Mitä ilmaisia nettipuhelinjuttuja on

näköpuhelin

Sellaisia missä voi rimpauttaa kaverille tietokoneella ja katsella sen lärvi, se vastaavasti katselee minun lärviä, että sellaista.

5

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nämä ainakin

Skype ja Hangouts

• näköpuhelin

Mitäs tuon hangoutsin käyttö maksaa, tuohon skypeen en sorru sen epämääräisyyden takia, ja sitä paitsi sehän on joku ryssäläinen juttu.

• puh.näkö
        näköpuhelin kirjoitti:

Mitäs tuon hangoutsin käyttö maksaa, tuohon skypeen en sorru sen epämääräisyyden takia, ja sitä paitsi sehän on joku ryssäläinen juttu.

Aika omituinen perustelu skypestä.
        Mistä olet saanut tietoa että olisi joku ryssäläinen juttu, tai mitä sillä on väliä, kun pelittää kuitenki hyvin, ääne menee ja tulee, samoin kuva.

• että näinpäinpois

Itte käytän skypeä vaan kun lapset jossain ulkomailla tai kuitenkin kaempana ettei nähdä niitä usein, helpottaa ikävää.

enkä ole antanut sinne mitään ylimääräisiä tietoja itsestäni, enkä julkiseksi juuri mitään, syntymäaikojakin turha jakaa

ei tartte ostaa saldoakaan, kun puhuu yhden kanssa kerrallaan

tarpeellinen ja hyödyllinen kun ei täydennä turhaan profiiliaan ylimääräisellä

ihmettelen kun sielläkin joskus joku aivan outo kysyy kaveriksi, ulkomaalaisiakin olevinaan muka..

valitsen itse ketä harvoja otan ystävikseni siellä

• hudaKLss

Kun Microsoft osti Skypen niin siihen tehtiin muutoksia niin että amerikkalaiset saavat tallennettua kaikki puhelut. Puhu siis Skypellä kuin joku olisi aina kuulemassa.

Googlen Hangoutsia riivaa samat ongelmat kuin Skypeä. Vakoilu ja yhteensopimattomuus muiden ohjelmien kanssa.

Yksityisyyttä kaipaavalle soveltuu Jitsi.
        https://jitsi.org

Jitsi on VOIP puhelin eli toimii kaikkien muiden VOIP puhelinten kanssa mutta ei Skypen. Mikäli vastapään puhelin tukee ZRTP salausta niin yhteys tulee automaattisesti suojattua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2206
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1293
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1288
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      35
      1215
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      884
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      769
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      721
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      572
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe