Kukahan nuija noi on asennuttanut. Miksi ihmeessä pistokeet on tuollaista SUKO mallia, eikä suinkaan universaalia mallia, joka olisi paljon fiksumpi veto lentokentällä. Monesta hotellista sentään löytyy universaalit liittimet. Mutta ei lentoasemalta, jossa on vielä pass-though liikennettä, eikä voi olettaa jokaisen ostaneen sopivia adaptereita myös välilasku paikoille.
Kuhan tässä vaan mietin sitä ingenjööriä joka tuon on suunnitellut.
Ainakaan kustannuksilla ei voi moista perustella, maksaahan noi universaalit pistorasiat ihan muutaman kymmentä senttiä.
helsinki, vantaa, sähköä, lentoasema, lentoasemalla, ladata, käyttää, puhelinta, puhelin, tietokone, tietokonetta, tabletti, tabletteja, tablettia, laturi, virtaa, sähköä, voiko, missä, miten, pistokkeita, pistorasioita, pistotulppa, sähköä, sähkö, sähköt
Fortum latauspistokkeet Helsinki-Vantaan lentoasemalla
8
603
Vastaukset 8
- IhmetteleväReissaaja
virtaliitin, virtaliittimet, lataus, pistoke.
- IhmetteleväReissaaja
USB latauspistokkeiden tarjoaminen suoraan, ei ole sekänä hullumpi asia. mm. Pekingissä olivat tajunneet sen, oli kätevää.
- SAmmakko1
Kannattaa astaa palautetta Finavialle suoraan. Vastaa lentoaseman tiloista ja voi ainakin kommentoida Fortumille mikäli pistoketyypit heidän päätöksensä.
- Europistoke vs S
Europistoke toimii Sukopistokkeessa, muttei toisinpäin. Ja Euroopan ulkopuolelta tulevilla sekä briteillä on adapterit.
- muista en tiedä
Kyllä monessa maassa myös euroopan ulkopuolella on ihan samat pistokkeet kuin meilläkin eli ei voi noin yleistää. Kyllä minun Luimia toimii pöydillä missä on latausalusta ilman mitään johtoja jne.
- RenewableEnergy
muista en tiedä kirjoitti:
Kyllä monessa maassa myös euroopan ulkopuolella on ihan samat pistokkeet kuin meilläkin eli ei voi noin yleistää. Kyllä minun Luimia toimii pöydillä missä on latausalusta ilman mitään johtoja jne.
Kannattaa käyttää puhelimen aurinkokennoa, niin ei tarvii mitään latauspisteitä vaan voi ladata missä vaan missä on valot olemassa.
- uskon että on
Eikö Vantaalla ole latauspisteitä jotka lataa ilman johtoja pöydällä....minusta on.
- IhmetteleväReissaaja
Hah, lataa joo jos ostat siihen taas yhden adapterin lisää joo. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398