Onko uusia ideoita pääsiäisen sisustukseen?Ei aina sitä samaa perinteistä, rairuohoa tai vehnänorasta lautasilla, koreissa, ruukuissa, kanoja, tipuja, pupuja.Keltaisia tulppaaneja, narsisseja ja pajunkissoja, koivunoksia.Ei keltaisia päytäliinoja ja keltaisia ja vihreitä kynttilöitä.Ei!Vaan jotakin ihan uutta ja keväistä.
Jotain uutta pääsiäiseksi
6
95
Vastaukset
- ..........
Suosittelen kuranharmaata. Heitä pois tunkkaiset keltaiset ja vihreät. Raikasta kevääsi harmaalla.
- Pääsiäispupu
Marimekon Puput piilosilla-kankaasta verhot, vihreäpohjaisesta:)
- prkl
Muna pystyyn ikkunalaudalle.
- Kevätnurmella
Kuvaa minulla ei ole, mutta jaan tämän idean ilman kuvaa muiden kanssa.
Ajattelin istuttaa koreihin, tai isoille vadeille ohraa, tai rairuohoa.Sitten, kun ruoho on tarpeeksi tiuhaa ja pitkää.Asettelen sinne sekaan asetelmia narsisseista ym.kukista, jotka ovat pienissä ruukuissa.Leikkokukat, pieniin vesiastioihin.Laitan sekaan myös kevyen värikkään koristeperhosen, tai useamman.
Pääsiäisruohoa ei aina tarvitse koristella siis perinteisin tipusilla ja pupusilla ja pääsiäismunillaTämä asetelma on kuin kukkia kevätnurmella.Tälläinen asetelma sopii hyvin aikuisten kotiin, ellei halua koristella ruohoa perinteisesti.
Kukat voi olla myös tekokukkia.Muistakaa, kylvää siemenet ajoissa ja pitää multa tasaisen kosteana. - Ideioita
Itse ajattelin tehdä valkoisia ja pastellivärisiä silkkipaperiruusuja lasimaljaan. Myös vaaleat lilan ja violetin sävyt voisi olla kivat. Paljon silkkiruusuja upeassa maljassa, silkkipaperiruusukranssi ehkä ovessa...
Lisäksi pöydällä kauniita helmiä lasialustalla, kristalleja... Lautasliinapidikkeet koristeltu silkkipaperiruusuin.
Silkkinen sävyihin sopiva kaitaliina. Valkoisia liljoja olohuoneessa. - Valkoiset kukat
http://www.ala-aho.fi/images/stories/temp/b5896351d9c5541e03dc6f5d6569efde.jpg
Valkoiset liljat on hautajaiskukkia.Kestävätkin huonommin, kuin esimerkiksi valkoiset tulppaanit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742