Mihin ovat hävinneet kaikki normaalit nimet?
Ville,Janne,Tomi,Sanna,Katja,Susanna....ym.ym.
Nykyää suurin osa lapsista ovat nimen perusteella ruotsista,venäjältä,
amerikasta,aasiasta...tai jopa napataan maatalon lehmän tms.nimi lapselle käyttöön.
Eihän näillä ole edes nimipäiviä..tai no kissojen/koirien kalenterista voisi kyllä osa näistäkin nimistä löytyä,en tiedä.
Kamalat nimet
7
384
Vastaukset
- lapset siitä kärsii
En miekään ymmärrä nykynimiä.
Kai se on joku nykyajan villitys äideillä et kuvitellaan olevansa amerikkalaisia... - matti -74
joo mitä nää Fatimat ja Omarit on?
- rumppainen
Kunnon suomalaisnimiä vaan:
Alis Kuupperi
Kulis Aapperkvist
Reiskamarqetta
Uljasmaaria
Emppukerttuli
Pärttyliemilia
Emmataavetti
- sukkapuikko
no meiltä löytyvät Senja, Aada & Kerttu, meille on kauhisteltu että tommoiset vanhainkoti-nimet.. eli teet niin tai näin, aina menee väärin päin!
- Kamalinkoskaan
Eemin Antton Pohjoisaho kamalin ikinä kuulemani nimi tulee ihan miesten mies mieleen
- Kamalinkoskaan
*Eemil
- MikaJaMirja
Meillä on Harri ja Henri, nimiä ollaan kauhisteltu, mutten ymmärrä miksi? Minusta Harri ja Henri on kauniita nimiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879