Hei,
tarvisin nopeasti apua. Nimittäin kun totutin vanhempaa gerbuani kahteen nuoreen, siivosin väliaikaisasunnon ja siirsin kaikki sinne. Hyvin meni ja niin..
.. nyt siirsin kaikki vanhan gerbun terraarioon (jota ei ole siivottu vielä, että vanhemman asumusjärjestys ollut aiemmin), ja pienet poikaset pitävät ihmeellistä ääntä. Sellaista vikinää, joka on melkeimpä vikinä ja tavallaan naksahdus yhdessä.
Ja vanhan herran silmä huolestuttaa. Papparainen pitää sitä välillä kiinni,
muttei silmässä näy mitään erikoistakaan. Pappasellain on ikää 2 vuotta, 9kk.
Muuten, miten saisin laihdutettua gerbiiliäni mahd. pian? Se on todella iso, että mietityttää onko liian pulska. :'3
Mitä vitamiinitippoja annatte veteen / ruokaan, tai suoraan silmään pumpulipuikolla? Minulla löytyy vain Trixie yleisvitamiinitippoja.
Käytän niitä nyt 3-5 pv, mutta onko muita tippoja, kun yleisvitamiinitippoja?
APUA PIAN!
Tarvitsen apua, mahd. nopeasti..
hyppymyyrä
2
79
Vastaukset
- "Avuton"
Pistä pulska gerbiili lattialle aitaukseen joka päivä/ joka toinen päivä. Vähennä rasvaisia ruokia, esim. Auringonkukat ovat todella rasvaisia.
- Tyttönen
Hei! Onko nuo 3 gerbiiliä asunut jo kauan yhdessä? Ovatko ne tulleet toimeen keskenään, etteivät ole tapelleet yms.? Johtuisikohan gerbiilin silmä siitä, että se on jo niin vanha.... Jos gerbiilisi on lihava niin ulkoiluta sitä enemmän ja rajoita herkkujen antamista ja jos syötät gerbiilillesi siemenseosta voit poistaa siitä vähän herkkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201