Jotain uutta pääsiäiseksi

Ehdotuksia?

Onko uusia ideoita pääsiäisen sisustukseen?Ei aina sitä samaa perinteistä, rairuohoa tai vehnänorasta lautasilla, koreissa, ruukuissa, kanoja, tipuja, pupuja.Keltaisia tulppaaneja, narsisseja ja pajunkissoja, koivunoksia.Ei keltaisia päytäliinoja ja keltaisia ja vihreitä kynttilöitä.Ei!Vaan jotakin ihan uutta ja keväistä.

6

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Suosittelen kuranharmaata. Heitä pois tunkkaiset keltaiset ja vihreät. Raikasta kevääsi harmaalla.

• Pääsiäispupu

Marimekon Puput piilosilla-kankaasta verhot, vihreäpohjaisesta:)

• prkl

Muna pystyyn ikkunalaudalle.

• Kevätnurmella

Kuvaa minulla ei ole, mutta jaan tämän idean ilman kuvaa muiden kanssa.
      Ajattelin istuttaa koreihin, tai isoille vadeille ohraa, tai rairuohoa.Sitten, kun ruoho on tarpeeksi tiuhaa ja pitkää.Asettelen sinne sekaan asetelmia narsisseista ym.kukista, jotka ovat pienissä ruukuissa.Leikkokukat, pieniin vesiastioihin.Laitan sekaan myös kevyen värikkään koristeperhosen, tai useamman.
      Pääsiäisruohoa ei aina tarvitse koristella siis perinteisin tipusilla ja pupusilla ja pääsiäismunillaTämä asetelma on kuin kukkia kevätnurmella.Tälläinen asetelma sopii hyvin aikuisten kotiin, ellei halua koristella ruohoa perinteisesti.
      Kukat voi olla myös tekokukkia.Muistakaa, kylvää siemenet ajoissa ja pitää multa tasaisen kosteana.

• Ideioita

Itse ajattelin tehdä valkoisia ja pastellivärisiä silkkipaperiruusuja lasimaljaan. Myös vaaleat lilan ja violetin sävyt voisi olla kivat. Paljon silkkiruusuja upeassa maljassa, silkkipaperiruusukranssi ehkä ovessa...
      Lisäksi pöydällä kauniita helmiä lasialustalla, kristalleja... Lautasliinapidikkeet koristeltu silkkipaperiruusuin.
      Silkkinen sävyihin sopiva kaitaliina. Valkoisia liljoja olohuoneessa.

• Valkoiset kukat

http://www.ala-aho.fi/images/stories/temp/b5896351d9c5541e03dc6f5d6569efde.jpg
      Valkoiset liljat on hautajaiskukkia.Kestävätkin huonommin, kuin esimerkiksi valkoiset tulppaanit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      384
      2135
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      63
      1333
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1320
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1208
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      88
      1143
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      97
      1012
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      944
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      890
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      821
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      770
    Aihe