Kovasti suunnitellaan tuokokuulle perheen kanssa lomamatkaa Rodokselle. Mukana 7-10 vuotiaat lapset. Molemmat otsikossa mainitut hotellit vaikuttavat kivoilta (ovatkin samaa hotelliketjua). Aegan Park on vain 600 EUR kalliimpi, mietitään nyt onko sen verran hyvä, että siitä maksaisi enemmän. Alueella on kaiketi hyvä vesipuisto. Lapsemme ovat jos sen verran isoja, että vesipuisto olisi varmaan kiva lisä.
Huoneista ei oikein ottanut selvää, lähinnä Aegan Parkin huoneita ei ollut enää kovin montaa sorttia saatavilla:perhehuone, maaterassi uima-allas näkymällä. Princessillä puolestaan saisi 2 krs huoneen, perhesviittiluokituksella.
Kokemuksia molemmista hotskuita olisi kiva kuulla :)!
Rodos - hotellit Atlantica Aegan Park vs. Atlantica Princess
reissulainen1
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618150- 1334624
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353956- 213268
- 232832
- 292777
- 532517
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992184- 322119