Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Selviä loppuunpalamisen oireita?

tired

Olen lähiaikoina ollut työssäni tolkuttoman väsynyt. Luulin ensin että kyseessä on kaamosmasennus, mutta kyseinen olotila on jatkunut vaikka päivät ovatkin jo valoisampia. Ei tee enää ees mieli syödä, ja töissä huippaa ja keskittyminen on vaikeaa. Hartiat ovat aivan jumissa, johtuen työstä jota teen pääasiassa seisten. Töihin ei palkata lisää väkeä, ja me raadamme niska limassa. Kyseessä on vuorotyö, jossa ollaan yksin ja meitä on viisi henkeä. Olen ylitunnollinen, ja en haluisi ottaa saikkua ja jättää muita pulaan.. mutta tää ylitunnollisuus taitaa kohta kostautua. Pelkään miten minuun suhtaudutaan jos haen sairaslomaa, koska täällä firmassa tuntuu että saikut ovat tabu, "näkyy heti tuloksessa jne." mikä on minusta ihan älytöntä!

3

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+18

      Jos tunnet olevasi äärirajoilla, sinun on parempi pyytää sairaslomaa.
      Parempi ottaa sairasloma ajoissa, kuin myöhään. Myöhään sanalla tarkoitan sitä, kun tuo masis saattaa pahentua ja siitä pahasta masiksesta menee paljon kauemmin toipua kuin lievemmästä.

    • ....

      Jos haluat katsoa tuota ylitunnollisuuden näkökulmasta, niin firmalle tulee halvemmaksi jos jäät nyt saikulle kun vasta sitten kun olet täysin loppuun palanut.

    • Neuvo, juttele

      Kerro pomollesi tilanteesta ja mee lääkäriin.

      Jos on kyseessä loppuunpalaminen, niin kyllä pomosi ymmärtää.

      Aika on joka tapauksessa ymmärtää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe