Saisi tuo Kimi Räikkönen opetella puhumaan tai mennä puheterapeutille.
Ärsyttävää kuunnella kun mies ei osaa puhua kunnolla.
Sönköttävä Räikkönen
7
1976
Vastaukset
- Harso
Vaihda kanavaa...
- Kimuli
Puhe muisuttaa kaynnistyvan auton ääntä, joka ei tahdo lähteä käyntiin. Kim on muuten hyvä jätkä eikä siinä melussa ääntä tarvitse kuuluakaan. Riittää kun autot metelöivät.
- Sipe
Kun on rahaa niin voi unohtaa ulkoiset seikat. Persaukiset miehet joutuvat skarpata, mutta ei Kimin tai muiden rahapäiden.
Naiset menevät perse edellä lompakolle. - mari
oikeastaan olen sanaton. et hyväksy ihmistä sellaisena kuin hän on?mitä siitä vaikka hän sönköttää, tai raapii päätään?tai sitteb vaikka syö räkää nenästänsä. ihmistä pitäisi arvostaa sellaisena kuin on.
onhan tuo ajattelu tapa aika pelottavaa, että kaikkien pitäisi puhua täydellisesti, ja että kaikkien pitäisi olla muutenkin täydellisiä.
vaikka tosi asia on se, että kun ihminen on julkisuudessa, hänen ns."puutteisiin"aina takerrutaan..kaipa se ihmismieli on sitten vain mustasukkainen ja pahanajattelija......tai sinä nyt ainakin toit kantasi esille hyvin..
taidat itse olla täydellinen?????- Petri
Kirjoitit Mari tosi hienosti ja olen täysin samaa mieltä.
Poikkeappas joskus Urheilu & Kuntoilu-palstalla ja siellä Kimi Räikkönen osiossa, niin näet, että samanlaisia arvosteluita, kuin aiheen aloittajalta, löytyy valitettavan paljon.
- stadin friidu
.. se seikka, että Räikkönen puhuu englantinsa paremmin kuin suomen.
Lausuu sanat edelleen monotonisesti ja jonkun verran laiskasti, mutta kaikenkaikkiaan kokonaisuutena paremmin ja ymmärrettävämmin puhuu vieraan kielen - Ei itsekään kovin *puhelahj...
kun se yrittää jotain mumista.mutta ajaa perhanan hyvin!!vaikea sitä olisi äkkiseltään uskoa rikkaaksi mieheksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro17711831Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1193885Netta Kukkonen perustelee varkauksiaan sillä että
hän on nuorenpana syyllistynyt rikoksii, viimeisimmät rikokset ovat vuodelta 2022. Onko hän vuodessa vanhentunut 20 vuot151640Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata901405Sanna Marinin kaunis keltainen asu sai tuulipuvut haukkomaan henkeä ihastuksesta!
Syrjäseuduilla huokailtiin Sannan upeaa pukuvalintaa, kaunis keltainen asu sopi hienosti Sannalle ja erottui hyvin jouko4011213Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis1121205Jokim vigelius tanssi miehensä kanssa linnan juhlis
Joo, alkaa tuntumaan siltä että lähes kaikki persumiehet on "niitä miehiä".1411123Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk111106Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied491072- 861027