Voiko tämä olla muka totta? En usko..
Kaikillehan WA tulee maksulliseksi tietyn ilmaisen kokeiluajan jälkeen.
"hei kaikki, näyttää siltä että kaikki varoitukset olivat totta. whatsAppin käyttö maksaa talvesta 2013. Jos lähetät tämän viestin 18 eri ihmiselle listassasi,sinun whatsApp logostasi tulee sininen ja whatsApp on sinulle ilmainen. Jos et usko minua, katso itse huomenna. kello 6 iltapäivällä loppuen whatsApp täytyy maksaa avaamisesta. tämä on lain saattama, tämä viesti on teille ilmoittaakseenne kaikille käyttäjille, kaikki työntekijät ovat lähiaikoina olleet hyvin kiireisiä ja ahtautuneita,joten me kysymme nyt teitä auttamaan meitä ongelmamme kanssa.me vaadimme käyttäjiemme lähettää tätä viestiä jokaiselle teidän kontakti-listassanne oleville varmistaaksemme että meidän aktiiviset käyttäjämme käyttää whatsAppia,jos et lähetä tätä viestiä kaikille contacteille, whatsApp alkaa maksaa.sinun tilisi jää oflineniksi mahdollisuudella menettää kaikki contactisi. Tämä viesti on Jim Balsamicilta (whatsAppin johtajalta). Me olemme saaneet käyttäjänimien yli-käytön whatsAppissa.pyydämme kaikkia käyttäjiä jatkamaan tätä ketjua kaikille kontakteilleen jos et lähetä tätä viestiä eteenpäin, me otamme sinun tilisi virheellisenä ja sinun tilisi poistetaan 48 tunnin sisällä. Älä ole unohtamatta tätä viestiä, koska whatsApp ei enää hyväksy sinun activatiota. Jos haluat uudelleen aktivoida tilisi sen jälkeen kun se on poistettu, se maksaa 25.00€. Se laitetaan sinun kuukausittaiseen puhelinlaskuun.me olemme myös tilanteen tasalla siinä, ettei päivitysten kuvia ei näy. työskentelemme loputtomasti ongelman korjaamisessa ja sen pitäisi toimia heti kun pystytään,kiitos yhteistyöstäsi t.whatsApp team",whatsApp alkaa maksaa meille kohta. vain tämän viestin kautta whatsApp pysyy ilmasena .jos olet aktiivinen käyttäjä, sinulla on vähintään kymmenen ihmistä kontakti-listassasi, että sinut lasketaan aktiiviseksi käyttäjäksi. Lähetä tämä kymmenelle henkilölle, jolloin ihmiset, jotka saavat 2 ✔ ja whatsApp logosi pitäisi tulla siniseksi
7
999
Vastaukset
- swastika1
Ei ole totta älä usko tuollaisia ketjuviestejä
- 675jhi87o6j78oj6e789
Onko AP ihan pönttö? Jo toisesta lauseesta huomaa surkean huijjauksen.
Poistu internetistä, senkin 11v kakara. - believe or not
Ei tuo voi kyllä olla totta, älä huoli :) Joku vain haluaa pitää hauskaa ja on keksinyt tuollaisen.
Monestakin lauseesta näkee ettei kovin uskottavalta vaikuta :D Ei tuo ole totta, säälittävä yritys huijata ihmisiä. Ole siis huoleti!
- Alottaja
Haha joo hyvin edelleen toimii WhatsApp vaikken lähettäny tota kellekkään :D
- Whats app käyttäjä
ei oo totta oon kokeillu. Ei tapahtunut mitään.
- Anonyymi
Niin paljon kirjoitusvirheitä kyllä löytyy, ettei varmasti ole totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602