olemme saaneet käyttäjänimien yli-käytön whatsAppissa.pyydämme kaikkia käyttäjiä jatkamaan tätä ketjua kaikille kontakteilleen jos et lähetä tätä viestiä eteenpäin, me otamme sinun tilisi virheellisenä ja sinun tilisi poistetaan 48 tunnin sisällä. Älä ole unohtamatta tätä viestiä, koska whatsApp ei enää hyväksy sinun activatiota. Jos haluat uudelleen aktivoida tilisi sen jälkeen kun se on poistettu, se maksaa 25.00€. Se laitetaan sinun kuukausittaiseen puhelinlaskuun.me olemme myös tilanteen tasalla siinä, ettei päivitysten kuvia ei näy. työskentelemme loputtomasti ongelman korjaamisessa ja sen pitäisi toimia heti kun pystytään,kiitos yhteistyöstäsi t.whatsApp team",whatsApp alkaa maksaa meille kohta. vain tämän viestin kautta whatsApp pysyy ilmasena .jos olet aktiivinen käyttäjä, sinulla on vähintään kymmenen ihmistä kontakti-listassasi, että sinut lasketaan aktiiviseksi käyttäjäksi. Lähetä tämä kymmenelle henkilölle, jolloin ihmiset, jotka saavat 2 ✔ ja whatsApp logosi pitäisi tulla siniseksi

7

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • swastika1

      Ei ole totta älä usko tuollaisia ketjuviestejä

    • 675jhi87o6j78oj6e789

      Onko AP ihan pönttö? Jo toisesta lauseesta huomaa surkean huijjauksen.

      Poistu internetistä, senkin 11v kakara.

    • believe or not

      Ei tuo voi kyllä olla totta, älä huoli :) Joku vain haluaa pitää hauskaa ja on keksinyt tuollaisen.
      Monestakin lauseesta näkee ettei kovin uskottavalta vaikuta :D

    • Ei tuo ole totta, säälittävä yritys huijata ihmisiä. Ole siis huoleti!

    • Alottaja

      Haha joo hyvin edelleen toimii WhatsApp vaikken lähettäny tota kellekkään :D

    • Whats app käyttäjä

      ei oo totta oon kokeillu. Ei tapahtunut mitään.

    • Anonyymi

      Niin paljon kirjoitusvirheitä kyllä löytyy, ettei varmasti ole totta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe