Niin, mitä mieltä nimestä Essi?
Vanhempi tyttöni on Sara Karoliina, ja nyt on sitten tulossa toinen neiti taloon, ja nimeksi tulee Essi, mutta mikä toiseksi nimeksi?
Essi ?
10
894
Vastaukset 10
- äippä
Essi on kaunis nimi.
Essi Adalmiina!
Essi Vilhelmiina
Essi Josefiina
Mikä mieltä? - mielipide
tuo Sara Karoliina!!! Essi ei niinkään ole suosikkini. Essin tilalle parempia olisi joku näistä: Elli, Ella, Emma, Enni, Eevi. Saran kanssa sopisi myös Siiri, Sonja, Selma, Ronja, Pinja, Tinja, Eerika, Mira, Meri, Mirva, Virva, Veera, Venla, Iida
Mira Emilia
Ella Ilona
Emma Helena
Sonja Eerika
Ronja Susanna
Virva Olivia
Veera Johanna
Mitä mieltä?
(sukunimikin tietty vaikuttaa nimen sointuvuuteen...) - Eevi
Essi on ihan ok nimi, mutta ei kuulu minunkaan suosikkeihini, koska siitä tulee mieleen essu (esiliina)..
Mutta tässä ehdotuksia toiseksi nimeksi:
Essi Juulia
Essi Marika
Essi Henriikka
Essi Anette
Essi Eerika
Sopisi ehkä sellainen, jossa on R-kirjain reippautta tuomassa, kun Essi muuten on hyvin pehmeä nimi. Isosiskon nimestäkin löytyy särmää. - jutta
Essi Auroora!
- Kuutar
on kiva
- äiti22
siis essi eveliina, tuli mieleen!!
- Essi
Kiitosta vaan niille jotka Essi-nimestä pitävät. Minut kastettiin reilu 18 vuotta sitten Essi Eveliinaksi ja eipä ole valittamista. :) Usein saa kuulla että "onpas sinulla kaunis nimi..". :)
- EssiEveliina
Minäkin olen Essi Eveliina :D!!!!!!
- Anonyymi
EssiEveliina kirjoitti:
Minäkin olen Essi Eveliina :D!!!!!!
Minäkin🤣
- Anonyymi
Essi-Petteri on nykyaikainen, inklusiivinen, monimuotoinen ja syrjimätön nimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54980
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69791Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli66777- 61731
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52680- 62643
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7626Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33603- 78486
Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....15483