Hei.Mistä voisi ostaa GDW Rocket pehmolelun,kun olen sitä etsinyt, mutta ei etsintä ole tuottanut tulosta.Ei tarvi olla uusi ja saa olla esm.torista.Kiitos jo etukäteen
GDW
5
171
Vastaukset
- Hmmmhhh
GDW pehmot on tosi harvinaisia joten en usko että mistään tori.fistä löytyy. Kannattaa etsiä ebaysta. Pehmot tosin ovat todella hintavia, usein monta sataa euroa.
- ComputerWolf
Ne makavat monta tonnia korjaan kirjoitustasi...
- ComputerWolf
Ja en ole varma mutta ehkä http://ginga.fi/kauppa/ löytyy... Joskus siellä oli ainakin Akame tai Kyoshiro en enää muista kumpi :) Ja siis tuollahan ne pehmot makso muistaakseni 1000-2200 euroo.
- ropsucca
Urumista löytyy välillä GDW pehmoja, tosin, kuten onkin mainittu, tosi hintaviahan ne on. Halvin GDW pehmo mitä oon myynnissä nähnyt oli eBayssa ja maksoi n. 150 euroo.
- Hopsuliweedoli
Huuto.netissä on tällä hetkellä joitain weed pehmoja myynnissä, hintavia toki mutta on silti :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106