WhatsApp

Ei kai ole totta? D:

Voiko tämä olla muka totta? En usko..
Kaikillehan WA tulee maksulliseksi tietyn ilmaisen kokeiluajan jälkeen.

"hei kaikki, näyttää siltä että kaikki varoitukset olivat totta. whatsAppin käyttö maksaa talvesta 2013. Jos lähetät tämän viestin 18 eri ihmiselle listassasi,sinun whatsApp logostasi tulee sininen ja whatsApp on sinulle ilmainen. Jos et usko minua, katso itse huomenna. kello 6 iltapäivällä loppuen whatsApp täytyy maksaa avaamisesta. tämä on lain saattama, tämä viesti on teille ilmoittaakseenne kaikille käyttäjille, kaikki työntekijät ovat lähiaikoina olleet hyvin kiireisiä ja ahtautuneita,joten me kysymme nyt teitä auttamaan meitä ongelmamme kanssa.me vaadimme käyttäjiemme lähettää tätä viestiä jokaiselle teidän kontakti-listassanne oleville varmistaaksemme että meidän aktiiviset käyttäjämme käyttää whatsAppia,jos et lähetä tätä viestiä kaikille contacteille, whatsApp alkaa maksaa.sinun tilisi jää oflineniksi mahdollisuudella menettää kaikki contactisi. Tämä viesti on Jim Balsamicilta (whatsAppin johtajalta). Me olemme saaneet käyttäjänimien yli-käytön whatsAppissa.pyydämme kaikkia käyttäjiä jatkamaan tätä ketjua kaikille kontakteilleen jos et lähetä tätä viestiä eteenpäin, me otamme sinun tilisi virheellisenä ja sinun tilisi poistetaan 48 tunnin sisällä. Älä ole unohtamatta tätä viestiä, koska whatsApp ei enää hyväksy sinun activatiota. Jos haluat uudelleen aktivoida tilisi sen jälkeen kun se on poistettu, se maksaa 25.00€. Se laitetaan sinun kuukausittaiseen puhelinlaskuun.me olemme myös tilanteen tasalla siinä, ettei päivitysten kuvia ei näy. työskentelemme loputtomasti ongelman korjaamisessa ja sen pitäisi toimia heti kun pystytään,kiitos yhteistyöstäsi t.whatsApp team",whatsApp alkaa maksaa meille kohta. vain tämän viestin kautta whatsApp pysyy ilmasena .jos olet aktiivinen käyttäjä, sinulla on vähintään kymmenen ihmistä kontakti-listassasi, että sinut lasketaan aktiiviseksi käyttäjäksi. Lähetä tämä kymmenelle henkilölle, jolloin ihmiset, jotka saavat 2 ✔ ja whatsApp logosi pitäisi tulla siniseksi

7

999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • swastika1

      Ei ole totta älä usko tuollaisia ketjuviestejä

    • 675jhi87o6j78oj6e789

      Onko AP ihan pönttö? Jo toisesta lauseesta huomaa surkean huijjauksen.

      Poistu internetistä, senkin 11v kakara.

    • believe or not

      Ei tuo voi kyllä olla totta, älä huoli :) Joku vain haluaa pitää hauskaa ja on keksinyt tuollaisen.
      Monestakin lauseesta näkee ettei kovin uskottavalta vaikuta :D

    • Ei tuo ole totta, säälittävä yritys huijata ihmisiä. Ole siis huoleti!

    • Alottaja

      Haha joo hyvin edelleen toimii WhatsApp vaikken lähettäny tota kellekkään :D

    • Whats app käyttäjä

      ei oo totta oon kokeillu. Ei tapahtunut mitään.

    • Anonyymi

      Niin paljon kirjoitusvirheitä kyllä löytyy, ettei varmasti ole totta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe