Opettaja sanoi että minun pitää osata kertoa, missä kehitysvaiheessa lapset ovat menossa?
Mitä hän tarkalleen ottaen haluaa tietää? Osaan luetella heidän tietojensa ja taitojensa kehittyneisyyden, mutta epäilen että sitä kysyttiin
http://www.mll.fi/vanhempainnetti/tietokulma/kasvu_ja_kehitys/7_9-vuotias/
Ovatko nuo asioita mitä hän haluaa kuulla?
Lapsen kehitysvaihe?
mikak92
1
134
Vastaukset
- näin mä luulen25
Kyllä se minusta on justiinsa ihan tuota, mitä oli laittamassasi linkissä. Eli jos ope kysyy esim. leikki-ikäisestä, niin sinun pitää kertoa miten sen ikäinen on kehittynyt. Tai sitten saat selonteon lapsesta ja sinun pitää tietää minkä ikäisestä lapsesta on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all362021Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571799- 361524
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j321393- 771220
- 551106
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?181930- 54930
- 49903
- 24894