Vanha ukko olen,mutta jo vuodesta 1981 alkaen olen leipäni tietokoneilla tienannut.Sattumalta pari kertaa eksynyt Joen giganttiin ostamaan pc:tä.
Molemmilla kerroilla on jäänyt kaupat tekemättä.Myyjänä joku itseensä rakastanut keski-ikäinen vaalea mies.Ylimielinen käytös heti eka sanoissa ja kun pyydän nähdä tarjouksessa olevaa tietsikkaa.Ei niitä nyt ole näytillä,mutta otatko tuolla niitä on hyllyn alla paketissa.
Ei hitossa mitä palvelua.
Toisella kertaa meinasin tarjous-Lumian sieltä ostaa. Myyjä vaan tyrkyttää jotain kallista liittymää.Minä että liittymät on kunnossa ,mutta puhelimen ottaisin.Sehän alkoi sitten kysymääni puhelinta haukkumaan huonoksi.Ei näiden tahvojen kanssa todella voi asiallista kaupankäyntiä käydä.Ne kun ei ymmärrä,että asiakas useimmiten tietää laitteista enemmän kuin he.
Pikaista konkkaa tuolle hurrifirmalle toivottaa osku.
Gigantti
15
1758
Vastaukset
- kaukaa kiertävä
Sinne onkin kerätty seudun tökeröimmät ja itserakkaimmat myyjät.
- Pidä tunkkis
Pakko sanoa samaa, mitähän varten ne myyjät siellä ovat, myymälässä olevista tuoteista eivät ymmärrä tämän taivaallista.
Jos menee myymään kodinkoneita tai viihde-elektroniikkaa luulisi edes alan alkeellisen tekniikan olevan hallussa, mutta ei ei tunneta tuotteita eikä niiden käyttöä.
Ylimielisyys ja "pinatkiilto" kyllä on kunnossa siihen luettuna asiakasta halveksiva käytös. - Ei ihan noinkaan...
En tiedä ollaanko samassa henkilössä, mutta kukaan muu myyjistä ei edes vaivaudu eväänsä liikauttamaan kuin hieman vanhempi vaalea mies.
Muilla "myyjillä" näyttää olevan keskenään tärkeämpää tekemistä, eli seisoa toisten samanlaisten kanssa nokikkain juttelemassa päivästä toiseen.
Olen käynyt niin yksikseni kuin tuttavieni kanssa Gigantista erilaisia tavaroita hankkimassa, ja yhtään kertaa en ole nähnyt kenenkään muun vaivautuvan asiakkaan luokse kuin juuri tuon kyseisen mieshenkilön. Minkaanlaista ylimielistä tai tökeröä käytöstä en ole huomannut vaan kaikki on tapahtunut asiallisesti eikä hän ole esittänyt kysymättä omia mielipiteitään.
Sinälläänhän se ei ole minun ongelmani jos Gigantti katsoo tarvitsevansa tyhjänpanttina seisovia miehiä palkkalistoilleen joten ilmeisesti siihen on varaa.
Siitä vaan sitten.- giganttiin kikanttiin
Tarkoitatko sitä kaljunpaa vanhempaa herrasmiestä?
- Kokemusta on.
giganttiin kikanttiin kirjoitti:
Tarkoitatko sitä kaljunpaa vanhempaa herrasmiestä?
Joensuun Gigantin maine ja palvelutaso paranisivat 100% jos henkilökunta potkaistaisiin ulos 100% ja tilalle tulisi oikeat asiakaspalvelijat.
Asun pääkaupunkiseudulla ja täällä Giganteissa homma toimii.
Viime kesänä lomareissulla yritin asioida Joensuulaisessa Gigantissa erään tarjouksen perusteella, jota olin ostamassa kesä paikkaani. Voi pyhä jysäys sitä palvelua tai siis palvelemattomuutta. Onko sinne palkattu henkilökunta kuntien entisistä lapiomiehistä. Tiedätte lapioihin nojailijat. Asiakas on tyhjää ilmaa.
Poistuin puljusta äkkiä ja kävin ostokseni toisesta kodinkoneliikkeestä. No samalla tuli ostettua paljon muutakin ja 1500 euroa jätettyä. Pieni rahahan se on joensuulaiselle Gigantille joten mitäpä suotta palvella tonnin asiakasta, eihän siitä saa rojalttejakaan yhtikäs mitään.
Asiasta suivaantuneena en asioi enää missään Gigantissa. Mieluummin maksan enemmän muualle ja saan palvelua. Hiljattain uusin 3 puhelinta. - Yleistä?
Kokemusta on. kirjoitti:
Joensuun Gigantin maine ja palvelutaso paranisivat 100% jos henkilökunta potkaistaisiin ulos 100% ja tilalle tulisi oikeat asiakaspalvelijat.
Asun pääkaupunkiseudulla ja täällä Giganteissa homma toimii.
