Ilmeisesti en voi enää käyttää nykyistä nimimerkkiäni(swastika) , joten vaihdan uudeksi nimekseni suwastika
swastika
19
54
Vastaukset
- suwastka
Mulla on muuten Suomen pienin pippeli!
Miksi et pysty?
- Eräs trotskilainen
Luultavasti joku (trolli, huumorintajuton paskiainen, antikommari tms.) rekisteröi sen. Rainbowdash120 joutui heti miun epäiltyjen listalle.
- suwastika
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Luultavasti joku (trolli, huumorintajuton paskiainen, antikommari tms.) rekisteröi sen. Rainbowdash120 joutui heti miun epäiltyjen listalle.
Juu elikkäs jos tulee viesti nimimerkillä swastika niin minä en ole sen takana
Harmi, että sinunkin nimimerkki varastettiin. :/
- suwastika
Todella, olin kiintynyt siihen ;/
- Tib.de.Aud
Itse asiassa on ihme, ettei Swastika nimimerkkiä ole varattu aikaisemmin. Ei sen rekisteröijä ole välttämättä trolli. Ehkä se on vaikka joku hindu? Tai Kansallissosialisti? Tai sitten vain joku muu.
Joo suosittelen rekisteröimistä. Säästyy monelta harmilta.
- 卐swastika卐
Voisit myös pitää nimesi, mutta lisätä siihen pari swastikaa. Tai sitten voit käyttää nimeä svastika jos se ei ole varattu.
- suwastika
Kiitos vinkeistäsi! Taidan kuitenkin tyytyä käänteiseen swastikaan
- swastiikka kirurgi
suwastika kirjoitti:
Kiitos vinkeistäsi! Taidan kuitenkin tyytyä käänteiseen swastikaan
minunkin nimimerkki varastettiin
t:korppi™ - suwastika
swastiikka kirurgi kirjoitti:
minunkin nimimerkki varastettiin
t:korppi™Aiotko nyt käyttää nikkiä swastiikka kirurgi?
- swastiikka kirurgi
suwastika kirjoitti:
Aiotko nyt käyttää nikkiä swastiikka kirurgi?
varmaan aiotko ite ottaa sen?
- Eräs trotskilainen
swastiikka kirurgi kirjoitti:
varmaan aiotko ite ottaa sen?
Swastiikkakirurgi on hyvä nikki, ota se ihmeessä. Oletko sie muuten käynyt täällä paljoa sen jälkeen kun siun nikkisi varastettiin?
- suwastika
Swastiikkakirurgi on hyvä nikki, ota se ihmeessä. Oletko sie muuten käynyt täällä paljoa sen jälkeen kun siun nikkisi varastettiin?
Juuei korppi pidä swaskirurgi vaan, itehän sen keksit.
Nauratti muuten kun yritin kauan keksiä sanaleikkiä sanasta swastika uudeksi nikikseni.
Trotski, puhuit kai korpille...sis swastiikkakirurgille.? - Eräs trotskilainen
suwastika kirjoitti:
Juuei korppi pidä swaskirurgi vaan, itehän sen keksit.
Nauratti muuten kun yritin kauan keksiä sanaleikkiä sanasta swastika uudeksi nikikseni.
Trotski, puhuit kai korpille...sis swastiikkakirurgille.?Puhuinpa hyvinkin. Korppi ei vain ole Korppi ilman vakituista nikkiä.
- Korppi ™
Puhuinpa hyvinkin. Korppi ei vain ole Korppi ilman vakituista nikkiä.
Ota tämä. Se on kuin Korppi™, mutta ei ihan.
- swastiikka kirurgi
Korppi ™ kirjoitti:
Ota tämä. Se on kuin Korppi™, mutta ei ihan.
legendaarisen nimeni spiritti lähtee jos se on muunneltu
- Kk__
up...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975998Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2881333Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226