Tyttöjen kesken

Bi-tyttö

Perjantai-iltana kuuden aikaan tulimme mieheni kanssa kotiin. Olin ajatellut jo aiemmin päivällä, että soitan kotiin päästyäni uudelle ystävälleni, sanotaan häntä nyt vaikka nimellä Niina. Hän asuu samassa talossa kanssamme, ja olimme pari kertaa käyneet harrastamassa liikuntaa yhdessä, ja höpötelleet tyttöjen juttuja. En ollut ajatellut häntä koskaan 'sillä' tavalla, ainakaan erityisemmin, koska hän on vasta 17-vuotias. Silti kaikki puhumamme liittyi lähes aina seksiin..
Soitin hänelle. Kun hän tuli, mieheni oli käymässä muualla. Tarjosin Niinalle juotavaa, siideriä, vaikka tunsin siitä hieman huonoa omaatuntoa. Aloimme juoda ja jutella, ja kohta olimmekin melkoisesti humaltuneet. Seksistä puhuimme tietysti koko ajan. Jonkun verran tanssimmekin, ja tanssiessamme tunsin kummallista himoa koskea häntä hieman. En kuitenkaan tehnyt niin. Olin hiukan ihmeissäni siitä, mitä tunsin. Tuskin Niina mitään huomasi.
Mieheni, vaikka Juho, tuli sitten kotiin, ja me tytöt olimme totisesti humalassa. Juho meni suihkuun, ja kun hän tuli sieltä pelkkä pyyhe päällään, halusin tehdä jotain kivaa.. Hän vastusteli hieman, kun otin hänen kalunsa suuhuni, siinä Niinan nähden. Se loppui kuitenkin lyhyeen, sillä Juho puki housut jalkaansa. Juho meni Niinan viereen istumaan, ja alkoi näyttää hänelle erästä kohtaa mielenkiintoisesta kirjasta. Niina katseli sitä kiinnostuneena, kunnes näki jotain kiinnostavampaa; nimittäin minut ottamassa Juhon seisovaa mulkkua suuhuni edestakaisin.
-Näin se sitten tapahtuu tämä suihinotto, naurahdin, ja esitin käytännön opetusta. Kesken kaiken otin Niinan kädestä kiinni, ja johdattelin sen Juhon elimelle. Niina ihmetteli ensin, mitä oikein teen, mutta alkoi sitten runkata munaa kädellään. Minusta se näytti äärimmäisen kiihottavalta, ja olisin oitis halunnut koskettaa Niinaa joka paikkaan. Tyydyin kuitenkin vain katselemaan, ainakin niin kauan kun huomasin Juhon käden vaeltavan Niinan kättä pitkin hänen rinnoilleen. Sitä katsellessani pilluni kostui. Niina nautti Juhon hyväilevistä käsistä, ja minä katselin. Sitten tokaisin, että olisihan se kiva olla itsekin mukana tuossa, ja kysyin Niinalta saisinko minäkin koskettaa häntä. Myöntävä vastaus. Oikein kihisin innosta sisimmässäni, kun aloin hyväillä noita ihanan täyteläisiä rintoja..
Nostimme hänen paitaansa, ja minä kaivoin hänen tissinsä kokonaan esille rintaliivien alta. Suutelin niitä, ja nännit tuntuivat kovenevan kun leikittelin kielelläni niiden napukoita. Juhokin kouri jo paljaita rintoja ja nuoli ja imi niitä. Niina nautti täysin siemauksin.
Juho alkoi kai tuntea olonsa epämukavaksi oudossa asennossa sohvalla, koska johdatteli Niinaa sänkyyn. Minusta näytti kuin Niina olisi epäröinyt ensin, mutta kävi sitten makaamaan sängylle. Tuossa vaiheessa lähdin käymään vessassa, ja kun tulin sieltä, näin ihanan mieheni edelleen koskettelemassa Niinan rintoja, ja Niinan, joka runkkasi Juhon mulkkua. Menin itsekin sängylle Niinan toiselle puolelle. Kysyin Niinalta, haittaisiko, jos suutelisin häntä. Ei kuulemma haittaisi. Hitaasti painoin huuleni hänen huulilleen, ja aloimme suudella intohimoisesti. Juho katsoi kiimaisena vierestä.