Viime kesänä lomareissulla yritin asioida Joensuulaisessa Gigantissa erään tarjouksen perusteella, jota olin ostamassa kesä paikkaani. Voi pyhä jysäys sitä palvelua tai siis palvelemattomuutta. Onko sinne palkattu henkilökunta kuntien entisistä lapiomiehistä. Tiedätte lapioihin nojailijat. Asiakas on tyhjää ilmaa.
Poistuin puljusta äkkiä ja kävin ostokseni toisesta kodinkoneliikkeestä. No samalla tuli ostettua paljon muutakin ja 1500 euroa jätettyä. Pieni rahahan se on joensuulaiselle Gigantille joten mitäpä suotta palvella tonnin asiakasta, eihän siitä saa rojalttejakaan yhtikäs mitään.
Asiasta suivaantuneena en asioi enää missään Gigantissa. Mieluummin maksan enemmän muualle ja saan palvelua. Hiljattain uusin 3 puhelinta.Joensuussa sentään on edes yksi myyjä joka yrittää palvella asiakkaita, mutta Savonlinnassa se Gigantti vasta varsinainen "myyjien" suojatyöpaikka olikin ennen kuin joutui laittamaan luukut kiinni kannattamattomuuden takia.
Pahoin pelkään että kyseisissä myymälöissä kaikkialla ympäri Suomea on asiat yhtä huonosti mitä asiakkaiden palveluun tulee.
- kikkuliheikki
Täällähän kirjoitetaan asiaa.Yhdyn edellisiin
- Kikarontti
Viimeisen ostokseni Gigantista tein vuonna 2008. Sen jälkeen en ole tarvinnut moisen puodin oven saranoita kuluttaa. Enkä tarvitse niin kauan kun muitakin koneliikkeitä on pystyssä.
- ´Myyntikanuuna
Gigantissa ja monessa muussakin vastaavassa myymälässä myyjät toimivat suurelta osin provisiopalkalla. Sen takia he yrittävät myydä tuotteen, jossa on hyvä kate. Tarjoustuotteessa ei välttämättä ole liikkeelle katetta ollenkaan, joten ei niitä haluta oikeasti edes myydä. Tosin usein niitä tarjoustuotteita ei oikeasti liikkeessä edes ole ja jos onkin niin myyjät yrittävät kääntää ostajan kiinnostuksen muuhun tuotteeseen. Sellaiseen, jossa on katetta ja siis myös provisiopalkkaa myyjälle.
Tämä sama pätee tarjoustuotteiden osalta myös Lieksan liikkeissä, kuten Teknisillä ja Lieksan Sähkössä. Niissäkin tarjoustuotteet halutaan oikeasti jättää myymättä ja myydä asiakkaalle jokin muu vastaava tuote. Toisin on esim. City-marketissa, jossa ei myyjiä osastoilla edes ole. Kun City-market ilmoittaa tarjoustuotteen, se myös löytyy myymälästä ja sen voi ostaa joutumatta myyjän manipuloimaksi toiseen tuotteeseen.
Ja tiedoksi kaikille: Minulla ei ole kytköksiä City-markettiin, haluan vain hiukan valistaa kuluttajia.- ser pee
Giti marget ei ole hyvin hyvä. Siellä tuåksuu /ceeltä.
- Faktat_kuntoon
Voi kuule kun ei ole Gigantissa kukaan provisiopalkalla. Mutta onneksi on tällainen forumi tietäjille :D
- pärs kikantti
ser pee kirjoitti:
Giti marget ei ole hyvin hyvä. Siellä tuåksuu /ceeltä.
Pärseen tuåcsu ei ole hyvä. Se carcottaa asiakkaita jos pärse haiskahtelee.Pärse voi haista jos on huonosti pyyhkinyt ulostuksen jälkeen. Kikantissakin voi ulostaa ja tämä voi heikentää palvelua, siis jos siellä tuåksuu pärse.
- leväsen lyyli
Faktat_kuntoon kirjoitti:
Voi kuule kun ei ole Gigantissa kukaan provisiopalkalla. Mutta onneksi on tällainen forumi tietäjille :D
No ilmankos ei asiakkaat kiinnosta kun ei provikka ole innostamassa
- pettynyt pelle
gigantin hiarkia myydä kalliinpaa ja ylimääräistä,sama juttu´vantaan gigantissa en mene enää samaan liikkeeseen.kun kukaan ei osta konkurssi,
- Anonyymi
Hesarissa oli artikkeli Gigantista:
84-vuotias nainen meni ostamaan Gigantista halpaa johtoa mutta tuli ulos satoja euroja köyhempänä: ”Kuinka moni muu joutuu tällaisen kohteeksi?”
Iäkkäälle naiselle kaupattiin Gigantin myymälässä kaksi kallista sopimusta, joihin hänelle kirjattiin tekaistu sähköpostiosoite. Kilpailu- ja kuluttajavirasto kertoi äskettäin saaneensa palautetta kodinelektroniikkaketjun asiakaspalvelun puutteista.
Ei mitään moraalia Gigantissa, tulevaisuudessa jätän väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575960
- 1145545
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465237Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323235- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151811