...nnnnnneeeeekereitä
Suomessa on aivan liikaaa....
19
114
Vastaukset
Se on vain ihon väri. ;)
- 665436634453
Toivottavasti et edes itse usko näin naiivia valhetta
say no to rasism
Enpä oikein usko, että näet näitä etelän ystäviämme kovin useasti. Minua eivät maahanmuuttajat sun muut haittaa, mutta lähes orjapalkalla työskentelevät ulkomaalaiset (mitä niitä nyt oli... virolaiset?) ja (suomalaisetkin!) sossupummit haittaavat...
Samanlaisia ihmisiä ne ulkomaalaiset on kuin me suomalaisetkin. Kunhan ne tekee töitä ja maksaa veronsa, niin en näe ongelmaa.
- koneinsinööri
Buaahahahahahahah haahah kannattaa harkita koomikon uraa
- 43567890
"Samanlaisia ihmisiä ne ulkomaalaiset on kuin me suomalaisetkin"
Ei ole. On mm. etnisiä, kulttuurisia, geneettisiä, haploryhmäisiä, juurellisia, maantieteellisiä ym. eroavaisuuksia verrattuna muihin ihmisryhmiin.
- Rotututkija
Yksi ei ole liikaa, mutta nykyinen maahanmuuttajien rahtaaminen tänne on kyllä aivan sairasta, Mutta on niitä maahanmuuttajia myös valkoisia.
Se ei myöskään ole pelkkä ihonväri. Tummaihoiset ihmiset ovat yleensä myös eri rotuisia kuin valkoiset. Lisäksi termi "Neekeri" on nykyaikana loukkaava, joten sen käyttöä pitäisi välttää. - Cwghshsus
Yksikin on liikaa? Suomi on kyllä sellainen junttimaa että tänne tarvitaan kansainvälisiä kontakteja nostamaan Suomi maailmankartalle.
Ja sossupummit ne pahimpia on- Rotututkija
Ei siinä ole mitään pahaa, jos välillä muutama maahanmuuttaja tulee Suomeen, mutta liiallinen maahanmuutto on haitallista. Se tulee kalliiksi ja lisää esimerkiksi rikoksia. Myös sosiaalituella elävät tulevat kalliiksi, mutta töitä ei riitä kaikille, joten monet eivät voi tilanteelleen mitään.
- Pallo pyörii
Rotututkija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään pahaa, jos välillä muutama maahanmuuttaja tulee Suomeen, mutta liiallinen maahanmuutto on haitallista. Se tulee kalliiksi ja lisää esimerkiksi rikoksia. Myös sosiaalituella elävät tulevat kalliiksi, mutta töitä ei riitä kaikille, joten monet eivät voi tilanteelleen mitään.
Maahanmuuton ongelmiin voisi auttaa se, ettei maahanmuuttajia automaattisesti pidetä sossupummeina ja rikollisina. Kun heille jatkuvasti hoetaan heidän olevan sellaisia niin helpostihan sitä tuommoiseen asemaan itsensä hommaa. Itse olen pääsääntöisesti törmännyt tosin vain mukaviin ja kunniallisiin maahanmuuttaperheisiin, mutta ehkei rikollisten jälkikasvua lukioissa juurikaan näy. Kulttuurihan on tietysti vähän erilainen, mutta huivipäiset tytöt ovat pohjimmiltaan ihan samanlaisia kuin kantasuomalaisetkin.
Eiköhän vikaa ole molemmissa osapuolissa. Me voisimme tehdä niin paljon enemmän maahanmuuttajien auttamiseksi ja he tietysti voisivat sopeutua meidän kulttuurimme lakeihin ja sääntöihin nykyistä paremmin. En tarkoita mitään pieniä juttuja vaan esimerkiksi vaikkapa kunniamurhia ja sen sellaista, mitä ei nyt vaan voida täällä suvaita.