Kostuin yhä enemmän, ja hyväilin Niinan rintoja. Aloimme kaikki kolme kiihtyä ja hengittää raskaasti. Välillä suutelimme Niinan tissejä, ja kourimme niitä, ja välillä suutelin Niinaa suulle. Pikkuhiljaa käteni alkoi liukua alemmaksi Niinan vartalolla, ja saavutti kuuman kummun. En kysynyt, saisinko koskea, vaan aloin estoitta hivelemään, ja suudellessamme tunsin raskaan hengityksen ja pienet voihkaisut. Se tuntui niin kuumalta!
Kun keskityimme suutelemaan, ja minä siirsin käteni pois alapäästä rinnoille, jotka nyt olivat vapaina paidasta ja rintaliiveistä, huomasin Juhon pään Niinan alapäässä. Hän nuoli ja hyväili sieltä suullaan, housujen päältä. Niina voihki hiljaa. Minä halusin vain suudella Niinaa, leikitellä kielillä. Niina katsoi minua koko ajan silmiin, ja se tuntui jotenkin erityisen kiihottavalta, varsinkin kun hän samalla nuoli rintojani ja leikki nänneilläni. Olin niin kiimassa!
Liu'utin käteni Niinan housujen sisälle, ja tunnustelin. Tunsin ihanan pikku pimpin, ja kostean pienen reiän. Oi, miten halusin työntää sormeni hänen sisälleen.. Niina voihkaisi, kun sormeni liukui hänen pimppiinsä. Pimppi oli niin ihanan tiukka, ja märkä.. ja kuuma.. Niina alkoi huokailla sormeni liikkeiden tahdissa. Hän runkkasi Juhon kyrpää, ja Juho suuteli ja hyväili häntä joka puolelta.
Halusin nähdä Niinan pimpin, ja pyysin häntä ottamaan housujaan pois. Vedin ne lopulta itse hänen polviensa alapuolelle, ja hän näytti niin suloiselta siinä maatessaan; pikku pimpsa paljaana, silmissä himokas katse. Runkkasin sormeani kosteassa reiässä ja suutelin Niinaa.
-Oi, miten mä haluaisin nuolla sun pimppiä.. saisinko? kysyin Niinalta. Hän vastasi myöntävästi. Siirryin alas ja huomasin, kuinka Juho katsoi kiihottuneena. Nuolaisin pimppiä. Se maistui ihanalle.. Aloin imeä ja nuolla klitorista, ja Niina oli aivan kiihkoissaan. Hänen kätensä vaeltelivat minun vartalollani, ja tunsin kuinka sormi upposi pilluuni. Niina liikutti sitä edestakaisin, ja hyväili välillä klitoristani. Se tuntui niin hyvältä. Nousin suutelemaan Niinaa suulle, hänen sormensa edelleen sisälläni, ja kourin hänen rintojaan.
Niina vavahti hieman, kun tunsi yhtäkkiä Juhon sormen ja suun pimpillään. Sormi uppoili sinne, ja Juho ahmi klitorista ja häpyhuulia suuhunsa. Tuntui niin hyvältä katsoa sitä, ja tuntea kuinka Niina nautti, voihki, ja tunki välillä kahtakin sormea märkään pilluuni.
Käännyimme sängyllä toisiin asentoihin, ja Juho työnsi kyrpänsä minun sisälleni. Minä voihkin, ja hyväilin samalla Niinaa. Sitten käännyin kontalleni, ja Juhon nussiessa minua takaapäin nuolin samalla Niinan pillua. Niina puristi jalkojaan yhteen, ja minä ahnehdin hänen pakaroitaan. Menin hänen päälleen ja hieroin pilluani hänen pilluaan vasten, suutelin Niinaa ja siirryin sitten päältä hänen viereensä. Juho meni seisovan kalunsa kanssa Niinan pimpin suulle. Niina katsoi Juhoon ensin hieman vastustelevana, mutta antoi sitten himoilleen periksi. Juho hieroi liukasta kaluaan Niinan klitoriksella, ja minä halusin että hän työntyisi sinne jo. Ohjasin kädelläni kalua alemmaksi pimpillä, ja Juho alkoi varovasti työntyä Niinan sisään. Huomasin Juhon ilmeestä ja huokauksista, että pimppi oli todella tiukka ja tuntui hyvälle.. Hyväilin Niinan klitorista ja suutelin häntä samalla kun Juho pani pikku pimppiä isolla mulkullaan. Molemmat voihkivat kiimassa.. Alkaessaan laueta Juho veti mulkkunsa Niinan pimpsasta, ja ruiski valkoiset nesteensä Niinan hieman karvaiselle häpykummulle. Niina voihkaisi, ja näytti ihanan kiihottavalta lapsenkasvoissaan, posket punaisena..