Mikäli haluatte maahanmuuttajista eroon niin ei auta kuin ryhtyä lisääntymään. Suomen väkiluku olisi parhaillaan selvästi laskussa ilman suurta maahanmuuttoa (kuten vaikkapa Virossa ja Italiassa). Jos te ette tee tulevaisuutta varten työntekijöitä / veronmaksajia niin niitä pitää tuoda ulkomailta. - Eräs trotskilainen
Pallo pyörii kirjoitti:
Maahanmuuton ongelmiin voisi auttaa se, ettei maahanmuuttajia automaattisesti pidetä sossupummeina ja rikollisina. Kun heille jatkuvasti hoetaan heidän olevan sellaisia niin helpostihan sitä tuommoiseen asemaan itsensä hommaa. Itse olen pääsääntöisesti törmännyt tosin vain mukaviin ja kunniallisiin maahanmuuttaperheisiin, mutta ehkei rikollisten jälkikasvua lukioissa juurikaan näy. Kulttuurihan on tietysti vähän erilainen, mutta huivipäiset tytöt ovat pohjimmiltaan ihan samanlaisia kuin kantasuomalaisetkin.
Eiköhän vikaa ole molemmissa osapuolissa. Me voisimme tehdä niin paljon enemmän maahanmuuttajien auttamiseksi ja he tietysti voisivat sopeutua meidän kulttuurimme lakeihin ja sääntöihin nykyistä paremmin. En tarkoita mitään pieniä juttuja vaan esimerkiksi vaikkapa kunniamurhia ja sen sellaista, mitä ei nyt vaan voida täällä suvaita.
Mikäli haluatte maahanmuuttajista eroon niin ei auta kuin ryhtyä lisääntymään. Suomen väkiluku olisi parhaillaan selvästi laskussa ilman suurta maahanmuuttoa (kuten vaikkapa Virossa ja Italiassa). Jos te ette tee tulevaisuutta varten työntekijöitä / veronmaksajia niin niitä pitää tuoda ulkomailta.Juuri näin. Mielestäni maahanmuuttajia tulisi auttaa sopeutumaan yhteiskuntaan muutenkin kuin lätkäisemällä kerran kuussa rahat käteen. Vieraassa maassa on vaikea pärjätä kielitaidottomana, eivätkä kaikki osaa/jaksa opiskella suomea itsenäisesti. Mie en tiihä, että mitä kursseja maahanmuuttajille järjestetään valmiiksi, mutta esim. työväenopiston kursseille olisi vaikea ilmoittautua omatoimisesti, jollei osaa kieltä.
- 85yy5474y5
"Suomi on kyllä sellainen junttimaa"
Olet rasisti.
"tänne tarvitaan kansainvälisiä kontakteja nostamaan Suomi maailmankartalle"
Miksi "Suomen nostaminen maailmankartalle" edellyttäisi sitä, että Suomeen raahataan jopa miljoonittain ulkomaalaisia? Ja miksi Suomi pitäisi nostaa maailmankartalle, mitä ikinä sillä tarkoitatkaan?
"Ja sossupummit ne pahimpia on"
Katsopa niitä tilastoja, mitkä ihmisryhmät ovat prosentuaalisesti suurin sossupummiryhmä.
Etkö silti voisi yrittää käyttäytyä edes jotenkin?
Suomen elimistössä riehuu musta surma. Tällaista ei Preussin tarvitse kärsiä, kun niin mahtava olen!
- Tiberius de Auditore
Olihan Preussi mahtava, mutta sen nykyisen Saksan alueella olevat osat taitavat olla aika maahanmuutetut. Puolan ja Venäjän aluesita en ole niin varma.
- hetaliaPreussi
Tiberius de Auditore kirjoitti:
Olihan Preussi mahtava, mutta sen nykyisen Saksan alueella olevat osat taitavat olla aika maahanmuutetut. Puolan ja Venäjän aluesita en ole niin varma.
Nyt ymmärrän, mitä tarkoitat. Olen lähes päivittäin tekemisissä Saksan kanssa, ja jostain syystä hän suivaantuu lähes päivittäin minulle niin, että saan mustan silmän. Ei sitä kyllä ymmärrä.
KESESESE!! >:D Olen mahtava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975998Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2881333Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226