12

8871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roope

Vittu jaksa lukee mitää keksittyjä satuja tositarinoina. Voisitteko kaikki kertoa oikeita tositarinoita eikä mitään keksittyjä? Vai eikö teillä kellään ole oikeaa seksielämää..VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Noniin

Samanlainen mielipide kahden minuutin sisällä!

• Jukkis

Taas jonkun mielikuvitus on laukannut ;) Naiset eivät kirjoita noin. Tositarinat saisivat olla tosia!

• jope

Edes mielikuvituksessa yhtään tosi sanoja. Runkkaa vaan edelleen. Älä enää kirjoittele fiktiota.

• Bi-tyttö

Tiedän kyllä mitä päättelette tällaisista tarinoista, mutta onneksi tiedän itse että se mitä kirjoitin on oikeasti tapahtunut.
        Eihän se minulta ole pois, jos kukaan ei usko.
        Luulin vain, että tämä palsta tosiaan olisi tositarinoita varten.

• jope
        Bi-tyttö kirjoitti:

Tiedän kyllä mitä päättelette tällaisista tarinoista, mutta onneksi tiedän itse että se mitä kirjoitin on oikeasti tapahtunut.

Joo tämä kulkee nimellä tositarinat. Mene itseesi!

• Rape
        Bi-tyttö kirjoitti:

Mitä me päättelemme tosta tarinasta. Alta kuulostaa noin 15 vuotias poika. Osta housut. Et tarvitse tampaxeja.

• Bi-tyttö
        Rape kirjoitti:

Mitä me päättelemme tosta tarinasta. Alta kuulostaa noin 15 vuotias poika. Osta housut. Et tarvitse tampaxeja.

Idioottejako tämä palsta on täynnä?!
        Taidatte olla vaan niin vitun puutteessa tai niin vitun rumia ettette ikinä kuvittelisi tuollaista tapahtuvan teidän elämässänne.
        Onneksi minä olen oikeasri nainen enkä mikään runkkaava pikkupoika, ja puhun vain totta enkä jauha paskaa. Toisin kuin te.
        Ja onneksi niitä naisia on ollut muitakin.

• Rape
        Bi-tyttö kirjoitti:

Idioottejako tämä palsta on täynnä?!
        Taidatte olla vaan niin vitun puutteessa tai niin vitun rumia ettette ikinä kuvittelisi tuollaista tapahtuvan teidän elämässänne.
        Onneksi minä olen oikeasri nainen enkä mikään runkkaava pikkupoika, ja puhun vain totta enkä jauha paskaa. Toisin kuin te.
        Ja onneksi niitä naisia on ollut muitakin.

Onko sinulla ollut yhtään miestä. Tarinasi fiktiivinen mies ei ole ollenkaan otettu vaikka emäntä leikittelee vierailla leikkikentillä. Ei ole uskottavaa. Kyllä tuossa iässä varjellaan niin perkeleesti omaa tavaraa. Onko sulla tissit ja vittu?

• smile

Kiva tarina,mutta onneksi elän tavallista elämää!
      Ensinnäkin tämä on keksitty juttu...en tajua kuin joku pystyy katsomaan tyynesti vierestä,kun oma mies panee jotain nuorta muijaa???????????
      Itse en siihen pystyisi niin paljon miestäni rakastan...eikä mun mies ikinä suostuisi tollaiseen!!!!!!!!!!!!

• Handsome threesome

Ihmettelen kyllä minäkin tämän tositarinan saamaa palautetta. Vaikka onkin varsin epätodennäköistä, että tällaista tapahtuu (varsinkin SUOMESSA), mikään ei kuitenkaan kiistä sitä, etteikö tarina voisi olla tosi.

Voin itse omasta kokemuksestani kertoa, että harrastan toisinaan oman tyttöystäväni ja hänen parhaan kaverinsa kanssa ryhmäseksiä noin kerran kuussa, ihan vain vaihtelun vuoksi. Erityisen mukavaa tässä on se, että kukaan ei tunne itseään mustasukkaiseksi, vaan kaikki antavat ja kaikki saavat. Tyttöystävääni jopa kiihoittaa nähdä minun naivan hänen parasta kaveriaan ja itseäni hommassa kiihoittaa lähinnä se, että tyttöystäväni on aktissa mukana, ei niinkään itse seksi toisen naisen kanssa.

Ihmiset, jotka eivät usko ryhmäseksiin ovat joko A. helvetin mielikuvituksettomia seksin suhteen B. saamattomia ja sen vuoksi kateellisia toisten onnea kohtaan C. femmareita jotka eivät anna miehensä harrastaa seksiä toisen naisen kanssa, vaikka itse kyllä kovasti tekisin mieli "nuolla mattoa" (eivätkä suinkaan pidä sitä pettämisenä vaikka mies ei olisi mukana tai edes tietoinen asiasta).

Eli onneksi olkoon bi-tyttönen, olet aika helvetin vapaamielinen seksin suhteen ja toivoisin sinun kaltaisia naisia tähän maahan lisää! Bravo!

• Kiihottunut

Kyllä kertomuksesi ihan hyvä on, älä välitä muiden löpinöistä. Kirjoittelethan lisää iloksemme ja nautinnoksemme. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3202
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2738
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      44
      2553
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1505
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82